Fashion Camp: 16‑17 listopada 2013
Interesujesz się modą, trendami? Chcesz by Twoja marka była rozpoznawalna? Jak ją sprzedać? Gdzie? Chcesz poszerzyć swoją wiedzę odnośnie funkcjonowania tej branży?
To świetna okazja właśnie dla Ciebie. Weź udział w nowym, wyjątkowym projekcie Fashion Camp.
30.10.2013 | aktual.: 30.10.2013 13:57
FASHION CAMP to dwudniowy cykl szkoleń i wykładów prowadzonych przez najwyższej klasy profesjonalistów z obszaru mody i biznesu.Swoim doświadczeniem podzielą się z nami m.in: Jacek Santorski, Lidia Kalita, Marcin Różyc, Emil Bliński, Marcin Fiałkowski i inni. Szkolenie jest skierowane do projektantów, stylistów, przedstawicieli młodszej kadry działów marketingu firm branży modowej, beauty i retail, miłośników mody i wszystkich osób chcących poszerzyć swoją wiedzę potrzebną do prowadzenia biznesu modowego na najwyższym poziomie.
Ideą FASHION CAMP jest to, by przybliżyć wiedzę trudno dostępną na polskim rynku osobom pragnącym poszerzać swoje kompetencje w zakresie branży fashion.
Koszt dwudniowego szkolenia to 640 PLN.
Zgłoszenia do 5.11 (wtorek) nagradzane będą specjalnym rabatem - 150 PLN.
Całkowity koszt szkolenia - 490 PLN.
Na zakończenie każdy z uczestników otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
Liczna miejsc ograniczona!
Więcej szczegółów na * http://fashionweekend.pl/szkolenie/*
PROGRAM SZKOLEŃ I WYKŁADÓW:
- Budowanie i umacnianie marki.
- Stworzenie strategii komunikacji nowej marki.
- Najnowsze trendy w komunikacji marketingowej.
- Identyfikacja wizualna, reklama.
- Dobór kanałów dystrybucji i sprzedaży.
- Internet jako współczesne środowisko biznesowe.
- Rozwój e-commerce dla sektorów mody.
- Social media - jeden z najskuteczniejszych kanałów promocji branży modowej.
- Pozycjonowanie i rozumienie rynku docelowego.
- Design w tworzeniu wartości marki.
- Marketing ambientowy.
- Wprowadzenie na rynek nowej marki od strony komunikacyjnej.
- Prawo autorskie i prawo własności intelektualnej.
- Regulacje prawne aktywności rynkowej przedsiębiorstw.
- Przegląd źródeł finansowania startup’ów.
- Identyfikacja wizualna, reklama.
- Dobór kanałów dystrybucji i sprzedaży.
- Analiza rynku i planowanie sprzedaży.
- Budowanie wizerunku i relacji emocjonalnej z klientem.