Justin Bieber i Kendall Jenner w kampanii Calvin Klein



Młode pokolenie gwiazd w najnowszej kampanii bielizny marki Calvin Klein. Wśród nich nie mogło zabraknąć ulubieńców millenialsów Kendall Jenner i Justina Biebera.

Obraz
Źródło zdjęć: © Instagram.com

/ 8Nowa kampania bielizny Calvin Klein

Obraz
© Instagram.com

Calvin Klein powraca ze swoją kultową bielizną i robi to w wielkim stylu. Najnowsza kampania marki idealnie wpasowuje się w styl życia millenialsów, wszechobecne media społecznościowe i jest głosem młodego pokolenia. Angażując w to swoją seksowną armię, Calvin Klein stworzył marketingowy majstersztyk, od którego aż trudno oderwać wzrok!

W sesji zdjęciowej pojawiają się najbardziej wpływowe i popularne gwiazdy, a cała jej koncepcja jest jakby idealnie skrojona na potrzeby Instagrama. Na zdjęciach pojawia się hashtag #mycalvins, który nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w wykorzystaniu w tym znanym kanale komunikacji, a wręcz przeciwnie - zachęca on do udostępniania i publikacji przez fanów własnych zdjęć w ten sposób oznaczonych.

W rolę ambasadorów marki ponownie wcielają się Justin Bieber i najmłodsza z sióstr Kardashian Kendall Jenner. Do tej dwójki dołączyły inne znane postaci show biznesu. Wśród nich nowa idolka nastolatków i wschodząca gwiazda muzyki FKA Twigs, raper Kendrick Lamar czy znana z minimalistycznego stylu Saskia de Brauw. Każde z nich prezentuje się na zdjęciu w zupełnie innej estetyce, która ma podkreślić ich osobowość, a jedyną cechą wspólną całej sesji - poza bielizną - jest wymowne hasło "I...in #mycalvins. Gwiazdy mogły dowolnie je uzupełnić, by w ten sposób wyrazić siebie i pokazać własną interpretację idei tego przedsięwzięcia. I tak Abbey Lee pozuje nago i czuje się wolna, Justin Bieber leży w łóżku i śni, a Kendall Jenner stoi dumnie i odważnie oczywiście w bieliźnie Calvin Klein.

Szefowa marketingu Melisa Goldie tak opisuje pomysł na zrealizowanie kampanii: "Ta kampania niejako prezentuje, jak nasza kultura ewoluuje i się zmienia. Chcieliśmy pokazać różne prowokacyjne sceny połączone z unikatowymi wizualnymi przedstawieniami stworzonymi przez artystów i w ten sposób stworzyć treść, która stanie się taką iskrą do podjęcia rozmowy na temat naszej kultury".

Calvin Klein nie ma zamiaru rezygnować ze swojej dominacji w mediach społecznościowych, a ta sesja zdjęciowa jest najlepszym tego dowodem. Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie, co robią inne gwiazdy w bieliźnie Calvin Klein!

/ 8Kendall Jenner w kampanii bielizny Calvin Klein

Obraz
© Instagram.com

Calvin Klein powraca ze swoją kultową bielizną i robi to w wielkim stylu. Najnowsza kampania marki idealnie wpasowuje się w styl życia millenialsów, wszechobecne media społecznościowe i jest głosem młodego pokolenia. Angażując w to swoją seksowną armię, Calvin Klein stworzył marketingowy majstersztyk, od którego aż trudno oderwać wzrok!

W sesji zdjęciowej pojawiają się najbardziej wpływowe i popularne gwiazdy, a cała jej koncepcja jest jakby idealnie skrojona na potrzeby Instagrama. Na zdjęciach pojawia się hashtag #mycalvins, który nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w wykorzystaniu w tym znanym kanale komunikacji, a wręcz przeciwnie - zachęca on do udostępniania i publikacji przez fanów własnych zdjęć w ten sposób oznaczonych.

