Lady Gaga apeluje: nie pozwól by ktokolwiek decydował, co jest w tobie piękne!
Lady Gaga od początku swojej kariery była orędowniczką akceptacji i wysokiej samooceny. Jej singiel „Born this way” stał się hymnem o tolerancji, a sama wokalistka na każdym kroku przekonuje, że każdy człowiek jest piękny i wartościowy. Zapewne dlatego japońska marka Shiseido zdecydowała się zatrudnić Lady Gagę jako ambasadorkę swojej marki.
12.10.2015 | aktual.: 13.10.2015 12:34
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Lady Gaga od początku swojej kariery była orędowniczką akceptacji i wysokiej samooceny. Jej singiel „Born this way” stał się hymnem o tolerancji, a sama wokalistka na każdym kroku przekonuje, że każdy człowiek jest piękny i wartościowy. Zapewne dlatego japońska marka Shiseido zdecydowała się zatrudnić Lady Gagę jako ambasadorkę swojej marki.
Lady Gaga przez lata przyzwyczaiła nas do dwóch rzeczy. Po pierwsze, do swoich szalonych, mocno ekscentrycznych kreacji. Po drugie, do ogromnej otwartości i tolerancji, a przede wszystkim propagowania tolerancji i różnych definicji piękna. Jest ikoną środowisk LGBT i wzorem dla milionów młodych ludzi, którzy często nie wierzą w siebie, padają ofiarami prześladowań w szkole ze względu na swój wygląd czy orientację seksualną. Jednak Lady Gaga to nie tylko idolka nastolatek. 29-letnia utalentowana wokalistka jest też fenomenalnym wzorem dla kobiet na całym świecie. Głosi bowiem bezwzględną akceptację, walczy z medialnym „ideałem urody” i na każdym kroku powtarza, że każda kobieta jest piękna taka, jaka jest. Możliwe, że momentami postulaty te brzmią naiwnie, ale pewnym jest, że docierają one do milionów fanów artystki na całym świecie.
I właśnie dlatego od dłuższego czasu Lady Gaga współpracuje z japońską marką kosmetyczną – Shiseido. Ostatni film reklamowy z udziałem artystki, to kwintesencja jej stylu. W 30 sekundowym klipie Gaga prezentuje aż pięć różnych wcieleń. Widzimy ją naturalną, prawie bez makijażu, wystylizowaną na gwiazdę starego Hollywood czy w wersji estradowo – awangardowej czyli ubraną w skórzaną niebieską marynarkę i z żółtymi frędzlami przyklejonymi do powiek.
Jednak to nie stylizacje, a słowa Lady Gaga mają największą moc w reklamie. „Każdy z nas błyszczy w wyjątkowy sposób, ale tylko ty wiesz, co jest twoim pięknem,” przekonuje. „Nie pozwól, by ktokolwiek mówił, co czyni cię piękną,” dodaje. „Bądź sobą. To sprawia, że jesteś piękna,” mówi Lady Gaga na końcu klipu. I nie sposób wątpić, że gwiazda sama żyje według tego motto.
W klipie oprócz gwiazdy możemy zobaczyć jej uroczego buldożka francuskiego o oryginalnym imieniu Miss Asia Kinney. Psiak nie po raz pierwszy brał udział w reklamie. Niedawno Miss Asia była bohaterką kampanii Coach. I wstyd przyznać, ale buldożek ma więcej fanów na Instagramie niż Sara Boruc, Agnieszka Szulim czy Margaret. To się nazywa pieskie życie!
Aleksandra Kisiel/ Kobieta WP