Justin Bieber i Kendall Jenner w kampanii Calvin Klein



Młode pokolenie gwiazd w najnowszej kampanii bielizny marki Calvin Klein. Wśród nich nie mogło zabraknąć ulubieńców millenialsów Kendall Jenner i Justina Biebera.

Obraz
Źródło zdjęć: © Instagram.com

/ 8Nowa kampania bielizny Calvin Klein

Obraz
© Instagram.com

Calvin Klein powraca ze swoją kultową bielizną i robi to w wielkim stylu. Najnowsza kampania marki idealnie wpasowuje się w styl życia millenialsów, wszechobecne media społecznościowe i jest głosem młodego pokolenia. Angażując w to swoją seksowną armię, Calvin Klein stworzył marketingowy majstersztyk, od którego aż trudno oderwać wzrok!

W sesji zdjęciowej pojawiają się najbardziej wpływowe i popularne gwiazdy, a cała jej koncepcja jest jakby idealnie skrojona na potrzeby Instagrama. Na zdjęciach pojawia się hashtag #mycalvins, który nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w wykorzystaniu w tym znanym kanale komunikacji, a wręcz przeciwnie - zachęca on do udostępniania i publikacji przez fanów własnych zdjęć w ten sposób oznaczonych.

W rolę ambasadorów marki ponownie wcielają się Justin Bieber i najmłodsza z sióstr Kardashian Kendall Jenner. Do tej dwójki dołączyły inne znane postaci show biznesu. Wśród nich nowa idolka nastolatków i wschodząca gwiazda muzyki FKA Twigs, raper Kendrick Lamar czy znana z minimalistycznego stylu Saskia de Brauw. Każde z nich prezentuje się na zdjęciu w zupełnie innej estetyce, która ma podkreślić ich osobowość, a jedyną cechą wspólną całej sesji - poza bielizną - jest wymowne hasło "I...in #mycalvins. Gwiazdy mogły dowolnie je uzupełnić, by w ten sposób wyrazić siebie i pokazać własną interpretację idei tego przedsięwzięcia. I tak Abbey Lee pozuje nago i czuje się wolna, Justin Bieber leży w łóżku i śni, a Kendall Jenner stoi dumnie i odważnie oczywiście w bieliźnie Calvin Klein.

Szefowa marketingu Melisa Goldie tak opisuje pomysł na zrealizowanie kampanii: "Ta kampania niejako prezentuje, jak nasza kultura ewoluuje i się zmienia. Chcieliśmy pokazać różne prowokacyjne sceny połączone z unikatowymi wizualnymi przedstawieniami stworzonymi przez artystów i w ten sposób stworzyć treść, która stanie się taką iskrą do podjęcia rozmowy na temat naszej kultury".

Calvin Klein nie ma zamiaru rezygnować ze swojej dominacji w mediach społecznościowych, a ta sesja zdjęciowa jest najlepszym tego dowodem. Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie, co robią inne gwiazdy w bieliźnie Calvin Klein!

/ 8Kendall Jenner w kampanii bielizny Calvin Klein

Obraz
© Instagram.com

Calvin Klein powraca ze swoją kultową bielizną i robi to w wielkim stylu. Najnowsza kampania marki idealnie wpasowuje się w styl życia millenialsów, wszechobecne media społecznościowe i jest głosem młodego pokolenia. Angażując w to swoją seksowną armię, Calvin Klein stworzył marketingowy majstersztyk, od którego aż trudno oderwać wzrok!

W sesji zdjęciowej pojawiają się najbardziej wpływowe i popularne gwiazdy, a cała jej koncepcja jest jakby idealnie skrojona na potrzeby Instagrama. Na zdjęciach pojawia się hashtag #mycalvins, który nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w wykorzystaniu w tym znanym kanale komunikacji, a wręcz przeciwnie - zachęca on do udostępniania i publikacji przez fanów własnych zdjęć w ten sposób oznaczonych.