W rolę ambasadorów marki ponownie wcielają się Justin Bieber i najmłodsza z sióstr Kardashian Kendall Jenner. Do tej dwójki dołączyły inne znane postaci show biznesu. Wśród nich nowa idolka nastolatków i wschodząca gwiazda muzyki FKA Twigs, raper Kendrick Lamar czy znana z minimalistycznego stylu Saskia de Brauw. Każde z nich prezentuje się na zdjęciu w zupełnie innej estetyce, która ma podkreślić ich osobowość, a jedyną cechą wspólną całej sesji - poza bielizną - jest wymowne hasło "I...in #mycalvins. Gwiazdy mogły dowolnie je uzupełnić, by w ten sposób wyrazić siebie i pokazać własną interpretację idei tego przedsięwzięcia. I tak Abbey Lee pozuje nago i czuje się wolna, Justin Bieber leży w łóżku i śni, a Kendall Jenner stoi dumnie i odważnie oczywiście w bieliźnie Calvin Klein.

Szefowa marketingu Melisa Goldie tak opisuje pomysł na zrealizowanie kampanii: "Ta kampania niejako prezentuje, jak nasza kultura ewoluuje i się zmienia. Chcieliśmy pokazać różne prowokacyjne sceny połączone z unikatowymi wizualnymi przedstawieniami stworzonymi przez artystów i w ten sposób stworzyć treść, która stanie się taką iskrą do podjęcia rozmowy na temat naszej kultury".

Calvin Klein nie ma zamiaru rezygnować ze swojej dominacji w mediach społecznościowych, a ta sesja zdjęciowa jest najlepszym tego dowodem. Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie, co robią inne gwiazdy w bieliźnie Calvin Klein!

/ 8Abbey Lee w kampanii bielizny Calvin Klein

Obraz
© Instagram.com

Calvin Klein powraca ze swoją kultową bielizną i robi to w wielkim stylu. Najnowsza kampania marki idealnie wpasowuje się w styl życia millenialsów, wszechobecne media społecznościowe i jest głosem młodego pokolenia. Angażując w to swoją seksowną armię, Calvin Klein stworzył marketingowy majstersztyk, od którego aż trudno oderwać wzrok!

W sesji zdjęciowej pojawiają się najbardziej wpływowe i popularne gwiazdy, a cała jej koncepcja jest jakby idealnie skrojona na potrzeby Instagrama. Na zdjęciach pojawia się hashtag #mycalvins, który nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w wykorzystaniu w tym znanym kanale komunikacji, a wręcz przeciwnie - zachęca on do udostępniania i publikacji przez fanów własnych zdjęć w ten sposób oznaczonych.

W rolę ambasadorów marki ponownie wcielają się Justin Bieber i najmłodsza z sióstr Kardashian Kendall Jenner. Do tej dwójki dołączyły inne znane postaci show biznesu. Wśród nich nowa idolka nastolatków i wschodząca gwiazda muzyki FKA Twigs, raper Kendrick Lamar czy znana z minimalistycznego stylu Saskia de Brauw. Każde z nich prezentuje się na zdjęciu w zupełnie innej estetyce, która ma podkreślić ich osobowość, a jedyną cechą wspólną całej sesji - poza bielizną - jest wymowne hasło "I...in #mycalvins. Gwiazdy mogły dowolnie je uzupełnić, by w ten sposób wyrazić siebie i pokazać własną interpretację idei tego przedsięwzięcia. I tak Abbey Lee pozuje nago i czuje się wolna, Justin Bieber leży w łóżku i śni, a Kendall Jenner stoi dumnie i odważnie oczywiście w bieliźnie Calvin Klein.

Szefowa marketingu Melisa Goldie tak opisuje pomysł na zrealizowanie kampanii: "Ta kampania niejako prezentuje, jak nasza kultura ewoluuje i się zmienia. Chcieliśmy pokazać różne prowokacyjne sceny połączone z unikatowymi wizualnymi przedstawieniami stworzonymi przez artystów i w ten sposób stworzyć treść, która stanie się taką iskrą do podjęcia rozmowy na temat naszej kultury".

