Audrey Hepburn w reklamie GAP
Marka GAP, niezmiennie od lat, kojarzona jest ze stylem sportowym. W swojej najnowszej reklamie firma wykorzystuje wizerunek jednej z największych ikon mody, elegancji i klasy - Audrey Hepburn. Czy to zapowiedź zmian?
20.09.2006 | aktual.: 29.05.2010 11:02
Marka GAP, niezmiennie od lat, kojarzona jest ze stylem sportowym. W swojej najnowszej reklamie firma wykorzystuje wizerunek jednej z największych ikon mody, elegancji i klasy - Audrey Hepburn. Czy to zapowiedź zmian?
W nowym spocie marki GAP został wykorzystany fragment z filmu "Funny Face" z 1957 roku. Aktorka, ubrana w czarne spodnie, tańczy do piosenki grupy AC/DC "Back in black" (Powrót do czerni). Reklama komunikuje: Wróciły - czarne, obcisłe spodnie ("It's back - skinny, black pants"). Przekaz wsparty wizerunkiem ikony stylu - to musi być strzał w dziesiątkę. To tym większy sukces, że marce GAP udało się pozyskać wizerunek Audrey Hepburn do celów komercyjnych, po raz pierwszy od 12 lat.
Wprowadzenie do jesiennej kolekcji GAP najmodniejszego fasonu spodni, to dopiero początek zmian. W ofercie na ten sezon pojawiła się także cała gama klasycznych ubrań na co dzień.