W rolę ambasadorów marki ponownie wcielają się Justin Bieber i najmłodsza z sióstr Kardashian Kendall Jenner. Do tej dwójki dołączyły inne znane postaci show biznesu. Wśród nich nowa idolka nastolatków i wschodząca gwiazda muzyki FKA Twigs, raper Kendrick Lamar czy znana z minimalistycznego stylu Saskia de Brauw. Każde z nich prezentuje się na zdjęciu w zupełnie innej estetyce, która ma podkreślić ich osobowość, a jedyną cechą wspólną całej sesji - poza bielizną - jest wymowne hasło "I...in #mycalvins. Gwiazdy mogły dowolnie je uzupełnić, by w ten sposób wyrazić siebie i pokazać własną interpretację idei tego przedsięwzięcia. I tak Abbey Lee pozuje nago i czuje się wolna, Justin Bieber leży w łóżku i śni, a Kendall Jenner stoi dumnie i odważnie oczywiście w bieliźnie Calvin Klein.

Szefowa marketingu Melisa Goldie tak opisuje pomysł na zrealizowanie kampanii: "Ta kampania niejako prezentuje, jak nasza kultura ewoluuje i się zmienia. Chcieliśmy pokazać różne prowokacyjne sceny połączone z unikatowymi wizualnymi przedstawieniami stworzonymi przez artystów i w ten sposób stworzyć treść, która stanie się taką iskrą do podjęcia rozmowy na temat naszej kultury".

Calvin Klein nie ma zamiaru rezygnować ze swojej dominacji w mediach społecznościowych, a ta sesja zdjęciowa jest najlepszym tego dowodem. Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie, co robią inne gwiazdy w bieliźnie Calvin Klein!

/ 8Abbey Lee w kampanii bielizny Calvin Klein

Obraz
© Instagram.com

Calvin Klein powraca ze swoją kultową bielizną i robi to w wielkim stylu. Najnowsza kampania marki idealnie wpasowuje się w styl życia millenialsów, wszechobecne media społecznościowe i jest głosem młodego pokolenia. Angażując w to swoją seksowną armię, Calvin Klein stworzył marketingowy majstersztyk, od którego aż trudno oderwać wzrok!

W sesji zdjęciowej pojawiają się najbardziej wpływowe i popularne gwiazdy, a cała jej koncepcja jest jakby idealnie skrojona na potrzeby Instagrama. Na zdjęciach pojawia się hashtag #mycalvins, który nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w wykorzystaniu w tym znanym kanale komunikacji, a wręcz przeciwnie - zachęca on do udostępniania i publikacji przez fanów własnych zdjęć w ten sposób oznaczonych.

W rolę ambasadorów marki ponownie wcielają się Justin Bieber i najmłodsza z sióstr Kardashian Kendall Jenner. Do tej dwójki dołączyły inne znane postaci show biznesu. Wśród nich nowa idolka nastolatków i wschodząca gwiazda muzyki FKA Twigs, raper Kendrick Lamar czy znana z minimalistycznego stylu Saskia de Brauw. Każde z nich prezentuje się na zdjęciu w zupełnie innej estetyce, która ma podkreślić ich osobowość, a jedyną cechą wspólną całej sesji - poza bielizną - jest wymowne hasło "I...in #mycalvins. Gwiazdy mogły dowolnie je uzupełnić, by w ten sposób wyrazić siebie i pokazać własną interpretację idei tego przedsięwzięcia. I tak Abbey Lee pozuje nago i czuje się wolna, Justin Bieber leży w łóżku i śni, a Kendall Jenner stoi dumnie i odważnie oczywiście w bieliźnie Calvin Klein.

Szefowa marketingu Melisa Goldie tak opisuje pomysł na zrealizowanie kampanii: "Ta kampania niejako prezentuje, jak nasza kultura ewoluuje i się zmienia. Chcieliśmy pokazać różne prowokacyjne sceny połączone z unikatowymi wizualnymi przedstawieniami stworzonymi przez artystów i w ten sposób stworzyć treść, która stanie się taką iskrą do podjęcia rozmowy na temat naszej kultury".

