Ubrania z logotypami znanych marek. To prawdziwy hit
Ubrania z dużymi i wyrazistymi logami znanych marek są obecnie niesamowicie modne, ale nie wszędzie mile widziane. Jak nosić takie ubrania, by wyglądać stylowo?
Logotypy i loga na ubraniach – hit czy kit?
Ubrania z dużymi logotypami były bardzo popularne w latach 80. i 90., a ostatnio – na fali trendu retro – powróciły do mody codziennej z wielkim hukiem, dzięki czemu ich noszenie powoli przestaje być postrzegane jako manifestowanie swojego statusu materialnego. Koszulki i bluzy z dużym napisem Levi's czy z inicjałami CK (Calvin Klein) bardzo często można spotkać na ulicach w Polsce i za granicą.
Styliści radzą jednak, by nie pokazywać się wszędzie w tego typu odzieży, gdyż taka praktyka w dalszym ciągu kojarzyć się może z kiczem i ma tyle samo zwolenników, co przeciwników. W tym przypadku chodzi głównie o formalne wydarzenia, np. rozmowa o pracę, w których niezmiennie od wielu lat króluje prostota stylizacji. Nawet jeśli mamy w szafie piękną, skórzaną torebkę z logiem Chanel, warto ją zostawić na inne okoliczności. Ubrania z logami i logotypami nadają się przede wszystkim na co dzień, do luźnych stylizacji o młodzieżowym charakterze, które można zakładać na uczelnię, spacer czy domówkę u przyjaciół.
Obecna moda na loga i logotypy dotyczy głównie tańszych marek, ale jednak tych z nieco wyższej półki. Popularną białą koszulkę z napisem Levi's czy Adidas dostaniemy już za mniej niż 100 zł.
Ubrania z logami i logotypami – jakie kupić?
Na rynku znajdziemy mnóstwo różnych fasonów, na których widnieją logotypy oraz loga bardzo znanych i powszechnie lubianych marek. Najbardziej popularne są modele sygnowane znakami marek sportowych, np. Adidas czy Nike. Prócz tego z łatwością możemy dostać produkty z nieco wyżej półki od np. Hugo Bossa czy Calvina Kleina. Są to nie tylko bluzy czy koszulki, ale także dodatki w postaci torebek, butów, szalików czy czapek.