Trwa ładowanie...
d3a766o

To najczęściej google’owana marka 2017 roku. Mają duże rozmiary, niskie ceny i wysyłają ubrania do Polski

Ich sposób na sukces był banalnie prosty – modne, ale jednocześnie bardzo zwyczajne ubrania w przystępnych cenach, rozmiarówka, która nie kończy się na L, ani nawet na XXL i seksowne sukienki dla kobiet, które nie wstydzą się krągłości. Założona w Los Angeles marka była w minionym roku wyszukiwana w sieci częściej niż Zara.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Najpopularniejsza marka na świecie.
Najpopularniejsza marka na świecie. (Facebook.com)
d3a766o

Czasy, w których żeby rozkręcić markę modową trzeba było wydać krocia na reklamy w magazynach kobiecych i organizować pokaz mody dla wybranych, powoli odchodzą do lamusa. Lwia część internautek woli szukać pomysłów na stylizacje u ulubionych gwiazd, niż na odrealnionych wybiegach.

Tym bardziej, że znani i lubiani coraz częściej kupują w popularnych sieciówkach, sprawiając, że wybrane przez nich rzeczy znikają na pniu ze sklepowych półek – tak było z niebieską sukienką z Zary, w której pokazała się jakiś czas temu Kate Middleton, czy z różowym golfem z Reserved Małgorzaty Rozenek.

Fashion Novę na pozycję ulubionej marki młodych Amerykanek wywindowało zdjęcie opublikowane przez najmłodszą z sióstr Kardashian – Kylie Jenner. Nie bez znaczenia był tu fakt, że figura 20-latki do najbardziej typowych nie należy. W zróżnicowanych etnicznie Stanach latynoskom czy mulatkom często bardzo trudno znaleźć ubrania, które uwzględniałyby ich zazwyczaj pełniejsze niż u Europejek uda i pośladki.

   Facebook.com
(Facebook.com)

Do tego Fashion Nova to marka należąca do brandów fast fashion, czyli takich, które zrezygnowały z sezonowych kolekcji na rzeczy stałego urozmaicania oferty – na ich stronie pojawia się obecnie około 400-500 nowych ubrań i dodatków tygodniowo, co skłania kobiety do częstszego zaglądania do sklepu internetowego. Jeansowe rurki z wysokim stanem dostaniemy w wielu wzorach i kolorach już za około 100 zł. Do tego marka szczyci się tym, że ich ciuchy nie należą do tych, w których trzeba przez cały dzień pamiętać o wciąganiu brzucha, bo i która kobieta to potrafi? Na stronie marki, która wysyła produkty również do Polski znajdziemy też srebrną biżuterię w przystępnych cenach (około 30-50 zł), czy sukienki na imprezy wyglądające jak milion dolarów i to niezależnie od rozmiaru.

d3a766o

Zobacz też: Elżbieta Romanowska o wyjściach na czerwony dywan. Bez krawcowej ani rusz!

d3a766o

Podziel się opinią

Share
d3a766o
d3a766o