Calvin Klein nie ma zamiaru rezygnować ze swojej dominacji w mediach społecznościowych, a ta sesja zdjęciowa jest najlepszym tego dowodem. Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie, co robią inne gwiazdy w bieliźnie Calvin Klein!

/ 8Saskia de Brauw w kampanii Calvin Klein

Obraz
© Instagram.com

Calvin Klein powraca ze swoją kultową bielizną i robi to w wielkim stylu. Najnowsza kampania marki idealnie wpasowuje się w styl życia millenialsów, wszechobecne media społecznościowe i jest głosem młodego pokolenia. Angażując w to swoją seksowną armię, Calvin Klein stworzył marketingowy majstersztyk, od którego aż trudno oderwać wzrok!

W sesji zdjęciowej pojawiają się najbardziej wpływowe i popularne gwiazdy, a cała jej koncepcja jest jakby idealnie skrojona na potrzeby Instagrama. Na zdjęciach pojawia się hashtag #mycalvins, który nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w wykorzystaniu w tym znanym kanale komunikacji, a wręcz przeciwnie - zachęca on do udostępniania i publikacji przez fanów własnych zdjęć w ten sposób oznaczonych.

W rolę ambasadorów marki ponownie wcielają się Justin Bieber i najmłodsza z sióstr Kardashian Kendall Jenner. Do tej dwójki dołączyły inne znane postaci show biznesu. Wśród nich nowa idolka nastolatków i wschodząca gwiazda muzyki FKA Twigs, raper Kendrick Lamar czy znana z minimalistycznego stylu Saskia de Brauw. Każde z nich prezentuje się na zdjęciu w zupełnie innej estetyce, która ma podkreślić ich osobowość, a jedyną cechą wspólną całej sesji - poza bielizną - jest wymowne hasło "I...in #mycalvins. Gwiazdy mogły dowolnie je uzupełnić, by w ten sposób wyrazić siebie i pokazać własną interpretację idei tego przedsięwzięcia. I tak Abbey Lee pozuje nago i czuje się wolna, Justin Bieber leży w łóżku i śni, a Kendall Jenner stoi dumnie i odważnie oczywiście w bieliźnie Calvin Klein.

Szefowa marketingu Melisa Goldie tak opisuje pomysł na zrealizowanie kampanii: "Ta kampania niejako prezentuje, jak nasza kultura ewoluuje i się zmienia. Chcieliśmy pokazać różne prowokacyjne sceny połączone z unikatowymi wizualnymi przedstawieniami stworzonymi przez artystów i w ten sposób stworzyć treść, która stanie się taką iskrą do podjęcia rozmowy na temat naszej kultury".

Calvin Klein nie ma zamiaru rezygnować ze swojej dominacji w mediach społecznościowych, a ta sesja zdjęciowa jest najlepszym tego dowodem. Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie, co robią inne gwiazdy w bieliźnie Calvin Klein!

/ 8Kendrick Lamar w kampanii Calvin Klein

Obraz
© Instagram.com

Calvin Klein powraca ze swoją kultową bielizną i robi to w wielkim stylu. Najnowsza kampania marki idealnie wpasowuje się w styl życia millenialsów, wszechobecne media społecznościowe i jest głosem młodego pokolenia. Angażując w to swoją seksowną armię, Calvin Klein stworzył marketingowy majstersztyk, od którego aż trudno oderwać wzrok!

W sesji zdjęciowej pojawiają się najbardziej wpływowe i popularne gwiazdy, a cała jej koncepcja jest jakby idealnie skrojona na potrzeby Instagrama. Na zdjęciach pojawia się hashtag #mycalvins, który nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w wykorzystaniu w tym znanym kanale komunikacji, a wręcz przeciwnie - zachęca on do udostępniania i publikacji przez fanów własnych zdjęć w ten sposób oznaczonych.

