Blisko ludziZamówiła kwiaty dla mamy. Nie tego się spodziewała

Zamówiła kwiaty dla mamy. Nie tego się spodziewała

Córka chciała na 76. urodziny mamy kupić piękny bukiet róż. Wysłała go za pośrednictwem poczty, gdyż mieszka w innym kraju. Starsza pani się bardzo rozczarowała, gdy otrzymała przesyłkę.

Zamówiła kwiaty dla mamy. Nie tego się spodziewała
Źródło zdjęć: © zdjęcie Użytkownika dziejesie.wp.pl
Agata Porażka

"Miało być 15 różowych róż w eleganckim wazonie" - pisze do nas córka za pośrednictwem dziejesie.wp.pl. "Dzisiaj dostarczono ohydny wiecheć z goździków i gerberów, których moja mama nie znosi! I oczywiście bez wazonu! Moja mama wsadziła to dziadostwo do wiadra".

"Ja się pytam, czy to Polska właśnie?" - kontynuuje kobieta. "Czy na każdym kroku ktoś musi nas robić w konia, żeby nie powiedzieć gorzej? To jest przecież obrzydliwe. I proszę sobie wyobrazić teraz np. z okazji Dnia Kobiet choćby, ile osób zostało w ten sposób oszukanych? Czy sprawą nie powinien zająć się Dział Ochrony Praw Konsumenta lub nawet Prokurator? Przecież to oszustwo!" - dodaje.

Obraz
© zdjęcie Użytkownika dziejesie.wp.pl

System doręczania kwiatów w firmie, z której skorzystała poszkodowana klientka, opiera się na sieci kwiaciarni, współpracujących ze sobą na całym świecie. Gdy centrala dostaje zapytanie o dany bukiet, przekierowuje prośbę do florysty, który znajduje się najbliżej miejsca dostawy. Dzięki temu zamówienia mogą być realizowane w bardzo krótkim czasie.

Matka klientki dostała bukiet znacząco różniący się od tego, który został zamówiony. Prawdopodobnie na jednym z etapów składania zamówienia, któryś z pracowników wpisał złą nazwę w formularzu dostawy lub florysta pomylił się przy układaniu bukietu dla mamy klientki.

Jest to przykład jednej z konsekwencji zamawiania produktów przez internet, gdy oczekiwania i rzeczywistość znacząco się różnią.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Źródło artykułu:dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (28)