Julia Wróblewska stworzyła własną kolekcję ubrań
Do tej pory Julię Wróblewską kojarzyliśmy z kilku ról filmowych, ale najwyraźniej kariera aktorska już jej nie wystarcza. Teraz 18-letnia Julia postanowiła zmierzyć się z zupełnie nowym zadaniem. Zaprojektowała właśnie swoją pierwszą kolekcję ubrań, które reklamuje na swoim blogu. Przypomnijmy, że niedługo dziewczyna rozpocznie także studia. Jak ona znajdzie na to wszystko czas?!
Marzenia się spełniają
TUTU Prinsess by Julia Wróblewska - tak nazywa się kolekcja sukienek młodej aktorki. Dziewczyna wzięła też udział w kampanii promującej tiulowe propozycje dla dziewcząt. - Współpraca między mną a marką zaczęła się przypadkowo. Zostałam zaproszona na premierę filmu „Balerina”. Na ten wieczór marka Tutu Princess przygotowała dla mnie stylizację jak z bajki. Sukienka tak mi się spodobała, że pomyślałyśmy o stałej współpracy. I tak stałam się Ambasadorką własnej linii - napisała Julia na swoim blogu.
Słodkie propozycje dla nastolatek
W kolekcji Julii znajdziemy sukienki i spódnice ozdobione tiulem, topy z nadrukami, body oraz jednoczęściowy kostium kąpielowy. Najtańsze propozycje można kupić już za 69 zł. - Kolekcja jest słodka, w trzech moich ulubionych kolorach: czarnym, różowym i szarym, dodatkowo białe T-shirty z napisem, które na pewno pokochacie - wyjaśnia dziewczyna.
Modowa wpadka
Niedawno głośno było na temat stylizacji, którą miała na sobie podczas jednego z egzaminów maturalnych. Przypomnijmy, że postawiła na mocny makijaż i koronkową sukienkę. – Wizerunek iście wieczorowy, źle widziany w sytuacjach dziennych, a co dopiero w tak oficjalnych, jak egzamin maturalny. Mocne smokey eyes, wystylizowane fale, koronkowa sukienka - żaden z tych elementów stylizacji nie przystaje do tak oficjalnego wydarzenia – skomentowała stylistka Karolina Kaca.
sdf
Julia swoją karierę rozpoczęła w bardzo młodym wieku, grając w popularnych polskich komediach. Przypomnijmy, że na koncie ma role w takich filmach jak "Och Karol 2", "Tylko mnie kochaj", czy "Listy do M". Ma jednak apetyt na dużo więcej. Jest młoda, piękna i bardzo ambitna.
Warto też dodać, że stała sie królową mediów społecznościowych. Na Instagramie śledzi ją ponad 400 tysięcy osób. Ostatnio często zamieszcza na nim zdjęcia w swoich projektach. Jak myślicie, mają szansę stać się sprzedażowym hitem?