Topshop - lookbook na jesień 2013
Marta Dyks promuje brytyjską markę
Brytyjska marka odzieżowa zaprezentowała zdjęcia do swojej kolejnej kolekcji. Na jesień Topshop proponuje cztery linie.
Pierwsza miesza stylizację rockową, czyli ubrania skórzane z delikatnymi i zwiewnymi tkaninami. Druga to powrót do lat â90. Kreacje minimalistyczne i eleganckie, także z dodatkami skórzanymi. W trzeciej odsłonie możemy znaleźć styl vintage, czyli delikatne sukienki w odcieniach bieli i różu. Ostatnia kolekcja "This is England" przedstawia projekty inspirowane subkulturą punkową. Wybór jest ogromny, więc każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie.
W sesji do nowej kampanii wzięły udział Samantha Gradoville, Drake Burnette, Emma Oak, Elisabeth Erm oraz Marta Dyks - Polka, która ostatnio zyskuje na popularności.
Brytyjska marka odzieżowa zaprezentowała zdjęcia do swojej kolejnej kolekcji. Na jesień Topshop proponuje cztery linie.
Pierwsza miesza stylizację rockową, czyli ubrania skórzane z delikatnymi i zwiewnymi tkaninami. Druga to powrót do lat â90. Kreacje minimalistyczne i eleganckie, także z dodatkami skórzanymi. W trzeciej odsłonie możemy znaleźć styl vintage, czyli delikatne sukienki w odcieniach bieli i różu. Ostatnia kolekcja "This is England" przedstawia projekty inspirowane subkulturą punkową. Wybór jest ogromny, więc każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie.
W sesji do nowej kampanii wzięły udział Samantha Gradoville, Drake Burnette, Emma Oak, Elisabeth Erm oraz Marta Dyks - Polka, która ostatnio zyskuje na popularności.
(lła/ags, kobieta.wp.pl)