Asandri - kolekcja prezentowana na Warsaw Fashion Weekend

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność. Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort. Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Obraz

/ 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

/ 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

/ 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

/ 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

/ 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

/ 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

/ 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

/ 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

/ 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

10 / 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

11 / 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

12 / 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

13 / 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

14 / 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Wrzuciła nowe grafiki. Internauci wzruszeni mocnym przekazem
Wrzuciła nowe grafiki. Internauci wzruszeni mocnym przekazem
Sypiał z mężczyznami. Charlie Sheen mówi otwarcie o swoich doświadczeniach
Sypiał z mężczyznami. Charlie Sheen mówi otwarcie o swoich doświadczeniach
Kuna nie może się pogodzić ze swoim wiekiem. "Jest mi strasznie przykro"
Kuna nie może się pogodzić ze swoim wiekiem. "Jest mi strasznie przykro"
Jennifer Aniston miała dwóch mężów. To z nim się teraz spotyka
Jennifer Aniston miała dwóch mężów. To z nim się teraz spotyka
Mąż Sumińskiej zasłabł kilka godzin po ślubie. Tak wspomina jego śmierć
Mąż Sumińskiej zasłabł kilka godzin po ślubie. Tak wspomina jego śmierć
Zawadzka oddaje psa. "Nie możemy dłużej tak żyć"
Zawadzka oddaje psa. "Nie możemy dłużej tak żyć"
Mówi o łódzkiej filmówce. "Nie byłam gotowa na to, co się tam działo"
Mówi o łódzkiej filmówce. "Nie byłam gotowa na to, co się tam działo"
Popisała się stylizacją. Na planie "TzG" zwracała na siebie uwagę
Popisała się stylizacją. Na planie "TzG" zwracała na siebie uwagę
Siostra zamieszkała w jej domu. Mówi o jej "obecności"
Siostra zamieszkała w jej domu. Mówi o jej "obecności"
Syn umierał jej na rękach. "Nie miał siły płakać"
Syn umierał jej na rękach. "Nie miał siły płakać"
"Wdowia choroba". Co się dzieje z kobietą, która nie uprawia seksu?
"Wdowia choroba". Co się dzieje z kobietą, która nie uprawia seksu?
Polskie imię wymiera. W 2024 roku nosi je jedynie 19 kobiet
Polskie imię wymiera. W 2024 roku nosi je jedynie 19 kobiet