Magdalena Frąckowiak w jesiennej kolekcji Mohito
To – jeśli chodzi o polską modę – zdecydowanie najgorętsza kampania sezonu. Marka Mohito na sezon jesień-zima 2016/2017 zaprasza nas do Nowego Jorku, a dokładnie do luksusowego apartamentu na dachu świata z imponującym widokiem na drapacze chmur. To tło kampanii, a na pierwszym planie zmysłowa, drapieżna i hipnotyzująca niczym uliczne światła Magdalena Frąckowiak. Choć polska top modelka jest tylko twarzą kolekcji, miała ogromny wpływ na efekt końcowy.
Mohito - jesień-zima 2016/2017
- Nie planowaliśmy, aby kolekcja była aż tak zmysłowa – _mówi nam Anna Waśko, PR marki Mohito. _– Dopiero podczas przygotowań do sesji okazało się, że ta estetyka najbardziej pasuje do Magdaleny Frąckowiak. Postanowiliśmy wykorzystać osobowość i energię modelki, która zainspirowała nas do stworzenia kolekcji trochę pod jej osobowość. W rezultacie zarówno kolekcja, jak i sesja są niezwykle kuszące, a jednocześnie nowoczesne – dodaje.
Mohito - jesień-zima 2016/2017
Dominujące kolory kolekcji to czerń, szarość, bordo, khaki czy brudny róż, a wśród wybranych przez projektantów tkanin pojawiają się: dżins, skóra czy sztuczne futro, a także welwet, żakard czy koronka.
Mohito - jesień-zima 2016/2017
Fanki gorących trendów znajdą tu wiele gorących motywów, ale do najnowszej kolekcji Mohito przekonają się również miłośniczki ultra kobiecości, podanej w świeżym, wielkomiejskim wydaniu.
_- Transparentne spódnice do koronkowych body, połyskujący garnitur czy cekinowa mini - to rozwiązania, które idealnie sprawdzą się na świątecznych i sylwestrowych imprezach, dlatego trafią do sklepów dopiero za kilka tygodni - _wyjaśnia Anna Waśko. _- Projekty, które bardziej pasują do codziennych stylizacji już można kupić. _
Mohito - jesień-zima 2016/2017
Niezależnie od kolekcji, zachwyca sama sesja. Zdjęcia wizerunkowe powstawały w Nowym Jorku, a ich autorem jest utalentowany polski fotograf Marcin Kempski (I LIKE PHOTO GROUP), który ma na swoim koncie sesje okładkowe dla Harper’s Bazaar oraz ELLE.
Mohito - jesień-zima 2016/2017
Dopełnieniem kampanii wizerunkowej jest film zrealizowany przez Maćka Bielińskiego z I LIKE PHOTO GROUP.
Mohito - jesień-zima 2016/2017
Przed obiektywem stanęła jedna z najsłynniejszych polskich modelek, która wielokrotnie pojawiała się na okładakach Vogue’a i najważniejszych pokazach mody.
Mohito - jesień-zima 2016/2017
Ostatnio znalazła się też w prestiżowym zestawieniu Industry Icons, prowadzonym przez portal Models.com.