IV Biuletyn Aktywności Kobiet
Tygodnik Wprost, Radio Zet Gold i magazyn lifestylowy Women’s Health kolejnymi patronami „Aktywności Kobiet”.
03.06.2015 | aktual.: 03.06.2015 14:12
Tygodnik Wprost, Radio Zet Gold oraz popularny magazyn lifestylowy dla kobiet Women’s Health, objęły patronatem IV edycję Konkursu „Aktywność Kobiet”.
Wprost jest jednym z najpopularniejszych tygodników opinii w Polsce. Pierwszy numer ukazał się 5 grudnia 1982 roku w Poznaniu jako pismo społeczno-polityczne o zasięgu regionalnym. W 1989 roku tygodnik zaczął się ukazywać w całym kraju, stając się najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem. Redaktorem naczelnym jest Tomasz Wróblewski, wcześniej m.in. redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”, „Dziennika Gazety Prawnej” oraz „Newsweek Polska”. Jako wiceprezes i dyrektor zarządzającym grupy Polskapresse odpowiadał także za nowe projekty wydawnicze.
Radio Zet Gold – Zawsze wielkie przeboje – to sieć radiowa nadająca w 22 miastach Polski. Na jego antenie usłyszycie melodyjne przeboje ostatnich dekad, skierowane do wymagającego dojrzałego słuchacza. W programie, oprócz muzycznych pozycji, znaleźć można szereg audycji i wiadomości lokalnych. Radio Zet Gold powstało 1 lipca 2013 roku na bazie koncesji stacji Planeta FM, Radia Traffic FM i Radia Plus Toruń. Zapraszamy do słuchania informacji związanych z IV edycją „Aktywności Kobiet” na falach najlepszego radia dla wymagającego słuchacza - Radia Zet Gold.
Trzeci z partnerów medialnych naszego konkursu to popularny magazyn poradnikowy dla Pań. Women’s Health, bo o nim tutaj mowa, jest jedynym na świecie liczącym się lifestylowym poradnikiem dla kobiet. Ukazuje się w 20 edycjach na terenie 30 krajów. Ma łącznie ponad 15 milionów czytelników. Women’s Health to najbardziej inspirujący i motywujący lifestylowy magazyn dla nowoczesnych, aktywnych i ambitnych kobiet, dlatego nie mogło go zabraknąć wśród patronów konkursu dla kobiet aktywnych. Adresowany jest do kobiet, które nie czekają na to, co przyniesie im los, tylko chcą same decydować, jak będzie wyglądać ich życie. Polskiego wydanie ukazuje się od kwietnia 2013 roku.
Data Techno Park głównym sponsorem Gali Aktywność Kobiet
Główny sponsor Konkursu i Gali Aktywność Kobiet już od 10 lat realizuje projekty z zakresu innowacji i technologii. Wcześniej instytucja funkcjonowała pod nazwą Wrocławski Medyczny Park Naukowo-Techniczny. Większość realizowanych przez Data Techno Park projektów dotyczy branży medycznej. Dzięki licznym projektom dotyczącym tematyki klastrów medycznych oraz informatycznych firma jest jednym z liderów w obszarze wykorzystania technologii IT w medycynie na skalę europejską. Idea Konkursu „Aktywność Kobiet” idealnie wpisuje się w politykę Data Techno Park, które stawia innowacyjność jako swoje najważniejszy cel działania.
Synthos złotym sponsorem
Kolejna znacząca i inwestująca w rozwój firma dołączyła do grona sponsorów tegorocznego Konkursu i Gali „Aktywność Kobiet”. Synthos, bo o nim tutaj mowa, to potentat w produkcji surowców chemicznych. Grupa Kapitałowa Synthos S.A. jest jednym z największych producentów surowców chemicznych w Polsce dostarczających zaawansowane technologicznie produkty najwyższej jakości. Spółka jest także pierwszym w Europie producentem kauczuków emulsyjnych oraz wiodącym europejskim producentem polistyrenu do spieniania.
Synthos S.A. powstała z połączenia Firmy Chemicznej Dwory S.A. i Kaucuk a.s. Spółka zarządza dwoma spółkami produkcyjnymi – Synthos Dwory 7 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka jawna z siedzibą w Oświęcimiu oraz Synthos Kralupy a.s. z siedzibą w Kralupach (Republika Czeska).
Konferencja „Gospodarka jest Kobietą” poprzedzi tegoroczną galę „Aktywności Kobiet”
Konferencja „Gospodarka jest Kobietą” składać się będzie z dwóch paneli - „Kobiety promują polską gospodarkę za granicą” pod patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz „Zdrowie Kobiet” nad którą pieczę sprawować będzie Fundacja PZU.
