Justin Bieber i Kendall Jenner w kampanii Calvin Klein
Młode pokolenie gwiazd w najnowszej kampanii bielizny marki Calvin Klein. Wśród nich nie mogło zabraknąć ulubieńców millenialsów Kendall Jenner i Justina Biebera.
Calvin Klein powraca ze swoją kultową bielizną i robi to w wielkim stylu. Najnowsza kampania marki idealnie wpasowuje się w styl życia millenialsów, wszechobecne media społecznościowe i jest głosem młodego pokolenia. Angażując w to swoją seksowną armię, Calvin Klein stworzył marketingowy majstersztyk, od którego aż trudno oderwać wzrok!
W sesji zdjęciowej pojawiają się najbardziej wpływowe i popularne gwiazdy, a cała jej koncepcja jest jakby idealnie skrojona na potrzeby Instagrama. Na zdjęciach pojawia się hashtag #mycalvins, który nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w wykorzystaniu w tym znanym kanale komunikacji, a wręcz przeciwnie - zachęca on do udostępniania i publikacji przez fanów własnych zdjęć w ten sposób oznaczonych.
W rolę ambasadorów marki ponownie wcielają się Justin Bieber i najmłodsza z sióstr Kardashian Kendall Jenner. Do tej dwójki dołączyły inne znane postaci show biznesu. Wśród nich nowa idolka nastolatków i wschodząca gwiazda muzyki FKA Twigs, raper Kendrick Lamar czy znana z minimalistycznego stylu Saskia de Brauw. Każde z nich prezentuje się na zdjęciu w zupełnie innej estetyce, która ma podkreślić ich osobowość, a jedyną cechą wspólną całej sesji - poza bielizną - jest wymowne hasło "I...in #mycalvins. Gwiazdy mogły dowolnie je uzupełnić, by w ten sposób wyrazić siebie i pokazać własną interpretację idei tego przedsięwzięcia. I tak Abbey Lee pozuje nago i czuje się wolna, Justin Bieber leży w łóżku i śni, a Kendall Jenner stoi dumnie i odważnie oczywiście w bieliźnie Calvin Klein.
Szefowa marketingu Melisa Goldie tak opisuje pomysł na zrealizowanie kampanii: "Ta kampania niejako prezentuje, jak nasza kultura ewoluuje i się zmienia. Chcieliśmy pokazać różne prowokacyjne sceny połączone z unikatowymi wizualnymi przedstawieniami stworzonymi przez artystów i w ten sposób stworzyć treść, która stanie się taką iskrą do podjęcia rozmowy na temat naszej kultury".
Calvin Klein nie ma zamiaru rezygnować ze swojej dominacji w mediach społecznościowych, a ta sesja zdjęciowa jest najlepszym tego dowodem. Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie, co robią inne gwiazdy w bieliźnie Calvin Klein!
Kendall Jenner w kampanii bielizny Calvin Klein
Calvin Klein powraca ze swoją kultową bielizną i robi to w wielkim stylu. Najnowsza kampania marki idealnie wpasowuje się w styl życia millenialsów, wszechobecne media społecznościowe i jest głosem młodego pokolenia. Angażując w to swoją seksowną armię, Calvin Klein stworzył marketingowy majstersztyk, od którego aż trudno oderwać wzrok!
W sesji zdjęciowej pojawiają się najbardziej wpływowe i popularne gwiazdy, a cała jej koncepcja jest jakby idealnie skrojona na potrzeby Instagrama. Na zdjęciach pojawia się hashtag #mycalvins, który nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w wykorzystaniu w tym znanym kanale komunikacji, a wręcz przeciwnie - zachęca on do udostępniania i publikacji przez fanów własnych zdjęć w ten sposób oznaczonych.
