ModaAsandri - kolekcja prezentowana na Warsaw Fashion Weekend

Asandri - kolekcja prezentowana na Warsaw Fashion Weekend

Asandri - kolekcja prezentowana na Warsaw Fashion Weekend

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność. Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort. Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Samanta Fałkowska, stylistka gwiazd, komentuje:

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

1 / 13

Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Samanta Fałkowska, stylistka gwiazd, komentuje:

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

2 / 13

Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Samanta Fałkowska, stylistka gwiazd, komentuje:

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

3 / 13

Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Samanta Fałkowska, stylistka gwiazd, komentuje:

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

4 / 13

Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Samanta Fałkowska, stylistka gwiazd, komentuje:

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

5 / 13

Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Samanta Fałkowska, stylistka gwiazd, komentuje:

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

6 / 13

Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Samanta Fałkowska, stylistka gwiazd, komentuje:

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

7 / 13

Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Samanta Fałkowska, stylistka gwiazd, komentuje:

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

8 / 13

Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Samanta Fałkowska, stylistka gwiazd, komentuje:

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

9 / 13

Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Samanta Fałkowska, stylistka gwiazd, komentuje:

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

10 / 13

Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Samanta Fałkowska, stylistka gwiazd, komentuje:

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

11 / 13

Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Samanta Fałkowska, stylistka gwiazd, komentuje:

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

12 / 13

Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Samanta Fałkowska, stylistka gwiazd, komentuje:

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

13 / 13

Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Samanta Fałkowska, stylistka gwiazd, komentuje:

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)