Willow Smith gwiazdą kampanii Marc Jacobs
Jej oryginalny styl od zawsze przyciągał uwagę, dlatego zaangażowanie Willow Smith do sesji wizerunkowej marki modowej było tylko kwestią czasu. Decyzję o pojawieniu się 14-letniej aktorki i piosenkarki w roli gwiazdy kampanii podjął amerykański projektant Marc Jacobs.
Jej oryginalny styl od zawsze przyciągał uwagę, dlatego zaangażowanie Willow Smith do sesji wizerunkowej marki modowej było tylko kwestią czasu. Decyzję o pojawieniu się 14-letniej aktorki i piosenkarki w roli gwiazdy kampanii podjął amerykański projektant Marc Jacobs.
"Od czasu, kiedy Juergen Teller po raz pierwszy w 1998 roku sfotografował Kim Gordon w mojej sukience, zacząłem współpracować z ludźmi, którzy mnie inspirują i dają nowe życie ubraniom, które pokazuję na wybiegu" - napisał na swoim profilu na Instagramie.
Tym samym, Willow Smith dołączyła do grona takich osobowości jak m.in. Victoria Beckham, Winona Ryder, Michael Stipe, Rufus Wainwright, Miley Cyrus czy Sofia Coppola, które brały udział w kampaniach Marca Jacobsa.
Po pierwszej odsłonie najnowszej sesji wizerunkowej marki, której gwiazdą została również piosenkarka Cher, prezentujemy wam kolejne zdjęcie - tym razem ze stylową córką Willa Smitha.