Blisko ludziGdyby mężczyźni mieli okres...

Gdyby mężczyźni mieli okres...

Zastanawiasz się czasem, jak wyglądałoby życie mężczyzn, gdyby co miesiąc przeżywaliby ten sam dyskomfort i huśtawki hormonów, co kobiety? Tak, chodzi o okres. Firma WaterAid stworzyła serię reklam, pokazujących w żartobliwy sposób zmagających się z miesiączką panów. Jedno jest pewne - nie jest to nic prostego!

Gdyby mężczyźni mieli okres...
Źródło zdjęć: © Youtube/WaterAid

Zastanawiasz się czasem, jak wyglądałoby życie mężczyzn, gdyby co miesiąc przeżywali ten sam dyskomfort i huśtawki hormonów, co kobiety? Tak, chodzi o okres. Firma WaterAid stworzyła serię reklam, pokazujących w żartobliwy sposób zmagających się z miesiączką panów. Jedno jest pewne - nie jest to nic prostego!

Ekstrawertyczni mężczyźni prawdopodobnie wpisywaliby na swoim fejsbukowym koncie hashtag "mamokres". W reklamach męskich tamponów występowaliby zaś celebryci... Tak przynajmniej domniewywują kobiety biorące udział w ankiecie WaterAid.

Pierwsze skojarzenie z okresem i mężczyzną to znaczące zmiany w świecie sportu. Według pań, trenerzy musieliby dopasowywać wyjściowy skład drużyny do "stanu" zawodników. Bukmarzechy zaś obstawialiby wyniki sportowców na podstawie informacji o ich miesięcznym cyklu.

Połowa biorących udział w badaniu kobiet uważa, że do drogerii trafiłyby tampony dla mężczyzn. 20 proc. jest pewna, że w naszych Messengerach pojawiłaby się emotki z okresem.

Na Youtubie można zobaczyć reklamę męskich tamponów - wystarczyć wpisać w wyszukiwarkę hasło: If Man Had Periods - manpons. Zabawny film to tak naprawdę część kampanii mającej zwrócić uwagę na problem 1,25 mld kobiet, które podczas okresu nie mają dostępu do łazienki i bieżącej wody.

- Jedna na trzy kobiety na świecie nie ma dostępu do łazienki podczas miesiączki. Co więcej, wiele z nich jest dyskryminowanych, bo mężczyźni wierzą, że w tym "stanie" są nieczyste i zakażone - mówi Barbara Frost, przedstawicielka WaterAid.

- Codziennie 800 mln kobiet ma okres, a nadal większość z nas uważa ten temat za wstydliwy i tabu - skwitowała cel kampanii Frost.

(mtr), WP Kobieta

POLECAMY:

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)