Calvin Klein nie ma zamiaru rezygnować ze swojej dominacji w mediach społecznościowych, a ta sesja zdjęciowa jest najlepszym tego dowodem. Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie, co robią inne gwiazdy w bieliźnie Calvin Klein!

/ 8Saskia de Brauw w kampanii Calvin Klein

Obraz
© Instagram.com

Calvin Klein powraca ze swoją kultową bielizną i robi to w wielkim stylu. Najnowsza kampania marki idealnie wpasowuje się w styl życia millenialsów, wszechobecne media społecznościowe i jest głosem młodego pokolenia. Angażując w to swoją seksowną armię, Calvin Klein stworzył marketingowy majstersztyk, od którego aż trudno oderwać wzrok!

W sesji zdjęciowej pojawiają się najbardziej wpływowe i popularne gwiazdy, a cała jej koncepcja jest jakby idealnie skrojona na potrzeby Instagrama. Na zdjęciach pojawia się hashtag #mycalvins, który nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w wykorzystaniu w tym znanym kanale komunikacji, a wręcz przeciwnie - zachęca on do udostępniania i publikacji przez fanów własnych zdjęć w ten sposób oznaczonych.

W rolę ambasadorów marki ponownie wcielają się Justin Bieber i najmłodsza z sióstr Kardashian Kendall Jenner. Do tej dwójki dołączyły inne znane postaci show biznesu. Wśród nich nowa idolka nastolatków i wschodząca gwiazda muzyki FKA Twigs, raper Kendrick Lamar czy znana z minimalistycznego stylu Saskia de Brauw. Każde z nich prezentuje się na zdjęciu w zupełnie innej estetyce, która ma podkreślić ich osobowość, a jedyną cechą wspólną całej sesji - poza bielizną - jest wymowne hasło "I...in #mycalvins. Gwiazdy mogły dowolnie je uzupełnić, by w ten sposób wyrazić siebie i pokazać własną interpretację idei tego przedsięwzięcia. I tak Abbey Lee pozuje nago i czuje się wolna, Justin Bieber leży w łóżku i śni, a Kendall Jenner stoi dumnie i odważnie oczywiście w bieliźnie Calvin Klein.

Szefowa marketingu Melisa Goldie tak opisuje pomysł na zrealizowanie kampanii: "Ta kampania niejako prezentuje, jak nasza kultura ewoluuje i się zmienia. Chcieliśmy pokazać różne prowokacyjne sceny połączone z unikatowymi wizualnymi przedstawieniami stworzonymi przez artystów i w ten sposób stworzyć treść, która stanie się taką iskrą do podjęcia rozmowy na temat naszej kultury".

Calvin Klein nie ma zamiaru rezygnować ze swojej dominacji w mediach społecznościowych, a ta sesja zdjęciowa jest najlepszym tego dowodem. Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie, co robią inne gwiazdy w bieliźnie Calvin Klein!

/ 8Kendrick Lamar w kampanii Calvin Klein

Obraz
© Instagram.com

Calvin Klein powraca ze swoją kultową bielizną i robi to w wielkim stylu. Najnowsza kampania marki idealnie wpasowuje się w styl życia millenialsów, wszechobecne media społecznościowe i jest głosem młodego pokolenia. Angażując w to swoją seksowną armię, Calvin Klein stworzył marketingowy majstersztyk, od którego aż trudno oderwać wzrok!

W sesji zdjęciowej pojawiają się najbardziej wpływowe i popularne gwiazdy, a cała jej koncepcja jest jakby idealnie skrojona na potrzeby Instagrama. Na zdjęciach pojawia się hashtag #mycalvins, który nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w wykorzystaniu w tym znanym kanale komunikacji, a wręcz przeciwnie - zachęca on do udostępniania i publikacji przez fanów własnych zdjęć w ten sposób oznaczonych.

