Bogna Sworowska i Health Labs Care w kampanii pro‑aging mówią: dość wstydu związanego z wiekiem

"Anti-aging? Odchodzi się od tego. Dojrzewanie to ewolucja i rozwój." - mówi Bogna Sworowska w kampanii suplementu diety GlowMe Pro-Age od Health Labs Care.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

23.10.2024 17:06

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Aging? Do it like a pro.

W nowej kampanii Health Labs Care, modelka i przedsiębiorczyni Bogna Sworowska odważnie pokazuje zmarszczki i piękno dojrzałej skóry, przekonuje, że nie ma sensu walczyć z czasem i dzieli się życiowymi zasadami, które afirmują kobiecy dojrzały wiek. Celem akcji jest inspirować kobiety do doceniania swojej dojrzałej urody i zadbania o siebie z Health Labs Care.

,,Pro-aging" stanowi też naszą odpowiedź na narrację "anti-aging", która może niepotrzebnie wpędzać kobiety w kompleksy, a także z inspiracji podwójnymi standardami społecznymi wobec dojrzałych kobiet i mężczyzn.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Czas na Pro-Aging z Health Labs Care💜

Potocznie uważa się, że mężczyźni z wiekiem nabierają charakteru i charyzmy - rzadko mówi się o tym, że czegoś im nie wypada, albo zawstydza ich ze względu na wiek. Tymczasem, wbrew stereotypom, kobiety po 40 nie stają się niewidzialne. Wręcz przeciwnie, razem z życiowymi doświadczeniami i mądrością mogą nabierać piękna, blasku i pewności siebie.

"Nie ma sensu walczyć z czasem. Możesz czuć się coraz piękniejsza, mądrzejsza i pewniejsza siebie niezależnie od tego, na jakim etapie życia jesteś." - mówi ambasadorka kampanii Bogna Sworowska. I wylicza swoje życiowe zasady w duchu pro-aging:

1.      Nigdy nie jest za późno na zadbanie o swoją skórę.

2.     Dojrzewanie to ewolucja i rozwój.

3.     Śmiech to najlepsza "pigułka odmładzająca".

4.     To Ty decydujesz, co znaczy dla Ciebie Twój wiek.

5.     Podobaj się - przede wszystkim sobie.

"Jako marka chcemy wspierać kobiety, by mogły doświadczać wspaniałości życia na każdym jego etapie. Dlatego stworzyliśmy kampanię, która otwarcie mówi o afirmacji dojrzałego piękna. Od początku chcieliśmy zaprosić Bognę Sworowską do współpracy - to ikona, która całą sobą udowadnia, że nie trzeba się obawiać życia ani po 40, ani po 50." - dodaje Anna Dębińska, Head of Category w Health Labs Care.

Wybór Bogny Sworowskiej to nowy suplement diety GlowMe Pro-Age, który w jednym shocie 30ml, oprócz kwasu hialuronowego, witaminy C i ekstraktu DracoBelle™ Nu, zawiera aż 10 000 mg niskocząsteczkowego kolagenu rybiego o wysokiej wchłanialności.

© materiały partnera

"Jeśli suplementujesz kolagen, to bądź wybredna i nie bierz byle jakiego. Wybierz ten wysokiej jakości, który ma przebadany skład i strukturę zbliżoną do naturalnego kolagenu ludzkiego." - radzi Bogna Sworowska.

Bogna Sworowska

Modelka, przedsiębiorczyni, propagatorka zdrowego stylu życia. Jedna z najpiękniejszych Polek, która latach 80. i 90. robiła karierę w branży modelingowej w USA, Paryżu i Mediolanie. Po blisko 30 letniej przerwie, w wieku 57 lat z rozpędem powróciła do pracy w branży. Dziś, na światowych wybiegach, udowadnia, że to czas modelek "silver". Prowadzi własną agencję PR i promuje zdrowy tryb życia wśród osób 50. W 2024 trafiła na prestiżową listę "50 po 50" magazynu "Forbes Women".

© materiały partnera

Health Labs Care

Najszybciej rozwijająca się polska firma z sektora health & beauty. Od 2019 pomaga swoim klientom dbać o zdrowie, urodę i dobre samopoczucie. W oparciu o najwyższe standardy, jakie wyznaczają współczesna nauka i technologia, tworzy wysokiej jakości suplementy i kosmetyki, za które pokochały ją miliony Polek.