Kampania reklamowa HARIBO z zupełnie nowym spotem!

HARIBO rozpoczyna nową odsłonę kampanii TV. Po raz pierwszy w historii marki spot reklamowy został kompleksowo przygotowany w Polsce: począwszy od stworzenia koncepcji aż do realizacji.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Reklama wykorzystuje charakterystyczną dla HARIBO platformę Kids Voices, a idea kreatywna opiera się na tym, że Misie HARIBO budzą dziecięcą radość tak bardzo, że nawet dorośli zaczynają mówić dziecięcymi głosami!

Nowy spot jest jednocześnie mocno osadzony w polskich realiach i wykorzystuje motyw szachów, które są jak misie HARIBO – dają radość i łączą pokolenia! Reklamę wyróżnia niepowtarzalna, autentyczna scenografia polskiego turnieju szachowego, a autorami scenariusza są… dzieci! Dialog między zawodnikami powstał w wyniku warsztatów z dziećmi, które podczas zabawy opisały swoimi słowami charakterystyczne cechy Misiów HARIBO.

Reklama z pewnością zwróci uwagę konsumentów i pozostawi odbiorców w objęciach dziecięcej radości, zgodnie z mottem marki: "HARIBO smak radości dla dzieci i dorosłych!".

"Jesteśmy przekonani, że lokalny charakter kampanii pozwoli nam na zbudowanie jeszcze większej świadomości marki HARIBO. Wierzymy też, że konsumenci uśmiechną się, widząc nasz spot i pokochają naszych aktorów. Mamy nadzieję, że ta pierwsza, całkowicie polska reklama odniesie duży sukces" – mówi Anna Stróżyńska, dyrektor marketingu HARIBO Polska.

Nowa reklama HARIBO będzie emitowana w największych stacjach telewizyjnych, docierając do szerokiego grona odbiorców marki. Spot zobaczyć będzie można także w kinach, na YouTube oraz w mediach społecznościowych.

Za koncept kreatywny odpowiada Brainbox, a za realizację dom produkcyjny Filmokracja.

HARIBO Reklama 2023 - Szachy - Szach Mniam

Marka, którą kochają konsumenci

Badanie świadomości marki przeprowadzone w czerwcu 2022 roku pokazało, że marka HARIBO jest najsilniejszą marką w kategorii, a Złote Misie HARIBO są obecnie najbardziej rozpoznawalnym kształtem żelek w Polsce i jednym z najważniejszych atutów marki. HARIBO wyróżnia się na rynku różnorodnością oferty, dziecięcą radością, innowacyjnością i atrakcyjnością produktów. Dzięki temu marka HARIBO postrzegana jest jako love brand, utrzymujący najwyższe wyniki świadomościowe, lojalnościowe oraz sprzedażowe.

Materiał prasowy: Haribo
Źródło artykułu: Materiał Partnera

Wybrane dla Ciebie

Gdy stanęła tyłem, wszyscy zaniemówili. Bielizna w centrum uwagi
Gdy stanęła tyłem, wszyscy zaniemówili. Bielizna w centrum uwagi
"Efekt uboczny" seksu. Naukowcy mówią, jak działa na kobiety
"Efekt uboczny" seksu. Naukowcy mówią, jak działa na kobiety
"Świat dzisiaj zamilkł". Tak pożegnała Katarzynę Stoparczyk
"Świat dzisiaj zamilkł". Tak pożegnała Katarzynę Stoparczyk
Od lat gra Bożenkę w "Klanie". Planuje odejść z serialu?
Od lat gra Bożenkę w "Klanie". Planuje odejść z serialu?
Tak ubrała się na konferencję dla kobiet. Trudno oderwać od niej wzrok
Tak ubrała się na konferencję dla kobiet. Trudno oderwać od niej wzrok
Wystarczy patyczek. Trik nie ma sobie równych
Wystarczy patyczek. Trik nie ma sobie równych
Edukacja zdrowotna wielką klapą? Ministerstwo zabrało głos
Edukacja zdrowotna wielką klapą? Ministerstwo zabrało głos
Podlej tym storczyki. Będą kwitnąć jak szalone
Podlej tym storczyki. Będą kwitnąć jak szalone
Gdzie wyrzucasz słoiki po przetworach? Nie popełnij powszechnego błędu
Gdzie wyrzucasz słoiki po przetworach? Nie popełnij powszechnego błędu
Widzisz w ogrodzie? Dobry znak. Nigdy go nie zabijaj
Widzisz w ogrodzie? Dobry znak. Nigdy go nie zabijaj
Rozwiódł się po 16 latach. Tak żona pisała późnej o ich sporze
Rozwiódł się po 16 latach. Tak żona pisała późnej o ich sporze
Tak objawia się ortoreksja. Mówi o niej otwarcie
Tak objawia się ortoreksja. Mówi o niej otwarcie