W rolę ambasadorów marki ponownie wcielają się Justin Bieber i najmłodsza z sióstr Kardashian Kendall Jenner. Do tej dwójki dołączyły inne znane postaci show biznesu. Wśród nich nowa idolka nastolatków i wschodząca gwiazda muzyki FKA Twigs, raper Kendrick Lamar czy znana z minimalistycznego stylu Saskia de Brauw. Każde z nich prezentuje się na zdjęciu w zupełnie innej estetyce, która ma podkreślić ich osobowość, a jedyną cechą wspólną całej sesji - poza bielizną - jest wymowne hasło "I...in #mycalvins. Gwiazdy mogły dowolnie je uzupełnić, by w ten sposób wyrazić siebie i pokazać własną interpretację idei tego przedsięwzięcia. I tak Abbey Lee pozuje nago i czuje się wolna, Justin Bieber leży w łóżku i śni, a Kendall Jenner stoi dumnie i odważnie oczywiście w bieliźnie Calvin Klein.
Szefowa marketingu Melisa Goldie tak opisuje pomysł na zrealizowanie kampanii: "Ta kampania niejako prezentuje, jak nasza kultura ewoluuje i się zmienia. Chcieliśmy pokazać różne prowokacyjne sceny połączone z unikatowymi wizualnymi przedstawieniami stworzonymi przez artystów i w ten sposób stworzyć treść, która stanie się taką iskrą do podjęcia rozmowy na temat naszej kultury".
Calvin Klein nie ma zamiaru rezygnować ze swojej dominacji w mediach społecznościowych, a ta sesja zdjęciowa jest najlepszym tego dowodem. Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie, co robią inne gwiazdy w bieliźnie Calvin Klein!
Abbey Lee w kampanii bielizny Calvin Klein
Calvin Klein powraca ze swoją kultową bielizną i robi to w wielkim stylu. Najnowsza kampania marki idealnie wpasowuje się w styl życia millenialsów, wszechobecne media społecznościowe i jest głosem młodego pokolenia. Angażując w to swoją seksowną armię, Calvin Klein stworzył marketingowy majstersztyk, od którego aż trudno oderwać wzrok!
W sesji zdjęciowej pojawiają się najbardziej wpływowe i popularne gwiazdy, a cała jej koncepcja jest jakby idealnie skrojona na potrzeby Instagrama. Na zdjęciach pojawia się hashtag #mycalvins, który nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w wykorzystaniu w tym znanym kanale komunikacji, a wręcz przeciwnie - zachęca on do udostępniania i publikacji przez fanów własnych zdjęć w ten sposób oznaczonych.
W rolę ambasadorów marki ponownie wcielają się Justin Bieber i najmłodsza z sióstr Kardashian Kendall Jenner. Do tej dwójki dołączyły inne znane postaci show biznesu. Wśród nich nowa idolka nastolatków i wschodząca gwiazda muzyki FKA Twigs, raper Kendrick Lamar czy znana z minimalistycznego stylu Saskia de Brauw. Każde z nich prezentuje się na zdjęciu w zupełnie innej estetyce, która ma podkreślić ich osobowość, a jedyną cechą wspólną całej sesji - poza bielizną - jest wymowne hasło "I...in #mycalvins. Gwiazdy mogły dowolnie je uzupełnić, by w ten sposób wyrazić siebie i pokazać własną interpretację idei tego przedsięwzięcia. I tak Abbey Lee pozuje nago i czuje się wolna, Justin Bieber leży w łóżku i śni, a Kendall Jenner stoi dumnie i odważnie oczywiście w bieliźnie Calvin Klein.
Szefowa marketingu Melisa Goldie tak opisuje pomysł na zrealizowanie kampanii: "Ta kampania niejako prezentuje, jak nasza kultura ewoluuje i się zmienia. Chcieliśmy pokazać różne prowokacyjne sceny połączone z unikatowymi wizualnymi przedstawieniami stworzonymi przez artystów i w ten sposób stworzyć treść, która stanie się taką iskrą do podjęcia rozmowy na temat naszej kultury".
Calvin Klein nie ma zamiaru rezygnować ze swojej dominacji w mediach społecznościowych, a ta sesja zdjęciowa jest najlepszym tego dowodem. Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie, co robią inne gwiazdy w bieliźnie Calvin Klein!
Saskia de Brauw w kampanii Calvin Klein
Calvin Klein powraca ze swoją kultową bielizną i robi to w wielkim stylu. Najnowsza kampania marki idealnie wpasowuje się w styl życia millenialsów, wszechobecne media społecznościowe i jest głosem młodego pokolenia. Angażując w to swoją seksowną armię, Calvin Klein stworzył marketingowy majstersztyk, od którego aż trudno oderwać wzrok!
