Beauty Inspektor - odcinek 4 

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów.

Obraz

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

/ 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

10 / 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

11 / 11Fleur de Beaute

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Prowadzenie biznesu beauty okazało się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Mimo dużego zapału i wysokiej kwoty zainwestowanej w wyposażenie i wystrój, inwestorzy nie zanotowali zbyt dużego zainteresowania klientów. Czy popełnili jakiś błąd na samym początku swojej działalności? Beauty Inspektor dokładnie to sprawdziła.

Na plus można zaliczyć utrzymanie czystości i estetyczny wygląd salonu. To jednak tylko pierwsze wrażenie, ponieważ klienci, którzy szukają rozwiązania swoich problemów, oczekują, że spotkają tu eksperta. I to okazało się słabym punktem tej kliniki. Inspektor zwróciła uwagę, że oprócz umiejętności wykonania zabiegu trzeba jeszcze umieć o nim opowiedzieć tak, by zachęcić klienta. Jeżeli specjalista nie jest w stanie wyjaśnić szczegółów oraz korzyści wynikających z danego zabiegu, to klient może wątpić w jego umiejętności.

Powodów małej liczby klientów można się doszukać w niedociągnięciach w zarządzaniu i marketingu kliniki. Inspektor zwróciła uwagę na konieczność wyznaczenia osoby zarządzającej, która na co dzień zajmowałaby się sprawami salonu. W realizacji zadań pomoże także określenie zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla poszczególnych członków zespołu.

W celu zwiększenia atrakcyjności oferty salonu zaproponowano nowe urządzenie - laser do zabiegów na twarz i ciało oraz zabieg - depilację woskiem. Po wizycie Beauty Inspektora właściciel kliniki Fleur de Beaute postanowił zwrócić większą uwagę na promowanie usług salonu w internecie, a także w okolicy. Dzięki nowemu komputerowi z oprogramowaniem dla salonów może także od razu zarządzać bazą klientów i wprowadzić programy lojalnościowe.

Wybrane dla Ciebie
"Miałam 11 lat, on 22". Z pomocą przyszła babcia Anny Muchy
"Miałam 11 lat, on 22". Z pomocą przyszła babcia Anny Muchy
Zagrała w nowym filmie Smarzowskiego. Turkot mówi o cenie, jaką zapłaciła
Zagrała w nowym filmie Smarzowskiego. Turkot mówi o cenie, jaką zapłaciła
Pies kopie koc przed snem? Taki jest powód
Pies kopie koc przed snem? Taki jest powód
"Szok i niedowierzanie". Bosacka wspomina dzień rozstania z byłym mężem
"Szok i niedowierzanie". Bosacka wspomina dzień rozstania z byłym mężem
"Serce mi pęka". Weronika Marczuk opowiedziała, co dzieje się w Ukrainie
"Serce mi pęka". Weronika Marczuk opowiedziała, co dzieje się w Ukrainie
Odmawiają seksu. Seksuolog mówi o zmianach w sypialniach Polaków
Odmawiają seksu. Seksuolog mówi o zmianach w sypialniach Polaków
Połóż w kącie łazienki. Wyłapie rybiki co do jednego
Połóż w kącie łazienki. Wyłapie rybiki co do jednego
Dodaj ocet do gotowania ziemniaków. Już zawsze będziesz tak robić
Dodaj ocet do gotowania ziemniaków. Już zawsze będziesz tak robić
Trener psów ostrzega. Nie baw się z psem piłką tenisową
Trener psów ostrzega. Nie baw się z psem piłką tenisową
Anna Mucha cierpi na "lustrzycę". Mówi, jak to się objawia
Anna Mucha cierpi na "lustrzycę". Mówi, jak to się objawia
Ginekolodzy przed nimi ostrzegają. Są "autostradą" dla bakterii
Ginekolodzy przed nimi ostrzegają. Są "autostradą" dla bakterii
Kendall Jenner zmaga się z nietypową fobią. Nie chodzi o wygląd
Kendall Jenner zmaga się z nietypową fobią. Nie chodzi o wygląd