W rolę ambasadorów marki ponownie wcielają się Justin Bieber i najmłodsza z sióstr Kardashian Kendall Jenner. Do tej dwójki dołączyły inne znane postaci show biznesu. Wśród nich nowa idolka nastolatków i wschodząca gwiazda muzyki FKA Twigs, raper Kendrick Lamar czy znana z minimalistycznego stylu Saskia de Brauw. Każde z nich prezentuje się na zdjęciu w zupełnie innej estetyce, która ma podkreślić ich osobowość, a jedyną cechą wspólną całej sesji - poza bielizną - jest wymowne hasło "I...in #mycalvins. Gwiazdy mogły dowolnie je uzupełnić, by w ten sposób wyrazić siebie i pokazać własną interpretację idei tego przedsięwzięcia. I tak Abbey Lee pozuje nago i czuje się wolna, Justin Bieber leży w łóżku i śni, a Kendall Jenner stoi dumnie i odważnie oczywiście w bieliźnie Calvin Klein.

Szefowa marketingu Melisa Goldie tak opisuje pomysł na zrealizowanie kampanii: "Ta kampania niejako prezentuje, jak nasza kultura ewoluuje i się zmienia. Chcieliśmy pokazać różne prowokacyjne sceny połączone z unikatowymi wizualnymi przedstawieniami stworzonymi przez artystów i w ten sposób stworzyć treść, która stanie się taką iskrą do podjęcia rozmowy na temat naszej kultury".

Calvin Klein nie ma zamiaru rezygnować ze swojej dominacji w mediach społecznościowych, a ta sesja zdjęciowa jest najlepszym tego dowodem. Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie, co robią inne gwiazdy w bieliźnie Calvin Klein!

/ 8FKA Twigs w kampanii Calvin Klein

Obraz
© Instagram.com

Calvin Klein powraca ze swoją kultową bielizną i robi to w wielkim stylu. Najnowsza kampania marki idealnie wpasowuje się w styl życia millenialsów, wszechobecne media społecznościowe i jest głosem młodego pokolenia. Angażując w to swoją seksowną armię, Calvin Klein stworzył marketingowy majstersztyk, od którego aż trudno oderwać wzrok!

W sesji zdjęciowej pojawiają się najbardziej wpływowe i popularne gwiazdy, a cała jej koncepcja jest jakby idealnie skrojona na potrzeby Instagrama. Na zdjęciach pojawia się hashtag #mycalvins, który nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w wykorzystaniu w tym znanym kanale komunikacji, a wręcz przeciwnie - zachęca on do udostępniania i publikacji przez fanów własnych zdjęć w ten sposób oznaczonych.

W rolę ambasadorów marki ponownie wcielają się Justin Bieber i najmłodsza z sióstr Kardashian Kendall Jenner. Do tej dwójki dołączyły inne znane postaci show biznesu. Wśród nich nowa idolka nastolatków i wschodząca gwiazda muzyki FKA Twigs, raper Kendrick Lamar czy znana z minimalistycznego stylu Saskia de Brauw. Każde z nich prezentuje się na zdjęciu w zupełnie innej estetyce, która ma podkreślić ich osobowość, a jedyną cechą wspólną całej sesji - poza bielizną - jest wymowne hasło "I...in #mycalvins. Gwiazdy mogły dowolnie je uzupełnić, by w ten sposób wyrazić siebie i pokazać własną interpretację idei tego przedsięwzięcia. I tak Abbey Lee pozuje nago i czuje się wolna, Justin Bieber leży w łóżku i śni, a Kendall Jenner stoi dumnie i odważnie oczywiście w bieliźnie Calvin Klein.

Szefowa marketingu Melisa Goldie tak opisuje pomysł na zrealizowanie kampanii: "Ta kampania niejako prezentuje, jak nasza kultura ewoluuje i się zmienia. Chcieliśmy pokazać różne prowokacyjne sceny połączone z unikatowymi wizualnymi przedstawieniami stworzonymi przez artystów i w ten sposób stworzyć treść, która stanie się taką iskrą do podjęcia rozmowy na temat naszej kultury".

