Kupiła przez internet nowe spodnie. W kieszeni znalazła... noszoną bieliznę
Kiedy Christine postanowiła zamówić spodnie ze swojej ulubionej strony, była dobrej myśli. Od lat korzystała z usług internetowego giganta jakim jest Nordstrom. Niestety tym razem w przesyłce, znalazła niesmaczną niespodziankę. W kieszeni nowych dżinsów były… noszone stringi.
16.01.2018 17:24
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Całą sytuację Chrisitne Evans, pielęgniarka z Nowego Jorku opisała na Twitterze. Jej historia lotem błyskawicy obiegła internet. W końcu nie każdego dnia w zakupach można doświadczyć takiego znaleziska.
Christine zamówiła dżinsy marki Not Your Daughters Jeans poprzez platformę Nordstrom, działającą chociażby jak polskie Zalando czy Asos. Kiedy paczka do niej przyszła, kobieta przeżyła niemały szok.
W kieszeni nowych spodni znalazła brudne damskie stringi. Po pierwszej fali obrzydzenia, jaka ją opanowała, Christine postanowiła zawalczyć o prawa konsumenckie i skontaktowała się z biurem obsługi klienta Norstromu za pomocą mediów społecznościowych. Opublikowała zdjęcie nietypowej przesyłki i opatrzyła je podpisem: "Po wielu latach lojalnej współpracy dotknął mnie brak odpowiedniej obsługi klienta. W paczce dostałam dżinsy z brudnymi stringami w kieszeni."
PR-owcy Nordstromu zaoferowali kobiecie wymianę pary spodni na nową. Christine uznała jednak, że to za mało i w publicznym poście na Twitterze napisała, że tak ogromną firmę stać na nieco lepsze przeprosiny.
W odpowiedzi Nordstrom zapewnił ją, że sprawa zostanie zbadana "u samych korzeni" i serdecznie przeprosił klientkę. Christine przyznała w sieci, że po rozmowie ze sprzedawcą otrzymała odpowiednią rekompensatę.