Trwa ładowanie...
d2hv974

Grażyna Torbicka, Julia Wieniawa i Jessica Mercedes w Cannes – trzy indywidualności

Grażyna Torbicka, Julia Wieniawa oraz Jessica Mercedes wyglądały i czuły się świetnie zarówno na czerwonym dywanie, jak i podczas sesji solo 71. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes. Reprezentowały tam markę L’Oréal Paris.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie

Treści redakcyjne są całkowicie niezależne.Wspierasz nasz rozwój, kupując produkty z linków lub boksów zamieszczonych w tekście.

Na sesję zdjęciową Torbicka założyła lekką i zwiewną sukienkę Violi Piekut
Na sesję zdjęciową Torbicka założyła lekką i zwiewną sukienkę Violi Piekut (Materiały prasowe)
d2hv974

Grażyna Torbicka jako Ambasadorka L’Oréal Paris, Julia Wieniawa i Jessica Mercedes jako wysłanniczki marki wraz z ekipą L’Oréal pokazały się na czerwonym dywanie w stylizacjach godnych gwiazd. L’Oréal Paris już od 21 lat jest kreatorem makijażu na festiwalu. Przedstawicielki marki wzięły udział w oficjalnej premierze francuskiego filmu "Sorry Angel (Plaire, aimer et courir vite)" w reżyserii Christophe'a Honoré’a.

Wszystkie panie, jak i pozostałe gwiazdy na dzień przeniosły się do Hotelu Martinez, gdzie tradycyjnie sztab profesjonalistów pracuje nad stylizacjami. Festiwal rozpoczął się 8 maja. Filmem otwierającym był "Everybody Knows" Asghara Farhadiego, w którym główne role zagrali Penelope Cruz i Javier Bardem.

Klasa w wykonaniu Grażyny Torbickiej

d2hv974

Ikona polskiego dziennikarstwa filmowego czuje się w Cannes jak ryba w wodzie. Sama przyznaje, że największą satysfakcję daje jej w tym miejscu praca dziennikarska. Jest też Ambasadorką L’Oréal Paris i pozuje również do sesji zdjęciowych dla marki podczas festiwalu. Na tegorocznej była ubrana w lekką i zwiewną sukienkę Violi Piekut ozdobioną piórkami.

  ONS.pl
(ONS.pl)

Drugi look na sesji to styl lat 70. Błękitne krótsze spodnie z wysokim stanem i koszulowa bluzka prezentowały się świetnie na dziennikarce, która swobodnie przechadzała się bulwarem w Cannes.

  Materiały prasowe
(Materiały prasowe)

Podczas wielkiego wyjścia na czerwony dywan Grażyna Torbicka miała na sobie również suknię Violi Piekut, w której wyglądała klasycznie i elegancko. Trochę skradła show innym gwiazdom, bo dziennikarze się nią zachwycali. Sukienka była diamentowa, z delikatnymi rozcięciami, a równie delikatny i klasyczny makijaż wspaniale współgrał z całością. Za makijaż Grażyny Torbickiej odpowiedzialna była Val Garland, Globalna Make Up Artist L'Oréal Paris. Lekko rozpuszczone włosy dodały naturalnego uroku Torbickiej.

  Materiały prasowe
(Materiały prasowe)

Julia Wieniawa jak gwiazda

d2hv974

Młodziutka aktorka, która jest wysłanniczką L’Oréal Paris, dobrze sobie radzi w festiwalowych warunkach. To jej pierwsze Cannes, ale jakby bywała tam od dawna. Zarówno na czerwonym dywanie, jak i podczas sesji pozowała jak na gwiazdę przystało. Podczas sesji dla L’Oréal Paris prezentowała się między innymi w idealnie skrojonym białym kostiumie w prążki (szytym na miarę), na głowie miała słomkowy kapelusz z czarną lamówką. Torebka od Balenciagi w odcieniach ciepłego beżu i brązu bardzo dobrze komponowała się z resztą.

  Materiały prasowe
(Materiały prasowe)

Na czerwonym dywanie miała na sobie zwiewną i odkrywająca plecy oraz ramiona suknię od Violi Piekut. Delikatny makijaż dodał całej stylizacji lekkości.

Wakacyjny look Jessiki Mercedes

d2hv974

To już drugi festiwal blogerki w Cannes. Wraz z Julią Wieniawą i Grażyną Torbicką brały udział w "Worth It Show" - przygotowanym przez L’Oréal Paris, gdzie m.in. o swojej karierze opowiadała Julianne Moore.

Na czerwonym dywanie influencerka była ubrana w białą suknię z czarnymi akcentami oraz trenem uszytą na tą okazję przez polski duet projektantów Bohoboco. Makijaż Jessiki Mercedes miał bardzo wakacyjne inspiracje, mocniej zaakcentowano usta matową szminką.

Jessica Mercedes wraz z Julią Wieniawą aktywnie relacjonowały swój pobyt w Cannes w kanałach społecznościowych.

d2hv974

Nie zabrakło też polskiego filmowego akcentu. Na festiwalu odbyła się premiera "Zimnej wojny" Pawła Pawlikowskiego. Film został bardzo dobrze przyjęty przez publiczność i uzyskał maksymalne noty.

Partnerem artykułu jest L’Oréal Paris.

icon info

Treści redakcyjne są całkowicie niezależne.Wspierasz nasz rozwój, kupując produkty z linków lub boksów zamieszczonych w tekście.

d2hv974

Podziel się opinią

Share
d2hv974
d2hv974