W sesji zdjęciowej pojawiają się najbardziej wpływowe i popularne gwiazdy, a cała jej koncepcja jest jakby idealnie skrojona na potrzeby Instagrama. Na zdjęciach pojawia się hashtag #mycalvins, który nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w wykorzystaniu w tym znanym kanale komunikacji, a wręcz przeciwnie - zachęca on do udostępniania i publikacji przez fanów własnych zdjęć w ten sposób oznaczonych.
W rolę ambasadorów marki ponownie wcielają się Justin Bieber i najmłodsza z sióstr Kardashian Kendall Jenner. Do tej dwójki dołączyły inne znane postaci show biznesu. Wśród nich nowa idolka nastolatków i wschodząca gwiazda muzyki FKA Twigs, raper Kendrick Lamar czy znana z minimalistycznego stylu Saskia de Brauw. Każde z nich prezentuje się na zdjęciu w zupełnie innej estetyce, która ma podkreślić ich osobowość, a jedyną cechą wspólną całej sesji - poza bielizną - jest wymowne hasło "I...in #mycalvins. Gwiazdy mogły dowolnie je uzupełnić, by w ten sposób wyrazić siebie i pokazać własną interpretację idei tego przedsięwzięcia. I tak Abbey Lee pozuje nago i czuje się wolna, Justin Bieber leży w łóżku i śni, a Kendall Jenner stoi dumnie i odważnie oczywiście w bieliźnie Calvin Klein.
Szefowa marketingu Melisa Goldie tak opisuje pomysł na zrealizowanie kampanii: "Ta kampania niejako prezentuje, jak nasza kultura ewoluuje i się zmienia. Chcieliśmy pokazać różne prowokacyjne sceny połączone z unikatowymi wizualnymi przedstawieniami stworzonymi przez artystów i w ten sposób stworzyć treść, która stanie się taką iskrą do podjęcia rozmowy na temat naszej kultury".
Calvin Klein nie ma zamiaru rezygnować ze swojej dominacji w mediach społecznościowych, a ta sesja zdjęciowa jest najlepszym tego dowodem. Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie, co robią inne gwiazdy w bieliźnie Calvin Klein!
Kendrick Lamar w kampanii Calvin Klein
Calvin Klein powraca ze swoją kultową bielizną i robi to w wielkim stylu. Najnowsza kampania marki idealnie wpasowuje się w styl życia millenialsów, wszechobecne media społecznościowe i jest głosem młodego pokolenia. Angażując w to swoją seksowną armię, Calvin Klein stworzył marketingowy majstersztyk, od którego aż trudno oderwać wzrok!
W sesji zdjęciowej pojawiają się najbardziej wpływowe i popularne gwiazdy, a cała jej koncepcja jest jakby idealnie skrojona na potrzeby Instagrama. Na zdjęciach pojawia się hashtag #mycalvins, który nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w wykorzystaniu w tym znanym kanale komunikacji, a wręcz przeciwnie - zachęca on do udostępniania i publikacji przez fanów własnych zdjęć w ten sposób oznaczonych.
W rolę ambasadorów marki ponownie wcielają się Justin Bieber i najmłodsza z sióstr Kardashian Kendall Jenner. Do tej dwójki dołączyły inne znane postaci show biznesu. Wśród nich nowa idolka nastolatków i wschodząca gwiazda muzyki FKA Twigs, raper Kendrick Lamar czy znana z minimalistycznego stylu Saskia de Brauw. Każde z nich prezentuje się na zdjęciu w zupełnie innej estetyce, która ma podkreślić ich osobowość, a jedyną cechą wspólną całej sesji - poza bielizną - jest wymowne hasło "I...in #mycalvins. Gwiazdy mogły dowolnie je uzupełnić, by w ten sposób wyrazić siebie i pokazać własną interpretację idei tego przedsięwzięcia. I tak Abbey Lee pozuje nago i czuje się wolna, Justin Bieber leży w łóżku i śni, a Kendall Jenner stoi dumnie i odważnie oczywiście w bieliźnie Calvin Klein.
