Taco Hemingway ubrany jak dorosły. Polska marka przyznaje się do metamorfozy
Filip Tadeusz Szcześniak, polski raper znany jako Taco Hemingway, nagrał kolejny teledysk w duecie z Quebonafide. Znany z występowania w codziennych stylizacjach z udziałem T-shirtu muzyk postawił na elegancki codzienny zestaw od polskich projektantów.
Dwudziestoośmioletni Szcześniak, urodzony w Kairze absolwent kulturoznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim, jest jednym z najbardziej znanych muzyków swojego pokolenia. Zaczynał od anglojęzycznych albumów, po których nagrał głośny Trójkąt Warszawski – jego piosenka Następna Stacja, której osią kompozycyjną są nazwy kolejnych stacji pierwszej linii warszawskiego metra, przez kilka tygodni utrzymywała się na pierwszym miejscu najbardziej znanej polskiej listy przebojów – Listy Przebojów Programu Trzeciego. Jak wyznał w swoim kolejnym hicie – "Deszcz na betonie" – jego życie się zmieniło, kiedy zaczął śpiewać po polsku.
Taco nie słynął dotąd jako jedna z najlepiej ubranych polskich gwiazd. Na koncertach występuje przeważnie ubrany w zwykły T-shirt lub wielobarwną koszulę z krótkim rękawem. Inaczej jest w nowym teledysku Taconafide – duetu, który tworzy wspólnie z Kubą Grabowskim. Artysta ubrany jest w nim ze smakiem – ma na sobie popielaty garnitur z wąskimi klapami, pod który założył żółty golf.
Stylizacją tą, a konkretnie golfem właśnie, chwali się polska marka ZUO Corp. Powstała w 2010 roku marka Bartka Michalca i Łukasza Laskowskiego postawiła sobie za cel oferowanie "autorskiej odzieży wysokiej jakości w przystępnej cenie". Podobny golf – choć na stronie www firmy nie można w tej chwili kupić żółtego – kosztuje 250 zł."Dobrze, że nie masz pieniędzy, bo wydałbyś wszystko na ciuchy" - śpiewa Taco w pierwszych słowach piosenki, której ilustracją jest teledysk.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl