"Żyj tak jak chcesz" - nowa kampania Zuo Corp + 

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiał prasowy
Kamila Żyźniewska

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

10 / 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

11 / 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

12 / 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

13 / 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

14 / 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

15 / 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

16 / 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

Źródło artykułu: WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Założyła marynarkę na gołe ciało. Było o krok od wpadki
Założyła marynarkę na gołe ciało. Było o krok od wpadki
Aleksandra Kisio w "Tańcu z gwiazdami". Dawno nie widziana aktorka zachwyciła
Aleksandra Kisio w "Tańcu z gwiazdami". Dawno nie widziana aktorka zachwyciła
Boją się kinky seksu. Seksuolożka mówi, na czym polega
Boją się kinky seksu. Seksuolożka mówi, na czym polega
Spokojny sen bez bólu. Oto pozycje dla osób przewlekle chorych
Spokojny sen bez bólu. Oto pozycje dla osób przewlekle chorych
Nie potrzebowali "papierka". Ślub wzięli tylko dla córki
Nie potrzebowali "papierka". Ślub wzięli tylko dla córki
Dietetyczka odradza spożywanie popularnego sera. "Lepiej nie kupuj"
Dietetyczka odradza spożywanie popularnego sera. "Lepiej nie kupuj"
Nawet 5 tys. zł. Lepiej, żebyś nie miał w koszyku
Nawet 5 tys. zł. Lepiej, żebyś nie miał w koszyku
"Czarna mamba" pokazała męża. Kim jest jej ukochany?
"Czarna mamba" pokazała męża. Kim jest jej ukochany?
25 lat temu była gwiazdą. Tak wygląda dziś
25 lat temu była gwiazdą. Tak wygląda dziś
Wystroiła się w spódniczkę mini. Kolor to hit jesieni
Wystroiła się w spódniczkę mini. Kolor to hit jesieni
Była żoną Marilyna Mansona. "Pogrążyliśmy się w kompletnej rozpuście"
Była żoną Marilyna Mansona. "Pogrążyliśmy się w kompletnej rozpuście"
Będą się zachwycać rosołem. Wystarczy dodać jeden składnik
Będą się zachwycać rosołem. Wystarczy dodać jeden składnik