Szefowa marketingu Melisa Goldie tak opisuje pomysł na zrealizowanie kampanii: "Ta kampania niejako prezentuje, jak nasza kultura ewoluuje i się zmienia. Chcieliśmy pokazać różne prowokacyjne sceny połączone z unikatowymi wizualnymi przedstawieniami stworzonymi przez artystów i w ten sposób stworzyć treść, która stanie się taką iskrą do podjęcia rozmowy na temat naszej kultury".
Calvin Klein nie ma zamiaru rezygnować ze swojej dominacji w mediach społecznościowych, a ta sesja zdjęciowa jest najlepszym tego dowodem. Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie, co robią inne gwiazdy w bieliźnie Calvin Klein!
FKA Twigs w kampanii Calvin Klein
Calvin Klein powraca ze swoją kultową bielizną i robi to w wielkim stylu. Najnowsza kampania marki idealnie wpasowuje się w styl życia millenialsów, wszechobecne media społecznościowe i jest głosem młodego pokolenia. Angażując w to swoją seksowną armię, Calvin Klein stworzył marketingowy majstersztyk, od którego aż trudno oderwać wzrok!
W sesji zdjęciowej pojawiają się najbardziej wpływowe i popularne gwiazdy, a cała jej koncepcja jest jakby idealnie skrojona na potrzeby Instagrama. Na zdjęciach pojawia się hashtag #mycalvins, który nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w wykorzystaniu w tym znanym kanale komunikacji, a wręcz przeciwnie - zachęca on do udostępniania i publikacji przez fanów własnych zdjęć w ten sposób oznaczonych.
W rolę ambasadorów marki ponownie wcielają się Justin Bieber i najmłodsza z sióstr Kardashian Kendall Jenner. Do tej dwójki dołączyły inne znane postaci show biznesu. Wśród nich nowa idolka nastolatków i wschodząca gwiazda muzyki FKA Twigs, raper Kendrick Lamar czy znana z minimalistycznego stylu Saskia de Brauw. Każde z nich prezentuje się na zdjęciu w zupełnie innej estetyce, która ma podkreślić ich osobowość, a jedyną cechą wspólną całej sesji - poza bielizną - jest wymowne hasło "I...in #mycalvins. Gwiazdy mogły dowolnie je uzupełnić, by w ten sposób wyrazić siebie i pokazać własną interpretację idei tego przedsięwzięcia. I tak Abbey Lee pozuje nago i czuje się wolna, Justin Bieber leży w łóżku i śni, a Kendall Jenner stoi dumnie i odważnie oczywiście w bieliźnie Calvin Klein.
Szefowa marketingu Melisa Goldie tak opisuje pomysł na zrealizowanie kampanii: "Ta kampania niejako prezentuje, jak nasza kultura ewoluuje i się zmienia. Chcieliśmy pokazać różne prowokacyjne sceny połączone z unikatowymi wizualnymi przedstawieniami stworzonymi przez artystów i w ten sposób stworzyć treść, która stanie się taką iskrą do podjęcia rozmowy na temat naszej kultury".
Calvin Klein nie ma zamiaru rezygnować ze swojej dominacji w mediach społecznościowych, a ta sesja zdjęciowa jest najlepszym tego dowodem. Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie, co robią inne gwiazdy w bieliźnie Calvin Klein!
Justin Bieber w kampanii Calvin Klein
Calvin Klein powraca ze swoją kultową bielizną i robi to w wielkim stylu. Najnowsza kampania marki idealnie wpasowuje się w styl życia millenialsów, wszechobecne media społecznościowe i jest głosem młodego pokolenia. Angażując w to swoją seksowną armię, Calvin Klein stworzył marketingowy majstersztyk, od którego aż trudno oderwać wzrok!
W sesji zdjęciowej pojawiają się najbardziej wpływowe i popularne gwiazdy, a cała jej koncepcja jest jakby idealnie skrojona na potrzeby Instagrama. Na zdjęciach pojawia się hashtag #mycalvins, który nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w wykorzystaniu w tym znanym kanale komunikacji, a wręcz przeciwnie - zachęca on do udostępniania i publikacji przez fanów własnych zdjęć w ten sposób oznaczonych.