W rolę ambasadorów marki ponownie wcielają się Justin Bieber i najmłodsza z sióstr Kardashian Kendall Jenner. Do tej dwójki dołączyły inne znane postaci show biznesu. Wśród nich nowa idolka nastolatków i wschodząca gwiazda muzyki FKA Twigs, raper Kendrick Lamar czy znana z minimalistycznego stylu Saskia de Brauw. Każde z nich prezentuje się na zdjęciu w zupełnie innej estetyce, która ma podkreślić ich osobowość, a jedyną cechą wspólną całej sesji - poza bielizną - jest wymowne hasło "I...in #mycalvins. Gwiazdy mogły dowolnie je uzupełnić, by w ten sposób wyrazić siebie i pokazać własną interpretację idei tego przedsięwzięcia. I tak Abbey Lee pozuje nago i czuje się wolna, Justin Bieber leży w łóżku i śni, a Kendall Jenner stoi dumnie i odważnie oczywiście w bieliźnie Calvin Klein.

Szefowa marketingu Melisa Goldie tak opisuje pomysł na zrealizowanie kampanii: "Ta kampania niejako prezentuje, jak nasza kultura ewoluuje i się zmienia. Chcieliśmy pokazać różne prowokacyjne sceny połączone z unikatowymi wizualnymi przedstawieniami stworzonymi przez artystów i w ten sposób stworzyć treść, która stanie się taką iskrą do podjęcia rozmowy na temat naszej kultury".

Calvin Klein nie ma zamiaru rezygnować ze swojej dominacji w mediach społecznościowych, a ta sesja zdjęciowa jest najlepszym tego dowodem. Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie, co robią inne gwiazdy w bieliźnie Calvin Klein!

/ 8FKA Twigs w kampanii Calvin Klein

Obraz
© Instagram.com

Calvin Klein powraca ze swoją kultową bielizną i robi to w wielkim stylu. Najnowsza kampania marki idealnie wpasowuje się w styl życia millenialsów, wszechobecne media społecznościowe i jest głosem młodego pokolenia. Angażując w to swoją seksowną armię, Calvin Klein stworzył marketingowy majstersztyk, od którego aż trudno oderwać wzrok!

W sesji zdjęciowej pojawiają się najbardziej wpływowe i popularne gwiazdy, a cała jej koncepcja jest jakby idealnie skrojona na potrzeby Instagrama. Na zdjęciach pojawia się hashtag #mycalvins, który nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w wykorzystaniu w tym znanym kanale komunikacji, a wręcz przeciwnie - zachęca on do udostępniania i publikacji przez fanów własnych zdjęć w ten sposób oznaczonych.

W rolę ambasadorów marki ponownie wcielają się Justin Bieber i najmłodsza z sióstr Kardashian Kendall Jenner. Do tej dwójki dołączyły inne znane postaci show biznesu. Wśród nich nowa idolka nastolatków i wschodząca gwiazda muzyki FKA Twigs, raper Kendrick Lamar czy znana z minimalistycznego stylu Saskia de Brauw. Każde z nich prezentuje się na zdjęciu w zupełnie innej estetyce, która ma podkreślić ich osobowość, a jedyną cechą wspólną całej sesji - poza bielizną - jest wymowne hasło "I...in #mycalvins. Gwiazdy mogły dowolnie je uzupełnić, by w ten sposób wyrazić siebie i pokazać własną interpretację idei tego przedsięwzięcia. I tak Abbey Lee pozuje nago i czuje się wolna, Justin Bieber leży w łóżku i śni, a Kendall Jenner stoi dumnie i odważnie oczywiście w bieliźnie Calvin Klein.

