ModaTriumph - bielizna, innowacje, historia

Triumph - bielizna, innowacje, historia

Triumph - bielizna, innowacje, historia
Źródło zdjęć: © pl.triumph.com/

Triumph to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek bieliźnianych. Kolekcje kierowane są głównie do kobiet, ale mężczyźni także znajdą coś dla siebie - m.in. linię sloggów, wygodnych majtek dla aktywnych.

Triumph – najważniejsze informacje

Triumph International to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek bieliźnianych, założona w 1886 r. w Heubach w Niemczech przez Johanna Gottrieda Spiesshofera i Micheala Brauna. Obecna siedziba znajduje się w Bad Zurzach w Szwajcarii.

Triumph – historia marki

Wszystko zaczęło się od gorseciarza Johanna Gottrieda Spiesshofera i kupca Michaela Brauna, którzy wspólnie założyli manufakturę pod szyldem Spiesshofer & Braun. Później, zainspirowani Łukiem Triumfalnym w Paryżu, zmienili nazwę na Triumph. Początkowo produkcja miała miejsce w małym baraku, gdzie 6 osób obsługiwało wszystkie maszyny. Szybko liczba ta wzrosła do 150.

Pierwszą bieliznę stanowiły gorsety, których zadaniem było wysmuklenie talii i podniesienie biustu, co miało podkreślić kobiece walory. W latach 20. zaczął pojawiać się biustonosz, natomiast już w latach 30. Triumph eksperymentował już ze stanikami rozpinanymi z przodu oraz takimi, których ramiączka można było wymieniać.

Od lat 50. firma funkcjonuje już pod nazwą Triumph International. Marka rozszerza działalność, trafiając do klientów w całej Europie. Zmienia się także sposób prezentowania bielizny. Modelki nie nakładają już trykotów. Pod koniec dekady pojawia się elastan, który zwiastuje nową erę bielizny. Ilość szwów dzięki niemu jest znacznie zmniejszona i łatwiej dopasować materiał do ciała. Elastan umożliwił także produkcję strojów kąpielowych w dzisiejszym rozumieniu. Od czasu do czasu do kolekcji wraca gorset.

Od lat 60. Triumph ma swoje sklepy w Azji – w Hong Kongu, Singapurze, na Tajwanie, w Tajlandii, Chinach, Indiach czy w Japonii. Liczba krajów w zasięgu marki dochodzi do 92.

W latach 70. Triumph rozszerza działalność o Brazylię, Australię i RPA. Firma dopasowuje się do nowych czasów. Razem z rewolucją seksualną na rynku pojawiają się cienkie staniki i majtki z lycry i nylonu. W użyciu jest także miękka i komfortowa bawełna.

W nowym tysiącleciu na rynku pojawiły się minimizery Triumpha, kierowane do kobiet z obfitym biustem. Model ten miał na celu optyczne zmniejszenie piersi o jeden numer.

Od roku 2013 firma działa także w Ameryce Północnej.

Triumph - innowacje

Triumph od początku działalności miał na celu dostosowanie się do potrzeb kobiet. Zaczęło się od gorsetów. Bielizna przestała być jednakowa i nudna. Pojawiły się biustonosze, które w ciągu dziesięcioleci wielokrotnie się zmieniały. Zaraz za nimi zaczęto projektować kolejne bieliźniane nowinki, które miały podkreślać indywidualizm każdej klientki.

Niektóre z nowatorskich pomysłów marki Triumph:

  • biustonosze z wymienialnymi ramiączkami oraz z zapięciem z przodu;
  • wykorzystanie elastanu do produkcji bielizny;
  • użycie lycry i nylonu;
  • stanik Minimizer - dla kobiet z obfitym biustem, który zwiększa komfort codziennego użytkowania oraz optycznie zmniejszyć klatkę piersiową;
  • Soft Secret - stworzony z mikrofibry gładki biustonosz z termicznie modelowanymi miseczkami, który dopasowuje się do ciała;
  • teleskopowe fiszbiny;
  • Magic Wire - stanik z silikonowymi ramiączkami;
  • Magic Boost - biustonosz, który ujędrnia biustonosz;
  • Dynamic Lite - sportowy biustonosz.
1 / 6

Triumph to bielizna na każdą okazję

Obraz
© pl.triumph.com

Triumph oferuje bieliznę na różne okazje: na co dzień, na randkę, na jogging czy po prostu wygodną piżamę na wieczór z serialem i herbatą. Można tutaj dopasować bieliznę jak makijaż - pod określone potrzeby.

2 / 6

Julianne Moore w kampanii Triumph

Obraz
© pl.triumph.com

Triumph zachęca klientki do skorzystania z usług profesjonalnej brafitterki w salonach marki, która dokładnie zmierzy biust i dopasuje najlepszą bieliznę. Wybranie odpowiedniego stanika stanowi problem dla trzech spośród czterech kobiet, a trzeba pamiętać, że noszenie bielizny o złych wymiarach może skutkować problemami zdrowotymi.

3 / 6

Bielizna nocna marki Triumph

Obraz
© pl.triumph.com

Triumph dba o to, by bielizna była nie tylko ładna, ale przede wszystkim dopasowywała się do potrzeb kobiet. W ofercie znajduje się bielizna modelująca, podtrzymująca, jak i ujędrniająca.

4 / 6

Piżama marki Triumph

Obraz
© pl.triumph.com

Linia nocna to nie tylko koszulki, szlafroczki i piżamy. W ofercie Triumpha można wybierać spośród wielu akcesoriów, dzięki którym można poczuć się szczególnie komfortowo - znajdziemy tam ciepłe skarpety, poliestrowe botki czy maski, chroniące śpiącego przed światłem.

5 / 6

Linia sportowa marki Triumph

Obraz
© pl.triumph.com

W ofercie sportowej znajdują się takie bestsellery jak Dynamic Lite czy Magic Motion. Eksperci Triumpha sprawdzają bieliznę za pomocą tzw. testu bounce control po to, by stworzyć optymalne sportowe biustonosze.

6 / 6

Bielizna męska marki Triumph

Obraz
© pl.triumph.com

Oferta Triumpha jest w dużej mierze skierowana do kobiet, ale jest także linia dla mężczyzn. Panowie mogą zaopatrzyć się w wygodne sloggi i podkoszulki.

modamarka modowabranża odzieżowa

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)