Cindy Crawford i jej kolekcja dla C&A
Supermodelka i gwiazda lat dziewięćdziesiątych nie zwalnia tempa ani na moment. Tym razem wcieliła się w rolę projektantki i razem z sieciówką C&A stworzyła linię casualowych ubrań sygnowanych jej nazwiskiem. Kolekcja trafi do ponad półtora tysiąca sklepów marki w całej Europie.
30.08.2012 16:04
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Supermodelka i gwiazda lat dziewięćdziesiątych nie zwalnia tempa ani na moment. Tym razem wcieliła się w rolę projektantki i razem z sieciówką C&A stworzyła linię casualowych ubrań sygnowanych jej nazwiskiem. Kolekcja trafi do ponad półtora tysiąca sklepów marki w całej Europie. „Od zawsze marzyłam o posiadaniu własnej linii ubrań i jestem bardzo podekscytowana możliwością współpracy z C&A podczas tego przedsięwzięcia" - powiedziała modelka.
Zależało mi na współpracy z firmą, która ma niezrównaną ofertę wygodnej mody. Moim celem było zaprojektowanie komfortowych ubrań, które można nosić na co dzień” – dodał.
Ubrania stworzone przez markę we współpracy z modelką miały być wygodne, proste i odpowiednie na każdą okazję. Crawford postawiła na zachowawczy i klasyczny styl. Wśród ubrań nie ma szczególnych niespodzianek, ani modowych eksperymentów.
W kolekcji znalazły się między innymi spodnie rurki, jesienne sweterki w paski, kurtka skórzana i cieplejsza – pikowana. Prawdopodobnie „najodważniejszą” propozycją w tej kolekcji jest długi wiązany w pasie sweter w geometryczny deseń.
Linię Cindy Crawford dla C&A promuje stylowa czarno-biała sesja zdjęciowa, w której występuje oczywiście sama modelka. Trzeba przyznać, że 46-letnia gwiazda nadal prezentuje znakomitą formę a jej propozycje modowe – choć niektórym mogą wydać się dość nudne – spodobają się nie tylko paniom w jej wieku, ale także wielbicielkom klasycznego stylu i niezobowiązujących casualowych rozwiązań.
Od kilku lat Cindy Crawford – modelka, która prezentowała kolekcje największych dyktatorów mody – angażuje się w projekty skierowane do szerszej publiczności. Nie tak dawno gwiazda promowała popularną markę obuwia. W Polsce Cindy Crawford reklamowała także wodę mineralną.
Jej pierwsza i - jak twierdzi - wymarzona kolekcja ubrań trafi do sklepów C&A jesienią. Na T-shirt supermodelki wydamy około 50 zł. Najdroższa spośród propozycji będzie skórzana kurtka, za którą zapłacimy około 600 zł.
nmk/(kg)