GwiazdyGrażyna Torbicka, Julia Wieniawa i Jessica Mercedes w Cannes – trzy indywidualności

Grażyna Torbicka, Julia Wieniawa i Jessica Mercedes w Cannes – trzy indywidualności

Grażyna Torbicka, Julia Wieniawa oraz Jessica Mercedes wyglądały i czuły się świetnie zarówno na czerwonym dywanie, jak i podczas sesji solo 71. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes. Reprezentowały tam markę L’Oréal Paris.

Grażyna Torbicka, Julia Wieniawa i Jessica Mercedes w Cannes – trzy indywidualności
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Julia Wiśniewska

14.05.2018 | aktual.: 14.05.2018 16:42

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Grażyna Torbicka jako Ambasadorka L’Oréal Paris, Julia Wieniawa i Jessica Mercedes jako wysłanniczki marki wraz z ekipą L’Oréal pokazały się na czerwonym dywanie w stylizacjach godnych gwiazd. L’Oréal Paris już od 21 lat jest kreatorem makijażu na festiwalu. Przedstawicielki marki wzięły udział w oficjalnej premierze francuskiego filmu "Sorry Angel (Plaire, aimer et courir vite)" w reżyserii Christophe'a Honoré’a.

Wszystkie panie, jak i pozostałe gwiazdy na dzień przeniosły się do Hotelu Martinez, gdzie tradycyjnie sztab profesjonalistów pracuje nad stylizacjami. Festiwal rozpoczął się 8 maja. Filmem otwierającym był "Everybody Knows" Asghara Farhadiego, w którym główne role zagrali Penelope Cruz i Javier Bardem.

Klasa w wykonaniu Grażyny Torbickiej

Ikona polskiego dziennikarstwa filmowego czuje się w Cannes jak ryba w wodzie. Sama przyznaje, że największą satysfakcję daje jej w tym miejscu praca dziennikarska. Jest też Ambasadorką L’Oréal Paris i pozuje również do sesji zdjęciowych dla marki podczas festiwalu. Na tegorocznej była ubrana w lekką i zwiewną sukienkę Violi Piekut ozdobioną piórkami.

Obraz
© ONS.pl

Drugi look na sesji to styl lat 70. Błękitne krótsze spodnie z wysokim stanem i koszulowa bluzka prezentowały się świetnie na dziennikarce, która swobodnie przechadzała się bulwarem w Cannes.

Obraz
© Materiały prasowe

Podczas wielkiego wyjścia na czerwony dywan Grażyna Torbicka miała na sobie również suknię Violi Piekut, w której wyglądała klasycznie i elegancko. Trochę skradła show innym gwiazdom, bo dziennikarze się nią zachwycali. Sukienka była diamentowa, z delikatnymi rozcięciami, a równie delikatny i klasyczny makijaż wspaniale współgrał z całością. Za makijaż Grażyny Torbickiej odpowiedzialna była Val Garland, Globalna Make Up Artist L'Oréal Paris. Lekko rozpuszczone włosy dodały naturalnego uroku Torbickiej.

Obraz
© Materiały prasowe

Julia Wieniawa jak gwiazda

Młodziutka aktorka, która jest wysłanniczką L’Oréal Paris, dobrze sobie radzi w festiwalowych warunkach. To jej pierwsze Cannes, ale jakby bywała tam od dawna. Zarówno na czerwonym dywanie, jak i podczas sesji pozowała jak na gwiazdę przystało. Podczas sesji dla L’Oréal Paris prezentowała się między innymi w idealnie skrojonym białym kostiumie w prążki (szytym na miarę), na głowie miała słomkowy kapelusz z czarną lamówką. Torebka od Balenciagi w odcieniach ciepłego beżu i brązu bardzo dobrze komponowała się z resztą.

Obraz
© Materiały prasowe

Na czerwonym dywanie miała na sobie zwiewną i odkrywająca plecy oraz ramiona suknię od Violi Piekut. Delikatny makijaż dodał całej stylizacji lekkości.

Wakacyjny look Jessiki Mercedes

To już drugi festiwal blogerki w Cannes. Wraz z Julią Wieniawą i Grażyną Torbicką brały udział w "Worth It Show" - przygotowanym przez L’Oréal Paris, gdzie m.in. o swojej karierze opowiadała Julianne Moore.

Na czerwonym dywanie influencerka była ubrana w białą suknię z czarnymi akcentami oraz trenem uszytą na tą okazję przez polski duet projektantów Bohoboco. Makijaż Jessiki Mercedes miał bardzo wakacyjne inspiracje, mocniej zaakcentowano usta matową szminką.

Jessica Mercedes wraz z Julią Wieniawą aktywnie relacjonowały swój pobyt w Cannes w kanałach społecznościowych.

Nie zabrakło też polskiego filmowego akcentu. Na festiwalu odbyła się premiera "Zimnej wojny" Pawła Pawlikowskiego. Film został bardzo dobrze przyjęty przez publiczność i uzyskał maksymalne noty.

Partnerem artykułu jest L’Oréal Paris.

Komentarze (21)