Chanel Gabrielle - torebka na sezon wiosna-lato 2017
Słynna pikowana torebka Chanel 2.55 to już ponadczasowy klasyk, rozpoznawalny na całym świecie. W nowym sezonie o tytuł najpopularniejszego dodatku powalczy Chanel Gabrielle, która zadebiutowała na wybiegu wiosenno-letniej kolekcji 2017.
Zobacz także:
Nowy model torebki Chanel
Każda marka marzy o kultowym dodatku, który błyskawicznie podbije serca kobiet na całym świecie. W końcu ładna torebka może posłużyć nam znacznie dłużej niż droga sukienka. Co więcej, to właśnie tego rodzaju akcesoria stanowią często pierwszy wybór przy zakupie luksusowego produktu z kolekcji znanej marki. Modele torebek francuskiego domu mody Chanel raczej nie narzekają na brak zainteresowania i podobno są o wiele lepszą inwestycją niż nieruchomości.
Nowy model torebki Chanel
Jak przekonują finansowi eksperci, zakup modnego akcesorium od Chanel to doskonały sposób na ulokowanie swoich pieniędzy, gdyż jego wartość z roku na rok rośnie (podobno w ciągu ostatnich lat wartość takiej torebki wzrosła aż o 70 proc.).
Nowy model torebki Chanel
Nic więc dziwnego, że dyrektorowi kreatywnemu marki Chanel zależy na wypromowaniu kolejnego sprzedażowego hitu. Przy okazji pokazu wiosenno-letniej kolekcji 2017, na wybiegu zadebiutował nowy model torebki o nazwie Chanel Gabrielle.
Nowy model torebki Chanel
Jej nazwa jest oczywiście inspirowana postacią legendarnej projektantki Gabrielle Coco Chanel, a charakter nowego dodatku ma nawiązywać do stylu założycielki znanej marki – połączenia estetyki i funkcjonalności.
Nowy model torebki Chanel
Punktem wyjścia jest również męski styl, który od zawsze był kluczowy w modzie Chanel. Wśród inspiracji projektant podaje: okulary do wirtualnej rzeczywistości oraz lornetki noszone przez ramię przy okazji wyścigów konnych.
Nowy model torebki Chanel
Charakter torebki podkreślają usztywnione dno połączone z miękką skórą oraz podwójny łańcuch, który umożliwia noszenie dodatku w różnych konfiguracjach – przez ramię, bądź z tyłu, na obu ramionach.
Nowy model torebki Chanel
Torebki o charakterze modelu hobo są dostępne w trzech rodzajach – jako duży shopper, mała torebka i plecak. Wykonane są ze skóry cielęcej, bądź pytona, a oprócz wariacji kolorystycznych w czerni, bieli i beżu, dostępne są również w żywych odcieniach – żółtym, niebieskim, morskim, czerwonym i różowym.
Ich kampania promocyjna ruszy już 3 kwietnia. Jesteśmy ciekawi, czy korzystne prognozy się sprawdzą i nowy dodatek z sukcesem podbije ulice.