Calvin Klein nie ma zamiaru rezygnować ze swojej dominacji w mediach społecznościowych, a ta sesja zdjęciowa jest najlepszym tego dowodem. Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie, co robią inne gwiazdy w bieliźnie Calvin Klein!

/ 8Justin Bieber w kampanii Calvin Klein

Obraz
© Instagram.com

Calvin Klein powraca ze swoją kultową bielizną i robi to w wielkim stylu. Najnowsza kampania marki idealnie wpasowuje się w styl życia millenialsów, wszechobecne media społecznościowe i jest głosem młodego pokolenia. Angażując w to swoją seksowną armię, Calvin Klein stworzył marketingowy majstersztyk, od którego aż trudno oderwać wzrok!

W sesji zdjęciowej pojawiają się najbardziej wpływowe i popularne gwiazdy, a cała jej koncepcja jest jakby idealnie skrojona na potrzeby Instagrama. Na zdjęciach pojawia się hashtag #mycalvins, który nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w wykorzystaniu w tym znanym kanale komunikacji, a wręcz przeciwnie - zachęca on do udostępniania i publikacji przez fanów własnych zdjęć w ten sposób oznaczonych.

W rolę ambasadorów marki ponownie wcielają się Justin Bieber i najmłodsza z sióstr Kardashian Kendall Jenner. Do tej dwójki dołączyły inne znane postaci show biznesu. Wśród nich nowa idolka nastolatków i wschodząca gwiazda muzyki FKA Twigs, raper Kendrick Lamar czy znana z minimalistycznego stylu Saskia de Brauw. Każde z nich prezentuje się na zdjęciu w zupełnie innej estetyce, która ma podkreślić ich osobowość, a jedyną cechą wspólną całej sesji - poza bielizną - jest wymowne hasło "I...in #mycalvins. Gwiazdy mogły dowolnie je uzupełnić, by w ten sposób wyrazić siebie i pokazać własną interpretację idei tego przedsięwzięcia. I tak Abbey Lee pozuje nago i czuje się wolna, Justin Bieber leży w łóżku i śni, a Kendall Jenner stoi dumnie i odważnie oczywiście w bieliźnie Calvin Klein.

Szefowa marketingu Melisa Goldie tak opisuje pomysł na zrealizowanie kampanii: "Ta kampania niejako prezentuje, jak nasza kultura ewoluuje i się zmienia. Chcieliśmy pokazać różne prowokacyjne sceny połączone z unikatowymi wizualnymi przedstawieniami stworzonymi przez artystów i w ten sposób stworzyć treść, która stanie się taką iskrą do podjęcia rozmowy na temat naszej kultury".

Calvin Klein nie ma zamiaru rezygnować ze swojej dominacji w mediach społecznościowych, a ta sesja zdjęciowa jest najlepszym tego dowodem. Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie, co robią inne gwiazdy w bieliźnie Calvin Klein!

/ 8Justin Bieber w kampanii Calvin Klein

Obraz
© Instagram.com

Calvin Klein powraca ze swoją kultową bielizną i robi to w wielkim stylu. Najnowsza kampania marki idealnie wpasowuje się w styl życia millenialsów, wszechobecne media społecznościowe i jest głosem młodego pokolenia. Angażując w to swoją seksowną armię, Calvin Klein stworzył marketingowy majstersztyk, od którego aż trudno oderwać wzrok!

W sesji zdjęciowej pojawiają się najbardziej wpływowe i popularne gwiazdy, a cała jej koncepcja jest jakby idealnie skrojona na potrzeby Instagrama. Na zdjęciach pojawia się hashtag #mycalvins, który nie ma praktycznie żadnych ograniczeń w wykorzystaniu w tym znanym kanale komunikacji, a wręcz przeciwnie - zachęca on do udostępniania i publikacji przez fanów własnych zdjęć w ten sposób oznaczonych.

