Kolorowa Polska – Dekoral Fashion

Kampania badająca preferencje kolorystyczne Polaków, czyli - przekonajmy się ile wiesz o kolorach!

Obraz
Źródło zdjęć: © www.KolorowaPolska.pl

Kampania badająca preferencje kolorystyczne Polaków, czyli - przekonajmy się ile wiesz o kolorach!

Jaki jest ulubiony kolor warszawiaków, a jaki wrocławian? Czerwień flamenco, a może tweedowa zieleń? Jakie kolory lubią singielki, a jakie mężczyźni w związkach? Jaki kolor damskich szpilek najbardziej podoba się studentom z Krakowa, a jakie kolory najczęściej przewijają się w polskich piosenkach?

Na te oraz wiele innych pytań postara się odpowiedzieć producent farb, marka Dekoral Fashion, organizator nietuzinkowej kampanii reklamowej na temat kolorów o nazwie Kolorowa Polska, która właśnie wystartowała.

Dekoral Fashion podczas akcji „Kolorowa Polska” będzie zbierał dane w internecie oraz na ulicach polskich miast. Dane zebrane w akcji będą automatycznie aktualizowane na stronie www.KolorowaPolska.pl, która jest platformą akcji.

Jednocześnie rusza w internecie kampania bannerowa, która będzie prezentowała... różne kolory. W zależności od tego w jaki kolor banneru kliknie użytkownik, będzie to miało odzwierciedlenie w kolorze strony www.KolorowaPolska.pl, który mu się wyświetli. Co ciekawe i niestandardowe, bannery nie będą oznaczone marką Dekoral Fashion. Prawdopodobnie po raz pierwszy na świecie będą emitowane aż 3744 bannery o różnej kolorystyce.

W akcji rejestrowana będzie ilość kliknięć w bannery i wszelkie dane demograficzne pobierane za pomocą Facebooka za zgodą użytkowników (tzw. Big Data) oraz dane podane przez userów. Na stronie będzie dostępna również ankieta, w której będą zbierane szczegółowe dane na temat preferencji kolorystycznych.

Zebrane dane są na bieżąco przetwarzane i automatycznie publikowane na stronie w formie infografik i podsumowań.

Jakie dane Cię zaskoczą? A które informacje okażą się pożyteczne? Odwiedź www.KolorowaPolska.pl i przekonaj się ile wiesz o kolorach! Akcji towarzyszy konkurs, w którym można wygrać iPhone C (oczywiście w wybranym przez siebie kolorze.. Jeśli interesujesz się designem, aranżacją wnętrz i kolorami zostań fanem marki Dekoral Fashion na Facebooku: https://www.facebook.com/DekoralFashion

Obraz
© (fot. www.KolorowaPolska.pl )

informacja prasowa

Źródło artykułu: Informacja prasowa
Wybrane dla Ciebie
Zerwali zaręczyny. Wach pierwszy raz o rozstaniu z Tajner
Zerwali zaręczyny. Wach pierwszy raz o rozstaniu z Tajner
Jego syn żył w nędzy. Zbigniew Cybulski i tragiczne losy rodziny
Jego syn żył w nędzy. Zbigniew Cybulski i tragiczne losy rodziny
Przysiadła na molo. Oto co nosi zamiast dresów
Przysiadła na molo. Oto co nosi zamiast dresów
Po słowach Wilhelmiego puściły jej nerwy. "Rozpłakałam się i uciekłam"
Po słowach Wilhelmiego puściły jej nerwy. "Rozpłakałam się i uciekłam"
Wrzuć tabletkę do bębna i nastaw pranie. "Wyżre" całą pleśń
Wrzuć tabletkę do bębna i nastaw pranie. "Wyżre" całą pleśń
Stracił prawie wszystko. "Wiara pomogła mi stanąć na nogi"
Stracił prawie wszystko. "Wiara pomogła mi stanąć na nogi"
Imię na skraju zapomnienia. Noszą je tylko dwie Polki
Imię na skraju zapomnienia. Noszą je tylko dwie Polki
Zostawiasz klucz w zamku na noc? Sporo ryzykujesz
Zostawiasz klucz w zamku na noc? Sporo ryzykujesz
Grała w rozbieranych scenach. Mówi, co się wtedy dzieje na planie
Grała w rozbieranych scenach. Mówi, co się wtedy dzieje na planie
Nie żyje od 5 lat. Syn pokazał grób "Krzykacza" ze "Złomowiska"
Nie żyje od 5 lat. Syn pokazał grób "Krzykacza" ze "Złomowiska"
Dopiero rozstała się z Koterskim. Już mówi o drugim dziecku
Dopiero rozstała się z Koterskim. Już mówi o drugim dziecku
Nie ma modniejszej? Kożuchowska zachwyciła w kurtce na jesień
Nie ma modniejszej? Kożuchowska zachwyciła w kurtce na jesień