Szefowa marketingu Melisa Goldie tak opisuje pomysł na zrealizowanie kampanii: "Ta kampania niejako prezentuje, jak nasza kultura ewoluuje i się zmienia. Chcieliśmy pokazać różne prowokacyjne sceny połączone z unikatowymi wizualnymi przedstawieniami stworzonymi przez artystów i w ten sposób stworzyć treść, która stanie się taką iskrą do podjęcia rozmowy na temat naszej kultury".

Calvin Klein nie ma zamiaru rezygnować ze swojej dominacji w mediach społecznościowych, a ta sesja zdjęciowa jest najlepszym tego dowodem. Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie, co robią inne gwiazdy w bieliźnie Calvin Klein!

/ 8Justin Bieber w kampanii Calvin Klein

Obraz
© Instagram.com

Calvin Klein powraca ze swoją kultową bielizną i robi to w wielkim stylu. Najnowsza kampania marki idealnie wpasowuje się w styl życia millenialsów, wszechobecne media społecznościowe i jest głosem młodego pokolenia. Angażując w to swoją seksowną armię, Calvin Klein stworzył marketingowy majstersztyk, od którego aż trudno oderwać wzrok!

W sesji zdjęciowej pojawiają się najbardziej wpływowe i popularne gwiazdy, a cała jej koncepcja jest jakby idealnie skrojona na potrzeby Instagrama. Na zdjęciach pojawia się hashtag #mycalvins, który nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w wykorzystaniu w tym znanym kanale komunikacji, a wręcz przeciwnie - zachęca on do udostępniania i publikacji przez fanów własnych zdjęć w ten sposób oznaczonych.

W rolę ambasadorów marki ponownie wcielają się Justin Bieber i najmłodsza z sióstr Kardashian Kendall Jenner. Do tej dwójki dołączyły inne znane postaci show biznesu. Wśród nich nowa idolka nastolatków i wschodząca gwiazda muzyki FKA Twigs, raper Kendrick Lamar czy znana z minimalistycznego stylu Saskia de Brauw. Każde z nich prezentuje się na zdjęciu w zupełnie innej estetyce, która ma podkreślić ich osobowość, a jedyną cechą wspólną całej sesji - poza bielizną - jest wymowne hasło "I...in #mycalvins. Gwiazdy mogły dowolnie je uzupełnić, by w ten sposób wyrazić siebie i pokazać własną interpretację idei tego przedsięwzięcia. I tak Abbey Lee pozuje nago i czuje się wolna, Justin Bieber leży w łóżku i śni, a Kendall Jenner stoi dumnie i odważnie oczywiście w bieliźnie Calvin Klein.

Szefowa marketingu Melisa Goldie tak opisuje pomysł na zrealizowanie kampanii: "Ta kampania niejako prezentuje, jak nasza kultura ewoluuje i się zmienia. Chcieliśmy pokazać różne prowokacyjne sceny połączone z unikatowymi wizualnymi przedstawieniami stworzonymi przez artystów i w ten sposób stworzyć treść, która stanie się taką iskrą do podjęcia rozmowy na temat naszej kultury".

Calvin Klein nie ma zamiaru rezygnować ze swojej dominacji w mediach społecznościowych, a ta sesja zdjęciowa jest najlepszym tego dowodem. Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie, co robią inne gwiazdy w bieliźnie Calvin Klein!

/ 8Justin Bieber w kampanii Calvin Klein

Obraz
© Instagram.com

Calvin Klein powraca ze swoją kultową bielizną i robi to w wielkim stylu. Najnowsza kampania marki idealnie wpasowuje się w styl życia millenialsów, wszechobecne media społecznościowe i jest głosem młodego pokolenia. Angażując w to swoją seksowną armię, Calvin Klein stworzył marketingowy majstersztyk, od którego aż trudno oderwać wzrok!

W sesji zdjęciowej pojawiają się najbardziej wpływowe i popularne gwiazdy, a cała jej koncepcja jest jakby idealnie skrojona na potrzeby Instagrama. Na zdjęciach pojawia się hashtag #mycalvins, który nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w wykorzystaniu w tym znanym kanale komunikacji, a wręcz przeciwnie - zachęca on do udostępniania i publikacji przez fanów własnych zdjęć w ten sposób oznaczonych.

