WAŻNE
TERAZ

Prezydent wetuje kolejną ustawę. "Przepisy zagrażają wolnościom Polaków"

Fashion Camp: 16-17 listopada 2013

Interesujesz się modą, trendami? Chcesz by Twoja marka była rozpoznawalna? Jak ją sprzedać? Gdzie? Chcesz poszerzyć swoją wiedzę odnośnie funkcjonowania tej branży?
To świetna okazja właśnie dla Ciebie. Weź udział w nowym, wyjątkowym projekcie Fashion Camp.

Obraz
Źródło zdjęć: © materiały prasowe

FASHION CAMP to dwudniowy cykl szkoleń i wykładów prowadzonych przez najwyższej klasy profesjonalistów z obszaru mody i biznesu.Swoim doświadczeniem podzielą się z nami m.in: Jacek Santorski, Lidia Kalita, Marcin Różyc, Emil Bliński, Marcin Fiałkowski i inni. Szkolenie jest skierowane do projektantów, stylistów, przedstawicieli młodszej kadry działów marketingu firm branży modowej, beauty i retail, miłośników mody i wszystkich osób chcących poszerzyć swoją wiedzę potrzebną do prowadzenia biznesu modowego na najwyższym poziomie.

Ideą FASHION CAMP jest to, by przybliżyć wiedzę trudno dostępną na polskim rynku osobom pragnącym poszerzać swoje kompetencje w zakresie branży fashion.

Koszt dwudniowego szkolenia to 640 PLN.
Zgłoszenia do 5.11 (wtorek) nagradzane będą specjalnym rabatem - 150 PLN.
Całkowity koszt szkolenia - 490 PLN.
Na zakończenie każdy z uczestników otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.

Liczna miejsc ograniczona!
Więcej szczegółów na * http://fashionweekend.pl/szkolenie/*

PROGRAM SZKOLEŃ I WYKŁADÓW:

  1. Budowanie i umacnianie marki.
  2. Stworzenie strategii komunikacji nowej marki.
  3. Najnowsze trendy w komunikacji marketingowej.
  4. Identyfikacja wizualna, reklama.
  5. Dobór kanałów dystrybucji i sprzedaży.
  6. Internet jako współczesne środowisko biznesowe.
  7. Rozwój e-commerce dla sektorów mody.
  8. Social media - jeden z najskuteczniejszych kanałów promocji branży modowej.
  9. Pozycjonowanie i rozumienie rynku docelowego.
  10. Design w tworzeniu wartości marki.
  11. Marketing ambientowy.
  12. Wprowadzenie na rynek nowej marki od strony komunikacyjnej.
  13. Prawo autorskie i prawo własności intelektualnej.
  14. Regulacje prawne aktywności rynkowej przedsiębiorstw.
  15. Przegląd źródeł finansowania startup’ów.
  16. Identyfikacja wizualna, reklama.
  17. Dobór kanałów dystrybucji i sprzedaży.
  18. Analiza rynku i planowanie sprzedaży.
  19. Budowanie wizerunku i relacji emocjonalnej z klientem.
Obraz
© (fot. materiały prasowe)
Źródło artykułu: Informacja prasowa
Wybrane dla Ciebie
Chłopiec zostawił list w parafii. Przekazał pieniądze z komunii
Chłopiec zostawił list w parafii. Przekazał pieniądze z komunii
Jest już po operacji. Zabrała głos
Jest już po operacji. Zabrała głos
Mało kto wie, że to przemoc. "Nie odzywa się przez tydzień"
Mało kto wie, że to przemoc. "Nie odzywa się przez tydzień"
Imię ma tylko jedną literę. Noszą je tylko dwie Polki
Imię ma tylko jedną literę. Noszą je tylko dwie Polki
Pochodzenie szlacheckie czy chłopskie? Możesz to sprawdzić
Pochodzenie szlacheckie czy chłopskie? Możesz to sprawdzić
Zmarł Nikodem Marecki. Tak pożegnała go ekipa serialu
Zmarł Nikodem Marecki. Tak pożegnała go ekipa serialu
Spytali ją o ślub. Oto jak odpowiedziała
Spytali ją o ślub. Oto jak odpowiedziała
12-latka zostawiła setki sygnałów. Ekspertka apeluje do rodziców
12-latka zostawiła setki sygnałów. Ekspertka apeluje do rodziców
Kot wyleguje się na grzejniku? Jednoznaczny komunikat
Kot wyleguje się na grzejniku? Jednoznaczny komunikat
Ostatni dzwonek. W święta roślina się odwdzięczy
Ostatni dzwonek. W święta roślina się odwdzięczy
Krawczyk ze wzruszeniem o Poznakowskim. "Do końca był dzielny"
Krawczyk ze wzruszeniem o Poznakowskim. "Do końca był dzielny"
Zawsze robi "test jabłka" na rozmowach o pracę. Mówi, kto go zalicza
Zawsze robi "test jabłka" na rozmowach o pracę. Mówi, kto go zalicza
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