"Żyj tak jak chcesz" - nowa kampania Zuo Corp + 

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiał prasowy
Kamila Żyźniewska

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

/ 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

10 / 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

11 / 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

12 / 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

13 / 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

14 / 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

15 / 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

16 / 16Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

Źródło artykułu: WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

To imię zanika. Nosi je tylko 7 kobiet w Polsce
To imię zanika. Nosi je tylko 7 kobiet w Polsce
Są już hitem sieci. Nagranie obejrzały tysiące internautów
Są już hitem sieci. Nagranie obejrzały tysiące internautów
Zakaz wyprowadzania psów na osiedlach. Prawnik ocenia jednoznacznie
Zakaz wyprowadzania psów na osiedlach. Prawnik ocenia jednoznacznie
"Wszystko mi zabrano". Wspomina zatrzymanie przez CBA
"Wszystko mi zabrano". Wspomina zatrzymanie przez CBA
W niedzielę to grzech. Kościół odradza wiernym
W niedzielę to grzech. Kościół odradza wiernym
Zadomowiły się w Polsce. Najgorsze, co możesz zrobić, gdy je zobaczysz
Zadomowiły się w Polsce. Najgorsze, co możesz zrobić, gdy je zobaczysz
Są razem ponad 50 lat. Nigdy nie ukrywał, kto "załatwił" mu żonę
Są razem ponad 50 lat. Nigdy nie ukrywał, kto "załatwił" mu żonę
Wylej z rosołu. Dopiero wtedy wyjdzie idealny
Wylej z rosołu. Dopiero wtedy wyjdzie idealny
Nie ma męża. Otwarcie mówi, co za tym stoi
Nie ma męża. Otwarcie mówi, co za tym stoi
"Zostaliśmy bez środków". Wspomina, jak matka popłakała się w sklepie
"Zostaliśmy bez środków". Wspomina, jak matka popłakała się w sklepie
Tak stanęła przed kamerą. Sukienka jest hitem na jesień
Tak stanęła przed kamerą. Sukienka jest hitem na jesień
Relacjonuje wjazd do Stanów. Oto co słyszała na granicy
Relacjonuje wjazd do Stanów. Oto co słyszała na granicy