Beauty Inspektor - odcinek 4 

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów.

Obraz

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

10 / 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

11 / 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

Wybrane dla Ciebie
Przyłapani zapłacą nawet 5000 zł. Przepisy są jednoznaczne
Przyłapani zapłacą nawet 5000 zł. Przepisy są jednoznaczne
Przestają uprawiać seks. Oto jak może reagować ciało
Przestają uprawiać seks. Oto jak może reagować ciało
"W punkt". Matylda Damięcka opublikowała grafiki z okazji Dnia Niepodległości
"W punkt". Matylda Damięcka opublikowała grafiki z okazji Dnia Niepodległości
Zagrała w brutalnej scenie gwałtu. "Przestraszyłam się, jak przeczytałam scenariusz"
Zagrała w brutalnej scenie gwałtu. "Przestraszyłam się, jak przeczytałam scenariusz"
Idziesz do spowiedzi po długiej przerwie? Powiedz jedno ważne zdanie
Idziesz do spowiedzi po długiej przerwie? Powiedz jedno ważne zdanie
"Z trudem się porusza". Partner Roberta Biedronia jest poważnie chory
"Z trudem się porusza". Partner Roberta Biedronia jest poważnie chory
Poprowadziła śniadaniówkę. Jej spodnie to model tylko dla odważnych
Poprowadziła śniadaniówkę. Jej spodnie to model tylko dla odważnych
Dzień Niepodległości. W takim stroju pokazała się Marta Nawrocka
Dzień Niepodległości. W takim stroju pokazała się Marta Nawrocka
27 lat temu znali ją wszyscy. Tak wygląda dziś
27 lat temu znali ją wszyscy. Tak wygląda dziś
Kot liże cię po głowie? Zdziwisz się, co chce "powiedzieć"
Kot liże cię po głowie? Zdziwisz się, co chce "powiedzieć"
Przetrwa nawet -30°C. Wyprze chwasty i ozdobi ogród
Przetrwa nawet -30°C. Wyprze chwasty i ozdobi ogród
Zjawisko slow fade. Nowy koszmar randkowania w XXI wieku
Zjawisko slow fade. Nowy koszmar randkowania w XXI wieku