Beauty Inspektor - odcinek 4 

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów.

Obraz

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

10 / 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

11 / 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

Wybrane dla Ciebie

Pokazała ukochanego męża. "Jak ja kocham tego cudownego faceta"
Pokazała ukochanego męża. "Jak ja kocham tego cudownego faceta"
25 lat temu była gwiazdą. Tak wygląda dziś
25 lat temu była gwiazdą. Tak wygląda dziś
Wystroiła się w spódniczkę mini. Kolor to hit jesieni
Wystroiła się w spódniczkę mini. Kolor to hit jesieni
Była żoną Marilyna Mansona. "Pogrążyliśmy się w kompletnej rozpuście"
Była żoną Marilyna Mansona. "Pogrążyliśmy się w kompletnej rozpuście"
Będą się zachwycać rosołem. Wystarczy dodać jeden składnik
Będą się zachwycać rosołem. Wystarczy dodać jeden składnik
Kończy 91 lat. Tak wygląda dziś Brigitte Bardot
Kończy 91 lat. Tak wygląda dziś Brigitte Bardot
Została żoną. Wiadomo, kto zaprojektował jej suknię ślubną
Została żoną. Wiadomo, kto zaprojektował jej suknię ślubną
Pozowała dla "Playboy'a". Tak wyglądała na okładce
Pozowała dla "Playboy'a". Tak wyglądała na okładce
"Singapurski pocałunek" zna niewiele osób. Na czym polega?
"Singapurski pocałunek" zna niewiele osób. Na czym polega?
Prysznic rano czy wieczorem? Lekarka mówi, co jest lepsze
Prysznic rano czy wieczorem? Lekarka mówi, co jest lepsze
Nie łącz z ziemniakami. Szkodzi zdrowiu
Nie łącz z ziemniakami. Szkodzi zdrowiu
Pokazała córki. Tak wyglądają nastolatki
Pokazała córki. Tak wyglądają nastolatki