Znowu przesadzili z retuszem w reklamie!
Ostatnio firma L'Oreal znalazła się pod obstrzałem "reklamowej policji", czyli brytyjskiej organizacji Advertising Standards Authority (ASA). Poszło o reklamę kremu marki, który promowała swoim wizerunkiem znana brytyjska aktorka, Rachel Weisz.
Koncerny kosmetyczne lubią prezentować nam wygładzone i upiększone zdjęcia kobiet i uparcie przekonują, że tak nieskazitelną urodę uzyskały one dzięki ich produktom. Jednak czasami ich spece od reklamy przesadzają z retuszem. A wtedy zamiast zachęcać nas do kupna kolejnych kremów i pudrów, straszą tylko fotografiami wygładzonych kosmitów, którzy czasami przypominają wyglądem gwiazdy filmowe.
Ostatnio firma L'Oreal znalazła się pod obstrzałem "reklamowej policji", czyli brytyjskiej organizacji Advertising Standards Authority(ASA). Monitoruje ona rynek reklamowy, m.in. także po to, aby wyłapać, kiedy niektóre firmy nadużywają możliwości programów do retuszu, a tym samym wprowadzają swoich klientów (a najczęściej klientki) w błąd.
Tym razem poszło o reklamę kremu, który promowała swoim wizerunkiem znana brytyjska aktorka, Rachel Weisz. Spójrzcie na zdjęcie obok – rozumiecie już o co cała afera?
(ma)