Zachwycająca kampania polskiej marki. Naturalnie i bez Photoshopa
Najnowsza kampania Risk Made in Warsaw i Bodymaps to hołd oddany naturalności. Zdjęcia wykonane zostały bez żadnego retuszu, a w rolę modelek wcieliły się dziewczyny, które na co dzień nie pozują profesjonalnie. Wyszło zachwycająco.
13.07.2018 | aktual.: 13.07.2018 12:45
Polska marka Risk Made in Warsaw wspólnie z Bodymaps wypuściła na rynek kolekcję kostiumów kąpielowych. Stroje utrzymane są w klimacie retro – w ofercie znajdziemy figi z wysokim stanem, biustonosze typu bardotka oraz jednoczęściowe kostiumy z głębokim dekoltem. Różowy kolor, w jakim występuje cała kolekcja nie jest przypadkowy. Projektantka, Klara Kowtun, zainspirowała się pomadką marki Clinique o odcieniu Whole Lotta Honey, która świetnie podkreśla zarówno jasną, jak i ciemną karnację.
Na uwagę zasługuje również sama kampania. Zdjęcia wykonane zostały przez Tymka Maciejewskiego. Całość utrzymana jest w nurcie body postivie, bez użycia Photoshopa. W rolę modelek wcieliły się Berenika Chmiel i Joanna Ostaszewska oraz szefowe kuchni, Marysia Przybyszewska i lavia Borawska. Żadna z nich na co dzień nie zajmuje się profesjonalnym modelingiem. Sesja Tymka oddaje hołd naturalności. Wszystkie dziewczyny prezentują zupełnie inny typ urody i figury. Całkowita rezygnacja z retuszu pozwoliła zachować ich naturalny wygląd – krągłości, szersze biodra czy delikatne rozstępy. W żaden sposób nie wpływa to jednak na odbiór całości. Dziewczyny pozostają sobą i wyglądają super!
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl