Moda"Żyj tak jak chcesz" - nowa kampania Zuo Corp +

"Żyj tak jak chcesz" - nowa kampania Zuo Corp +

"Żyj tak jak chcesz" - nowa kampania Zuo Corp +
Źródło zdjęć: © Materiał prasowy
Kamila Żyźniewska

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

1 / 15

Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

2 / 15

Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

3 / 15

Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

4 / 15

Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

5 / 15

Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

6 / 15

Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

7 / 15

Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

8 / 15

Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

9 / 15

Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

10 / 15

Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

11 / 15

Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

12 / 15

Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

13 / 15

Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

14 / 15

Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

15 / 15

Zuo Corp + powraca w świetnym stylu

Obraz
© Materiał prasowy

Jak wracać do gry, to tylko w wielkim stylu. Najnowsza kampania polskiej marki Zuo Corp + właśnie ujrzała światło dzienne.

Kiedy w 2012 roku zaprezentowali jesienno-zimową kolekcję 2013 o nazwie „Jungle Gardenia”, redaktorzy i styliści nie szczędzili im komplementów. Perfekcyjne kroje przywodzące na myśl ikoniczny „new look” Diora, paleta pięknych żywych kolorów, plastyczne wzory i różnorodne faktury materiałów– aż trudno było uwierzyć, że tak efektowną kolekcję stworzyła polska marka. Po pamiętnym pokazie Zuo Corp. w auli Politechniki Warszawskiej, z wypiekami na twarzy wypatrywało się kolejnej takiej premiery. Nowa kampania wizerunkowa pojawiła się po czterech latach, ale na takie efekty zdecydowanie warto było czekać.

W odróżnieniu od wybiegowej kolekcji „Jungle Gardenia”, linia Zuo Corp + prezentuje modę bardziej przystępną – taką, która jest w stanie trafić do szerszego grona klientów. Najnowsze propozycje polskiej marki wychodzą poza sztywne ramy sezonu. Co więcej, nie są przypisane konkretnej płci i wymykają się wszelkim podziałom na kategorie wiekowe. Nie przez przypadek mottem kampanii jest hasło „Żyj jak chcesz”.

W czarno-białej sesji wizerunkowej autorstwa Adama Plucińskiego pojawili się nie tylko profesjonalni modele, ale również wieloletni przyjaciele i znajomi marki. Wśród bohaterów kampanii zobaczmy m.in. Orinę Krajewską (młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek), zespół Splendor czy znaną polską modelkę Charlotte Tomaszewską.

Wszystkie ubrania, które znalazły się w kolekcji są odszywane w Polsce i zostały wykonane z dobrych jakościowo tkanin z Włoch i Japonii. Co więcej, trafiły do sprzedaży tuż po premierze kampanii.
Sesja wizerunkowa Zuo Corp + liczy sobie aż 36 zdjęć. My prezentujemy wam część tych efektów. Zdjęcia są świetne i zdecydowanie robią wrażenie. Zobaczcie koniecznie!

Źródło artykułu:WP Kobieta
kampaniazuo corpmoda polska

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)