Jesień-zima 2013/2014 - RESERVED, MOHITO, HOUSE, CROPP, SiNSAY
Oto nowe trendy także dla Ciebie!
Marki RESERVED, MOHITO, HOUSE, CROPP, SiNSAY w filmowej scenerii kina Iluzjon zaprezentowały swoje kolekcje na sezon AW 13/14. Niezwykły klimat miejsca został dodatkowo podkreślony poprzez prezentację filmów Nicka Knighta realizowanych w ramach Show studio. Dzięki współpracy z Miesiącem Fotografii w Krakowie, goście, którzy odwiedzili tego dnia Iluzjon mogli obejrzeć najbardziej znane produkcje stworzone we współpracy z projektantami i światowymi domami mody.
Marki RESERVED, MOHITO, HOUSE, CROPP, SiNSAY w filmowej scenerii kina Iluzjon zaprezentowały swoje kolekcje na sezon AW 13/14. Niezwykły klimat miejsca został dodatkowo podkreślony poprzez prezentację filmów Nicka Knighta realizowanych w ramach Show studio. Dzięki współpracy z Miesiącem Fotografii w Krakowie, goście, którzy odwiedzili tego dnia Iluzjon mogli obejrzeć najbardziej znane produkcje stworzone we współpracy z projektantami i światowymi domami mody. W ramach eventu odbył się koncert zespołu Rebeka, który zagrał materiał ze swojej premierowej płyty. Styliści, dziennikarze modowi i blogerzy mogli tego dnia poznać kulisy powstawania najnowszych projektów LPP, realizacji sesji zdjęciowych i najbliższych planów marek.
Top modelka Freja Beha w nostalgicznych szkockich plenerach będzie utożsamiać się ze stylem Reserved w sezonie jesień-zima 13/14. W kolekcji dominują: stonowana paleta szarości, czerni oraz przybrudzonej bieli z akcentami kamelu i klasycznej czerwieni przełamana akcentami grungu lat 90âtych w złagodzonej kobiecej odsłonie oraz trend militarny.
Marka SiNSAY postawi na odświeżony paryski look, który został utrzymany w klimacie przewodnim marki - The Good Bad Girls.
Mohito w sezonie jesień-zima 2013/14 to kobiecość i elegancja w nowoczesnym wydaniu, najlepiej w tonacji Black & White z domieszką kobaltu, motywy pepity i geometryczne.
Marki Cropp i House demonstrują energię potrzebę zdobywania nowego.
CROPP konsekwentnie zwraca się ku tym, którzy poprzez strój chcą wyrazić swoje poglądy i zamanifestować niezależność i swoje zajawki. W kolekcji damskiej w stylu "glossy" umiejętnie łączy wygodne fasony z błyskotkami, ćwiekami i dżetami, które nadają codziennym stylizacjom rockowego zacięcia.
House natomiast, w berlińskich plenerach zapowiada powrót grungeâowo-rockowych inspiracji, z charakterystyczną warstwową sylwetką i mieszanką faktur i wzorów, w tym obowiązkowej kraty i elementów stylu collegeâowego. Stylu "countryside", z miękkimi dzianinami, ciepłymi szalami i zabawnymi czapkami, które będą zbawieniem w coraz chłodniejsze, zimowe dni.
Na jesienno-zimowej prezentacji marek LPP oprócz licznie przybyłych dziennikarzy i stylistów pojawili się Iza Zwierzyńska, Lidia Kopania Dariusz Zieliński, Wojtek Rostowski oraz zaprzyjaźnieni z markami blogerzy i blogerki w tym Cajmel, Jestem Kasia, Harel, Areta Szpura i Charlise Mystery.
(bb), kobieta.wp.pl