W rolę ambasadorów marki ponownie wcielają się Justin Bieber i najmłodsza z sióstr Kardashian Kendall Jenner. Do tej dwójki dołączyły inne znane postaci show biznesu. Wśród nich nowa idolka nastolatków i wschodząca gwiazda muzyki FKA Twigs, raper Kendrick Lamar czy znana z minimalistycznego stylu Saskia de Brauw. Każde z nich prezentuje się na zdjęciu w zupełnie innej estetyce, która ma podkreślić ich osobowość, a jedyną cechą wspólną całej sesji - poza bielizną - jest wymowne hasło "I...in #mycalvins. Gwiazdy mogły dowolnie je uzupełnić, by w ten sposób wyrazić siebie i pokazać własną interpretację idei tego przedsięwzięcia. I tak Abbey Lee pozuje nago i czuje się wolna, Justin Bieber leży w łóżku i śni, a Kendall Jenner stoi dumnie i odważnie oczywiście w bieliźnie Calvin Klein.
Szefowa marketingu Melisa Goldie tak opisuje pomysł na zrealizowanie kampanii: "Ta kampania niejako prezentuje, jak nasza kultura ewoluuje i się zmienia. Chcieliśmy pokazać różne prowokacyjne sceny połączone z unikatowymi wizualnymi przedstawieniami stworzonymi przez artystów i w ten sposób stworzyć treść, która stanie się taką iskrą do podjęcia rozmowy na temat naszej kultury".
Calvin Klein nie ma zamiaru rezygnować ze swojej dominacji w mediach społecznościowych, a ta sesja zdjęciowa jest najlepszym tego dowodem. Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie, co robią inne gwiazdy w bieliźnie Calvin Klein!
Justin Bieber w kampanii Calvin Klein
Calvin Klein powraca ze swoją kultową bielizną i robi to w wielkim stylu. Najnowsza kampania marki idealnie wpasowuje się w styl życia millenialsów, wszechobecne media społecznościowe i jest głosem młodego pokolenia. Angażując w to swoją seksowną armię, Calvin Klein stworzył marketingowy majstersztyk, od którego aż trudno oderwać wzrok!
W sesji zdjęciowej pojawiają się najbardziej wpływowe i popularne gwiazdy, a cała jej koncepcja jest jakby idealnie skrojona na potrzeby Instagrama. Na zdjęciach pojawia się hashtag #mycalvins, który nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w wykorzystaniu w tym znanym kanale komunikacji, a wręcz przeciwnie - zachęca on do udostępniania i publikacji przez fanów własnych zdjęć w ten sposób oznaczonych.
W rolę ambasadorów marki ponownie wcielają się Justin Bieber i najmłodsza z sióstr Kardashian Kendall Jenner. Do tej dwójki dołączyły inne znane postaci show biznesu. Wśród nich nowa idolka nastolatków i wschodząca gwiazda muzyki FKA Twigs, raper Kendrick Lamar czy znana z minimalistycznego stylu Saskia de Brauw. Każde z nich prezentuje się na zdjęciu w zupełnie innej estetyce, która ma podkreślić ich osobowość, a jedyną cechą wspólną całej sesji - poza bielizną - jest wymowne hasło "I...in #mycalvins. Gwiazdy mogły dowolnie je uzupełnić, by w ten sposób wyrazić siebie i pokazać własną interpretację idei tego przedsięwzięcia. I tak Abbey Lee pozuje nago i czuje się wolna, Justin Bieber leży w łóżku i śni, a Kendall Jenner stoi dumnie i odważnie oczywiście w bieliźnie Calvin Klein.
Szefowa marketingu Melisa Goldie tak opisuje pomysł na zrealizowanie kampanii: "Ta kampania niejako prezentuje, jak nasza kultura ewoluuje i się zmienia. Chcieliśmy pokazać różne prowokacyjne sceny połączone z unikatowymi wizualnymi przedstawieniami stworzonymi przez artystów i w ten sposób stworzyć treść, która stanie się taką iskrą do podjęcia rozmowy na temat naszej kultury".
Calvin Klein nie ma zamiaru rezygnować ze swojej dominacji w mediach społecznościowych, a ta sesja zdjęciowa jest najlepszym tego dowodem. Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie, co robią inne gwiazdy w bieliźnie Calvin Klein!