Ekskluzywne projekty dla wyjątkowych kobiet

Butik projektantki Angelika Józefczyk, to nowe modowe miejsce na mapie Polski dedykowane kobietą. Do tej pory ubrania z metką projektantki było można lokalnie kupić w zagranicznych butikach m.in. w Londynie, Los Angeles, Mediolanie, Dubaju.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

24.05.2023 11:47

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Projektantka do tej pory zdobywała rozpoznawalność głównie międzynarodowo m.in. w USA, Wielkiej Brytanii. Suknie i garnitury zaprojektowane przez Angelikę gościły na czerwonych dywanach jak Gala Oscarów Festiwal filmowy w Cannes, Grammy’s, Emmy’s, oraz międzynarodowe premiery filmowe HBO, Netflix w Los Angeles, koncerty, imprezy charytatywne. Publikacje o marce były obecne m.in. w brytyjskim Vogue, oraz Tatler Magazine. Projekty zostały opublikowane na okładkoch magazynów m.in. takich jak Glamour, Moevir Magazyn, Glamour, Harper’s Bazaar.

Pierwszy flagowy butik marki powstanie w Polsce w Łodzi, z której okolic pochodzi projektantka. Oficjalne otwarcie połączone z pokazem mody odbędzie się wieczorem 26 maja. Kolekcja, która zostanie zaprezentowana będzie zawierać najbardziej rozpoznawalne modele które do tej pory było można zobaczyć wyłącznie na video i foto relacjach z zagranicznych pokazów projektantki m.in. z Paryża, Mediolanu, Dubaju oraz Rzymu.

[1/3] Źródło zdjęć: © materiały partnera

Angelika Józefczyk jest dumna z tego, że zaprojektowane ubrania są ważnym elementem towarzyszącym w specjalnych momentach życia osobistego i prywatnego kobiet, które czują się bardziej wyjątkowo dzięki podkreśleniu swoich atutów poprzez ubrania.

Marka wypracowała uznanie kobiet podczas ważnych uroczystości, oraz pięknych wspomnień z życia jak wesela, bycie matką panny młodej, bycie panną młodą, sytuacje w pracy, urodziny, rocznice i wiele więcej.

Angelika Józefczyk, to absolwentka Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru w Warszawie, oraz kierunku Biznes Międzynarodowy na Uniwersytecie Łódzkim. Swoje doświadczenie oprócz zdobytej wiedzy akademickiej zdobywała jako praktyk uczący się zawodu, od dziecka u boku mamy, która jest konstruktorem odzieży oraz obserwując specyfikę powstawania ubrań w rodzinnym zakładzie krawieckim. Doświadczenie projektanta zdobyła jako asystentka projektantów Paprocki & Brzozowski, oraz jako finalistka konkursów modowych w Polsce, oraz jako zdobywczyni pierwszego miejsca w międzynarodowym konkursie OFF Fashion.

"Jako właścicielka i twórczyni marki rozwijam swoją markę w modelu "Be Global", ponieważ kreatywność i tworzona idea nie powinny mieć granic. Dla mnie jako projektantki nadal poniżej 30 roku życia, która założyła swoją pierwszą markę w 2016 roku, najważniejsze jest zarządzanie moją marką tak, jakby granice geograficzne nie istniały wykorzystując możliwości jakie dają nam możliwości technologiczne. Obecne możliwości te, pozwalają działać ponad wszelkimi granicami geograficznymi. Chcę widzieć zaprojektowane przeze mnie ubrania noszone przez kobiety mieszkające na każdej szerokości geograficznej – w Europie, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Bliskiego Wschodu oraz innych szerokości geograficznych. Jako trzecie pokolenie rodziny krawieckiej w od zawsze miałam w sobie powołanie do mody i biznesu. Więc bez względu na to, jakie były moje życiowe pomysły, zawsze łączyły się one modę z biznesem"