"Żyj tak jak chcesz" - nowa kampania Zuo Corp + 

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiał prasowy
Kamila Żyźniewska

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

10 / 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

11 / 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

12 / 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

13 / 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

14 / 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

15 / 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

16 / 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

Źródło artykułu: WP Kobieta
Wybrane dla Ciebie
Giuffre o Epsteinie: "Myślałam, że umrę jako niewolnica seksualna"
Giuffre o Epsteinie: "Myślałam, że umrę jako niewolnica seksualna"
"Zawiedliśmy". Dyrektorka Luwru chciała złożyć rezygnację
"Zawiedliśmy". Dyrektorka Luwru chciała złożyć rezygnację
Masz takie ślady po skarpetkach? Flebolog stawia sprawę jasno
Masz takie ślady po skarpetkach? Flebolog stawia sprawę jasno
"Żałuję" znała cała Polska. Potem Flinta zniknęła na lata
"Żałuję" znała cała Polska. Potem Flinta zniknęła na lata
Ciągle śpisz na lewym boku? Eksperci odkryli skutek uboczny
Ciągle śpisz na lewym boku? Eksperci odkryli skutek uboczny
Rosjanka weszła do Auchan w Polsce. "Pierwszy raz w życiu widziałam"
Rosjanka weszła do Auchan w Polsce. "Pierwszy raz w życiu widziałam"
Rozwiedli się w atmosferze skandalu. Aktorka przemówiła rok później
Rozwiedli się w atmosferze skandalu. Aktorka przemówiła rok później
Waniliowe paznokcie królują tej jesieni. Kobiety szaleją na ich punkcie
Waniliowe paznokcie królują tej jesieni. Kobiety szaleją na ich punkcie
Wsuń pod maskę auta. Dla kun nie ma gorszego zapachu
Wsuń pod maskę auta. Dla kun nie ma gorszego zapachu
Mówi wprost o walce z alkoholizmem. "To jest proces, męka, żałoba"
Mówi wprost o walce z alkoholizmem. "To jest proces, męka, żałoba"
Powstrzymaj się, zanim chwycisz za grabie. Oto powód
Powstrzymaj się, zanim chwycisz za grabie. Oto powód
Syn umarł mu na rękach. Tak dziś mówi o tragedii sprzed lat
Syn umarł mu na rękach. Tak dziś mówi o tragedii sprzed lat