adidas inspiruje świat do poszukiwania nowych możliwości
Głównym celem marki adidas jest zmiana życia poprzez sport, a jego fundamentem jest postawa buntowniczego optymizmu, z którego wynika DOSTRZEGANIE MOŻLIWOŚCI, ukazane w serii wyrazistych i poruszających filmów. Impossible Is Nothing to wieloletnia filozofia adidas, która pokazana została w najambitniejszy do tej pory sposób.
23.04.2018 | aktual.: 23.04.2021 13:09
Dla marki adidas, Impossible Is Nothing to sposób patrzenia na świat poprzez możliwości widziane tam, gdzie inni widzą niemożliwe. Stworzona na tę okazję seria filmów wykorzystuje dokumentalistyczny styl domowych nagrań, prezentując nieznane wcześniej strony światowych gwiazd, co było możliwe dzięki zaangażowaniu ich przyjaciół oraz innych sportowców, a także upublicznieniu nieznanych wcześniej nagrań archiwalnych.
Poprzez niepublikowane wcześniej nagrania wyjątkowo intymnych chwil, seria podąża za wydarzeniami świata sportu i kultury, pokazując jak optymizm i działanie ukształtowały życie ich bohaterów. Eksplorując wyobrażenia, jakie mieli na temat swojej przyszłości, dostrzegając możliwości i zamieniając je na czyny, seria honoruje osoby z wyjątkową charyzmą, które przeszły do historii na globalnej scenie. Co jeszcze istotniejsze, jej celem jest zainspirowanie innych, aby dostrzegali i wykorzystywali swoje możliwości, wzmocnieni kolekcją czysto ludzkich historii, będących dowodem na to, ile można osiągnąć dzięki optymizmowi.
W nagraniach wystąpili globalni ambasadorzy adidas, tacy jak Beyoncé czy Hima Das. Beyoncé dostrzegła możliwość zaproszenia wszystkich do odnalezienia swojego własnego głosu. Jej platforma pełni funkcję sceny, na której celebrowana jest różnorodność.
adidas, IMPOSSIBLE IS NOTHING - Beyoncé
Hima Das dostrzegła możliwość stania się kimś więcej niż sprinterką. Jako pierwsza złota medalistka Mistrzostw Świata U20 w lekkoatletyce pochodząca z Indii, zobaczyła, że swoją postawą może zainspirować całe swoje środowisko.
adidas, IMPOSSIBLE IS NOTHING - Hima Das
W kampanii udział wzięły także inne osoby związani z marką adidas, doskonale znane polskim fanom i kibicom, a wśród nich takie postaci jak Ewa Chodakowska, Julita Kotecka czy Zuza Kołodziejczyk. Każde z nich opowiada swoją historię dostrzegania możliwości tam, gdzie innym wydaje się to niemożliwe. Przykładem takiej postawy jest historia Zuzy Kołodziejczyk, która dostrzegła możliwość wykorzystania swojej popularności w nieoczywisty sposób, aby mierzyć się z ważnymi społecznie tematami.
Seria odcinków zaczęła ukazywać się 19 kwietnia, a kolejne epizody pokazywane będą przez całą wiosnę i lato 2021 roku.