Spełnić marzenia. Konkurs dla pasjonatów designu
Mamy talent, jesteśmy gotowi do ciężkiej pracy, ale wciąż czekamy na moment przełomu w karierze? Konkurs "Design by Śliwka Nałęczowska" to doskonała okazja dla projektantów, grafików i pasjonatów mody, by zaistnieć w świecie designu lub poszerzyć swoje portfolio.
Kreatywne poszukiwania
Na pewno wielu z nas kojarzy to uczucie – czujemy przysłowiowy "flow", aż rwiemy się do kreatywnej pracy, ale kiedy zasiadamy za biurkiem, następuje blokada. Nie wiemy po prostu, w którą stronę skierować nasze siły. Wtedy właśnie szczególnie przydaje się konkurs, który wyznacza ramy stojącego przed nami zadania i pozwala wypełnić je kreatywną pracą.
Takim konkursem właśnie jest "Design by Śliwka Nałęczowska", który wystartował 1 marca 2018 r. Jego organizator wychodzi z założenia, że nawet największy talent potrzebuje dobrej okazji, by rozwinąć skrzydła. Dlatego też skierowany jest do entuzjastów projektowania grafiki oraz mody. Dzięki niemu mogą oni zaistnieć na szerokich wodach designu.
Zasady konkursu
Aby wziąć udział w zmaganiach, należy do 30 kwietnia br. za pośrednictwem strony www.designbysliwkanaleczowska.pl, przesłać komplet trzech spójnych graficznie projektów: nadruku na kubek, płócienną torbę oraz apaszkę. Wszystkie muszą być inspirowane projektem opakowania "Śliwki Nałęczowskiej" 350 g. Do prac konkursowych należy dołączyć również wypełniony przez uczestnika formularz konkursowy, dostępny na stronie.
Nadesłane prace oceni na podstawie walorów artystycznych i użytkowych jury, w skład którego wchodzą znane nazwiska ze świata mody i telewizji. Na czele panelu stoi Lidia Kalita, jedna z topowych polskich projektantek, która ma ponad 20 lat doświadczenia w ubieraniu Polek. Oprócz niej w skład jury wchodzą między innymi: ceniona ilustratorka i graficzka Agnieszka Stopyra, aktorka Sonia Bohosiewicz oraz prezenterka telewizyjna Paulina Sykut-Jeżyna.
Regulamin konkursu dostępny jest pod tym linkiem.
Nagrody
Laureatów konkursu poznamy w czerwcu 2018 r. Jego zwycięzca otrzyma nagrodę wysokości 10 tys. zł. Najważniejszym wyróżnieniem będzie jednak cenny wpis do portfolio. Może on przed nagrodzoną osobą otworzyć w przyszłości niejedne drzwi. Kolejne nagrody to 7 tys. zł za miejsce drugie na podium, a także 5 tys. zł za trzecie. Wszyscy laureaci, których prace znajdą się w pierwszej dziesiątce klasyfikacji konkursowej, otrzymają również zapas pralin "Śliwka Nałęczowska".
Mecenasem konkursu jest marka o ponad 50-letniej tradycji w dziedzinie produkcji śliwek w czekoladzie. "Śliwka Nałęczowska" jest częścią grupy Colian, dostarczającej najwyższej jakości słodycze, przyprawy, napoje i bakalie.
Artykuł powstał przy współpracy z Grupą Colian.