Świeżaki pomagają. Nie tylko w zmianie nawyków żywieniowych
Duże koncerny uważają za część swojej misji wspieranie osób pokrzywdzonych przez los. Reporter Telewizji WP sprawdził, w jaki sposób międzynarodowe przedsiębiorstwa pomagają potrzebującym. Do takich firm należy m.in. Biedronka, która od lat współpracuje z Caritas. Teraz do pomocy zaangażowała Świeżaki.
– Jest to jedna z misji naszej firmy. Jesteśmy spółką działającą i odpowiedzialną społecznie – mówi Anetta Jaworska-Rutkowska z Jeronimo Martins Polska. Firma prowadzi akcje społeczne i zbiórki żywności, najczęściej we współpracy z Caritas.
– Nie da się prowadzić biznesu bez odpowiedzialności. Im większa skala, tym większa odpowiedzialność – tłumaczy Jaworska-Rutkowska. Tym razem w akcję pomagania zaangażować może się każdy. Wystarczy między 1 a 3 września kupić Świeżaka. Całkowity dochód ze sprzedaży maskotek w tych dniach zostanie przekazany na pomoc potrzebującym.