Konferencja rozpocznie się 19 czerwca o godz. 16 we Wrocławskim Centrum Kongresowym przy Hali Stulecia. Poprowadzi ją znana prezenterka Agnieszka Cegielska. Panel „Kobiety promują polską gospodarkę za granicą” dotyczyć będzie zagadnień związanych z promocją eksportu, a w szczególności:
- działań na rzecz przekształceń polskiej gospodarki w proeksportową i proinnowacyjną przez przedsiębiorstwa zarządzane przez kobiety,
- wpływu polityki zagranicznej Polski na zacieśnienie współpracy gospodarczej i handlowej w celu zwiększenia polskiego eksportu, w tym na priorytetowe rynki poza unijne,
- skuteczności działań promocyjnych eksportu,
- postępu proinnowacyjnym polskiej gospodarki i eksportu,
- mocnej strony kobiet w działaniach proeksportowych,
- możliwości wspierania eksportu na poziomie regionalnym.
Moderatorem będzie Ilona Antoniszyn-Klik, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Gospodarki Uczestniczki panelu: Grażyna Bernatowicz, Ambasador Nadzwyczajny i Pełnomocny Rzeczypospolitej Polskiej w Republice Czeskiej Beata Stelmach, Prezes General Electric Iwona Kossmann, autorka i właścicielka marki Kossmann
Panel „Zdrowie Kobiet” dotykać będzie zagadnień związanych z promocja wysokich standardów życia, innowacyjnych rozwiązań w diagnostyce, leczeniu i profilaktyki oraz wyników badań dotyczących zdrowia kobiet w wieku prokreacyjnym 15-49 lat. Moderatorem będzie Jarosław Maroszek, Dyrektor Departamentu Zdrowia i Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
Uczestnicy panelu:
prof. nadzw. dr hab. n. med. Anna Fijałkowska, Z-ca Dyrektora ds. Nauki, Instytut Matki i Dziecka
dr n. med. Tomasz Maciejewski, Dyrektor Instytutu Matki i Dziecka
Katarzyna Majewska, Dyrektor Zarządzający ds. Administracji, Zakupów i Nieruchomości PZU i PZU Życie, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Kobiety PZU
Aldona Mioduszewska, Dyrektor Działu Marketingu w Data Techno Park sp. z o.o.
Aneta Martynów, Redaktor Naczelna „Women’s Health”
Jeśli będą Państwo zainteresowani udziałem w panelach, zapraszamy do zgłaszania uczestnictwa na adres: aktywnosckobiet@gmail.com
Mateusz Grzesiak wystąpi dla Kobiet Aktywnych
Znany mówca i coach Mateusz Grzesiak wystąpi dla prawie 400 uczestniczek gali IV edycji Konkursu „Aktywność Kobiet”. Mateusz Grzesiak ma 35 lat, jest polskim trenerem rozwoju osobistego, autorem książek z zakresu psychologii sukcesu, zmiany relacji, inteligencji emocjonalnej oraz mindfulnessu Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, a także studiów doktoranckich w zakresie zarządzania i finansów w Szkole Głównej Handlowej. Był stypendystą Uniwersytetu Reńskiego Fryderyka Wilhelma w Bonn.
W 2005 roku założył Grupę Mateusz Grzesiak (GRMG) organizującą szkolenia dotyczące szeroko pojętego rozwoju osobistego oraz komunikacyjnego. Od 2013 roku jest prezesem zarządu spółki Starway. Jest autorem książek i publikacji prasowych, ma własną telewizję szkoleniową. Występuje w roli eksperta w programach telewizyjnych, radiowych i publikacjach prasowych. Dodatkowo prowadzi kanał w serwisie YouTube, na którym przedstawia filmy dotyczące samorozwoju oraz nowoczesnych praktyk biznesowych. Współprowadził konferencje i spotkania motywacyjne, występując m.in. u boku Roberta Cialdiniego, Anthony'ego Robbinsa, Roberta Kiyosakiego, Randy'ego Gage'a, Jacka Canfielda oraz Blaira Singera. Twierdzi, że „nie ma ludzi bez potencjału, są tylko tacy, których możliwości jeszcze nie poznaliśmy”.
Mamy nadzieję, że podczas Gali IV Konkursu „Aktywność Kobiet” Mateusz wyzwoli pełną moc możliwości w naszych kreatywnych uczestniczkach.