W rolę ambasadorów marki ponownie wcielają się Justin Bieber i najmłodsza z sióstr Kardashian Kendall Jenner. Do tej dwójki dołączyły inne znane postaci show biznesu. Wśród nich nowa idolka nastolatków i wschodząca gwiazda muzyki FKA Twigs, raper Kendrick Lamar czy znana z minimalistycznego stylu Saskia de Brauw. Każde z nich prezentuje się na zdjęciu w zupełnie innej estetyce, która ma podkreślić ich osobowość, a jedyną cechą wspólną całej sesji - poza bielizną - jest wymowne hasło "I...in #mycalvins. Gwiazdy mogły dowolnie je uzupełnić, by w ten sposób wyrazić siebie i pokazać własną interpretację idei tego przedsięwzięcia. I tak Abbey Lee pozuje nago i czuje się wolna, Justin Bieber leży w łóżku i śni, a Kendall Jenner stoi dumnie i odważnie oczywiście w bieliźnie Calvin Klein.

Szefowa marketingu Melisa Goldie tak opisuje pomysł na zrealizowanie kampanii: "Ta kampania niejako prezentuje, jak nasza kultura ewoluuje i się zmienia. Chcieliśmy pokazać różne prowokacyjne sceny połączone z unikatowymi wizualnymi przedstawieniami stworzonymi przez artystów i w ten sposób stworzyć treść, która stanie się taką iskrą do podjęcia rozmowy na temat naszej kultury".

Calvin Klein nie ma zamiaru rezygnować ze swojej dominacji w mediach społecznościowych, a ta sesja zdjęciowa jest najlepszym tego dowodem. Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie, co robią inne gwiazdy w bieliźnie Calvin Klein!

Wybrane dla Ciebie

Zbudowała firmę wartą miliony. Na początku musiała zastawić dom
Zbudowała firmę wartą miliony. Na początku musiała zastawić dom
Kto posadzi, ten pożałuje. Nawet milion złotych kary
Kto posadzi, ten pożałuje. Nawet milion złotych kary
Osoby z niską inteligencją emocjonalną powtarzają je często. 6 zdań
Osoby z niską inteligencją emocjonalną powtarzają je często. 6 zdań
Ścięła większość włosów. Chwyciła za nożyczki i pokazała efekt
Ścięła większość włosów. Chwyciła za nożyczki i pokazała efekt
Tak Kasprzyk ubrała się na jubileusz "TzG". Spódniczka mini to dopiero początek
Tak Kasprzyk ubrała się na jubileusz "TzG". Spódniczka mini to dopiero początek
Niebezpieczne zdjęcia dzieci w sieci. Ostrzega rodziców
Niebezpieczne zdjęcia dzieci w sieci. Ostrzega rodziców
Tak zarabia na życie po zniknięciu z mediów. "Odkryłam nową drogę"
Tak zarabia na życie po zniknięciu z mediów. "Odkryłam nową drogę"
Żołnierki z Ukrainy o molestowaniu. "Na takim etapie następuje seks"
Żołnierki z Ukrainy o molestowaniu. "Na takim etapie następuje seks"
Musiała go "hamować". Był od niej starszy o 26 lat
Musiała go "hamować". Był od niej starszy o 26 lat
Przez 2 lata nie jadł mięsa. Mówi, dlaczego znowu zaczął
Przez 2 lata nie jadł mięsa. Mówi, dlaczego znowu zaczął
Stanęła w sukni z rozcięciem. Wybrała najmodniejszy kolor na jesień
Stanęła w sukni z rozcięciem. Wybrała najmodniejszy kolor na jesień
Polka z USA dostała prezent od Nawrockiej. Pokazała zawartość pudełka
Polka z USA dostała prezent od Nawrockiej. Pokazała zawartość pudełka