Asandri - kolekcja prezentowana na Warsaw Fashion Weekend

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność. Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort. Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Obraz

/ 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

/ 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

/ 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

/ 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

/ 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

/ 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

/ 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

/ 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

/ 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

10 / 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

11 / 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

12 / 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

13 / 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

14 / 14Asandri

Obraz
© Elwira Piwowarska, WP.PL

Szwajcarska marka Asandri powstała w 2010 roku. Opisać można ją trzema słowami: jakość, klasa i szlachetność.

Alexandra Pfister i Stefan Wiedmer współpracują ze sobą od ponad 20 lat. Dwie dekady wspólnych poszukiwań inspiracji owocują projektami, które skierowane są do silnych, świadomych siebie kobiet, które doceniają też swój własny komfort.

Co Asandri zaproponowało nam podczas Warsaw Fashion Week?

Kolekcja zaprezentowana podczas tegorocznego Warsaw Fashion Weekend to propozycja dla kobiet ceniących luksus. Perfekcyjnie skrojone stroje i szlachetne tkaniny to dewiza szwajcarskich projektantów tworzących markę. Ciekawe łączenia tkanin, dzianin i skór sprawiły, że nawet klasyczne kroje miały rys nowoczesności. Uwagę zwracały szerokie spódnice za kolana, z mocno zaznaczoną talią. Przywoływały skojarzenie ze stylem New Look stworzonym w roku 47. przez Diora. Kolorystyka pokazu bazowała na spokojnej i stonowanej palecie barw, jedynym mocniejszym akcentem był kolor koralowy. Luksus kolekcji podkreślały kołnierze i etole z lisa.

Tekst: ese/kobieta.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Emma Stone po latach wyznała, jak naprawdę się nazywa.To dlatego zmieniła imię
Emma Stone po latach wyznała, jak naprawdę się nazywa.To dlatego zmieniła imię
Problemy intymne Polaków. Seksuolog: "Seks zaczyna się w głowie"
Problemy intymne Polaków. Seksuolog: "Seks zaczyna się w głowie"
Marta Nawrocka ma 39 lat. "Jestem formalnie emerytką"
Marta Nawrocka ma 39 lat. "Jestem formalnie emerytką"
Pisarek bawi się w Nowym Jorku. Pozuje w butach, które od lat budzą kontrowersje
Pisarek bawi się w Nowym Jorku. Pozuje w butach, które od lat budzą kontrowersje
Sieńczyłło wspomina zmarłego męża. Zdradziła, co usłyszał od ks. Popiełuszki
Sieńczyłło wspomina zmarłego męża. Zdradziła, co usłyszał od ks. Popiełuszki
Bartosz Porczyk skończył 45 lat. Prywatnie związany jest z siostrą znanej aktorki
Bartosz Porczyk skończył 45 lat. Prywatnie związany jest z siostrą znanej aktorki
Pono nie żyje. Tak Sokół pożegnał przyjaciela
Pono nie żyje. Tak Sokół pożegnał przyjaciela
Milczała przez 17 lat. Teraz otworzyła się na temat śmierci chłopaka
Milczała przez 17 lat. Teraz otworzyła się na temat śmierci chłopaka
Kiedy bielić drzewa w ogrodzie? Kto się zagapi, ten pożałuje
Kiedy bielić drzewa w ogrodzie? Kto się zagapi, ten pożałuje
Grała w kultowych filmach. Tak dziś wygląda 79-letnia Sally Field
Grała w kultowych filmach. Tak dziś wygląda 79-letnia Sally Field
Hailey Bieber lansuje "frosted tips". Najmodniejsze paznokcie na zimę
Hailey Bieber lansuje "frosted tips". Najmodniejsze paznokcie na zimę
To już ostatni dzwonek. Tuje szybko ci się odwdzięczą
To już ostatni dzwonek. Tuje szybko ci się odwdzięczą