Kochać to znaczy odkrywać. TOUS przedstawia walentynkową kampanię

Nowa kampania TOUS przedstawia związek jako relację opartą na ciekawości, wywracając tym samym utarty stereotyp romantycznej miłości do góry nogami. W kolekcji znalazł się kompletny biżuteryjny look, ale również akcesoria. Wszystkie elementy na nowo definiują symbol serca, przedstawiając go jako metaforę inkluzywności.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

25.01.2023 10:34

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Manresa, 25 stycznia 2023 r. Z okazji święta zakochanych marka TOUS przygląda się miłości jako uczuciu wynikającym z ciekawości, po raz kolejny udowadniając, że kreatywność i autoekspresja to dla niej główne wartości.

Dla zespołu TOUS, kochać to znaczy nieustannie odkrywać w ukochanej osobie coś nowego. Chęć wzajemnego poznania i czysta ciekawość napędzają nasze relacje, odnawiają i czynią je ekscytującymi. Tak oto narodziła się koncepcja kreatywna "TO LOVE IS TO DISCOVER".

KAMPANIA

Ta audiowizualna kampania opowiada historię miłości prawdziwej pary, modelki Hanne Gaby i Johna Yawna, stroniąc przy tym od przyjętych stereotypów, po jakie rok w rok sięgają walentynkowe reklamy. Film przedstawia obydwojga bohaterów w intymnej rozmowie – w tej szczerej konwersacji, para poznaje się jeszcze lepiej, stawiając ciekawość partnera, otwartość i autentyczność w centrum prawdziwej relacji. Spontaniczna, niewyreżyserowana rozmowa kochanków wyraża ducha koncepcji TOUS "TO LOVE IS TO DISCOVER" – kochać, to znaczy odkrywać. Nieustająca ciekawość osoby partnerskiej i dawanie się jej zaskakiwać to meritum relacji dwojga ludzi.

© materiały partnera

KOLEKCJA

Każda para tworzy swoją własną, niepowtarzalną historię. TOUS dołożył wszelkich starań, żeby każdą z nich dało się opowiedzieć za pośrednictwem nowej kolekcji. Na poziomie projektowym, widać to w przeskalowanych formach, matowych wykończeniach czy zreinterpretowanym motywie serca wotywnego. Projekty z nowej kolekcji wykonane są ze srebra, srebra vermeil oraz 18-karatowego żółtego złota.

Walentynkowe propozycje TOUS wieńczą nowe elementy istniejących już linii, takich jak oparta na opływowych, współczesnych formach Tabit, inspirowana gwiezdnymi konstelacjami Iris czy Bold Motif, w której gwoździem programu jest symbol marki, miś TOUS. Poza biżuterią, wśród walentynkowych nowości znalazły się zegarki Karat oraz linia dodatków damskich Carol, wykonanych z pikowanych materiałów w szerokiej palecie nasyconych barw.

W końcu miłość to uniwersalne uczucie, ale pary mogą być tak różnorodne, jak to tylko możliwe. W nowej kolekcji TOUS, symbol serca jako oznaka romantycznej miłości staje się zatem metaforą inkluzywności. Bo każda miłość jest tak samo piękna.

Źródło artykułu:Materiał Partnera