ModaJak dobrać bieliznę do typu osobowości

Jak dobrać bieliznę do typu osobowości

Skrywane pod warstwami odzieży kobiece kształty aż proszą się o podkreślenie piękną bielizną. Możesz być poszukiwaczką nowych trendów, uwodzić wyrazistymi fasonami, stawiać na klasykę albo oddawać hołd praktycznym rozwiązaniom – reprezentujesz różne typy zakupowych „osobowości”.

28.04.2014 | aktual.: 28.04.2014 16:19

Kobieta zmienną jest – oto stara jak świat zasada. Możemy wymieniać partnerów czy koleżanki ale jedno pozostaje niezmienne – nie tak łatwo pozbywamy się przyzwyczajeń zakupowych, nawyków stylistycznych również w kwestii doboru bielizny.\r\n\r\nSkrywane pod warstwami odzieży kobiece kształty aż proszą się o podkreślenie piękną bielizną. Możesz być poszukiwaczką nowych trendów, uwodzić wyrazistymi fasonami, stawiać na klasykę albo oddawać hołd praktycznym rozwiązaniom – reprezentujesz różne typy zakupowych „osobowości”.\r\n\r\nNiezależnie od tego, czy przykładasz dużą wagę do atrakcyjnego designu czy preferujesz kupowanie w funkcjonalnych kompletach, drzemie w tobie jedna z 5 wyjątkowych osobowości według marki Dalia, producenta ekskluzywnej bielizny damskiej – estetka, tradycjonalistka, poszukiwaczka, uwodzicielka, lub pani praktyczna.\r\n\r\nSzyk i elegancja\r\n\r\nJeśli cenisz detal, precyzje wykonania i jakość materiałów, a kolory i fason bielizny stanowią integralną część całej twojej stylizacji to znaczy, że reprezentujesz silną i pewną siebie kobietę – estetkę.To współczesne ucieleśnienie kobiety wyczulonej na szyk i elegancję produktów, które nosi.\r\n\r\nPrzywiązanie do funkcjonalności oraz praktycznych rozwiązań wyraża się w kupowaniu bielizny w kompletach – zazwyczaj estetki wybierają jeden biustonosz i uzupełniają zakup kilkoma parami fig z kolekcji. Nie ujdzie ich uwadze jakość, staranność wykonania bielizny oraz gatunek materiałów użytych do jej produkcji. Kładą duży nacisk nie tylko na fakt, by stanowiła ona dopełnienie garderoby, ale też by zadawalała w pełni dopracowanymi elementami swojej konstrukcji. Nic w tym dziwnego – biustonosze i figi to nieodłączna część stylizacji kobiecych estetek, w którą wkładają wiele serca i zamiłowania. By czuć się pewnie, wygodnie i kobieco.\r\n\r\n\r\n

\r\n\r\n\r\n\r\nSekret piękna\r\n\r\nWysokie wymagania co do designu i jakości wykonania stwarzają nie lada wyzwanie dla producentów bielizny. Ciężko zaspokoić wysmakowany gust estetek i stworzyć linię produktów spełniającą ich oczekiwania.\r\n\r\n- Sekret piękna tkwi w różnorodności kobiecych sylwetek a dobrze dobrany biustonosz perfekcyjnie wydobędzie zmysłowe kształty. Niezależnie od rozmiaru garderoby, estetkom z mniejszym biustem przypadnie do gustu miękki krój soft, wykonany z kunsztownych haftów i dzianin. Kobietom o pełniejszych kształtach proponujemy zaś wersję semi – soft, czyli miseczek usztywnianych od dołu, z dodatkową fiszbiną nadającą piersiom pełniejszy wygląd. Niezależnie jednak od tego jaki model wybierzemy – pamiętajmy, że biustonosz musi być odpowiednio dobrany pod kątem obwodu i miseczki. Dla pełnej wygody i walorów zdrowotnych – poleca Beata Marek, brafitterka firmy Dalia.\r\n\r\n\r\n

\r\n\r\n\r\n\r\nZwracają uwagę na detale\r\n\r\nEstetki niczym prawdziwe artystki starannie dobierają poszczególne elementy, zwracając też uwagę na detale: wzór haftu, elementy ramiączka, jakość zapinki. Ten typ damskiej „osobowości” jest swego rodzaju ekspertem w komponowaniu wszystkich elementów garderoby. W kolorystyce bielizny wiernie trzymają się zasady współgrania odcieni bielizny ze strojem. Preferują więc intuicyjne zestawienia dzianin i barw – do beżowej koszuli dobiorą kremowy biustonosz, a granatową sukienkę wesprą zestawem bieliźniarskim w tym samym kolorze, które stworzą wrażenie harmonijnej i spójnej całości. Nie jest to raczej typ eksperymentujących z kolorami poszukiwaczek a bardziej zakochanych w klasyce elegantek. Tu nie ma mowy o improwizacji, jest staranna kompozycja.\r\n\r\nNa podstawie dalia.pl\/(gabi\/mtr), kobieta.wp.pl\r\n\r\nZOBACZ:\r\n\r\nDobry stanik odejmuje optycznie 5 kg\r\n\r\n\r\n

Komentarze (11)