Blisko ludziGerber pierwszy raz w historii wyróżnił dziecko z adopcji. Magnolia Earl będzie reprezentować markę w 2020 roku

Gerber pierwszy raz w historii wyróżnił dziecko z adopcji. Magnolia Earl będzie reprezentować markę w 2020 roku

Gerber pierwszy raz w historii wyróżnił dziecko z adopcji. Magnolia Earl będzie reprezentować markę w 2020 roku
Źródło zdjęć: © Instagram.com
Anna Podlaska
11.05.2020 18:03, aktualizacja: 11.05.2020 18:32

Roczna Magnolia Earl z Kalifornii została wybrana spośród ponad 327 tysięcy dzieci. Będzie reprezentować Gerbera w kampaniach marketingowych. To pierwszy raz, w 92-letniej w historii marki, gdy wyróżniono dziecko z adopcji.

Magnolia w sobotę 9 maja skończyła roczek. "Podbiła serca komisji oceniającej swoim radosnym wyrazem twarzy, wesołym uśmiechem i ciepłym, ujmującym spojrzeniem" – napisała firma w oświadczeniu. Wizerunek dziewczynki będzie udostępniany w mediach społecznościowych i kampaniach marketingowych marki przez cały rok 2020 – podał "New York Times". Oprócz tytułu, Earl i jej rodzina otrzymali 25 tys. dolarów oraz nagrody rzeczowe, w tym dziecięce ubrania. Jak podaje amerykański dziennik, Magnolia ma również dwie starsze siostry, Whitney (12 lat) i Charlotte (8 lat), która również jest adoptowana.

Gerber co roku wybiera rzecznika marki

Magnolia Earl jest pierwszym adoptowanym dzieckiem, które w 92-letniej historii marki otrzymało wyróżnienie. Dziewczynka dołączyła do dwójki innych wyjątkowych maluchów, które zdobyły zwycięski tytuł na przestrzeni ostatnich lat. W 2018 roku Dzieckiem Gerbera został Lucas Warren ze stanu Georgia, chłopiec z zespołem Downa. W roku 2019 tytuł zdobyła 15-miesięczna Kairi Yang, przedstawicielka grupy etnicznej Hmong.

Konkurs rozpoczęty w 2010 roku inspirowany jest zdjęciami, które marka Gerber otrzymywała przez lata, od rodziców, którzy pisali, że widzą swoje dzieci, w słynnym, oryginalnym zdjęciu z logo matki.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (62)
Zobacz także