W rolę ambasadorów marki ponownie wcielają się Justin Bieber i najmłodsza z sióstr Kardashian Kendall Jenner. Do tej dwójki dołączyły inne znane postaci show biznesu. Wśród nich nowa idolka nastolatków i wschodząca gwiazda muzyki FKA Twigs, raper Kendrick Lamar czy znana z minimalistycznego stylu Saskia de Brauw. Każde z nich prezentuje się na zdjęciu w zupełnie innej estetyce, która ma podkreślić ich osobowość, a jedyną cechą wspólną całej sesji - poza bielizną - jest wymowne hasło "I...in #mycalvins. Gwiazdy mogły dowolnie je uzupełnić, by w ten sposób wyrazić siebie i pokazać własną interpretację idei tego przedsięwzięcia. I tak Abbey Lee pozuje nago i czuje się wolna, Justin Bieber leży w łóżku i śni, a Kendall Jenner stoi dumnie i odważnie oczywiście w bieliźnie Calvin Klein.

Szefowa marketingu Melisa Goldie tak opisuje pomysł na zrealizowanie kampanii: "Ta kampania niejako prezentuje, jak nasza kultura ewoluuje i się zmienia. Chcieliśmy pokazać różne prowokacyjne sceny połączone z unikatowymi wizualnymi przedstawieniami stworzonymi przez artystów i w ten sposób stworzyć treść, która stanie się taką iskrą do podjęcia rozmowy na temat naszej kultury".

Calvin Klein nie ma zamiaru rezygnować ze swojej dominacji w mediach społecznościowych, a ta sesja zdjęciowa jest najlepszym tego dowodem. Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie, co robią inne gwiazdy w bieliźnie Calvin Klein!

Wybrane dla Ciebie
Nie jeden, a trzy paski. Maffashion cała na czarno pozowała na evencie
Nie jeden, a trzy paski. Maffashion cała na czarno pozowała na evencie
Na Telekamerach do zdjęć pozowała z mężem. Suknia Kryńskiej olśniewa
Na Telekamerach do zdjęć pozowała z mężem. Suknia Kryńskiej olśniewa
Zagrał we "Władcy Pierścieni". Tak dziś wygląda 67-letni aktor
Zagrał we "Władcy Pierścieni". Tak dziś wygląda 67-letni aktor
Uciekła z Krymu, dziś zmienia Warszawę. "To miasto mnie ukształtowało"
Uciekła z Krymu, dziś zmienia Warszawę. "To miasto mnie ukształtowało"
Zrujnowany dom w lesie. Mayra tchnęła w niego nowe życie
Zrujnowany dom w lesie. Mayra tchnęła w niego nowe życie
Apartament tylko dla dorosłych w Bydgoszczy. Właściciel ujawnia, co jest w środku
Apartament tylko dla dorosłych w Bydgoszczy. Właściciel ujawnia, co jest w środku
Gdzie wyrzucić zużytą folię? Często popełniamy błąd
Gdzie wyrzucić zużytą folię? Często popełniamy błąd
60-letnia aktorka pozuje w bikini. Tak Elizabeth Hurley dba o sylwetkę
60-letnia aktorka pozuje w bikini. Tak Elizabeth Hurley dba o sylwetkę
Zaszalała z kolorami. Od Wojciechowskiej aż trudno oderwać wzrok
Zaszalała z kolorami. Od Wojciechowskiej aż trudno oderwać wzrok
W latach 80. i 90. imię to było hitem. Nosi je ponad 400 tys. Polek
W latach 80. i 90. imię to było hitem. Nosi je ponad 400 tys. Polek
Burza po odcinku "Rolnika". Rolniczka jasno o stanie krów
Burza po odcinku "Rolnika". Rolniczka jasno o stanie krów
Kot gryzie podczas głaskania? To jasny sygnał
Kot gryzie podczas głaskania? To jasny sygnał