Najpierw Kate Moss, teraz Kim z siostrami. Kardashianki reklamują kultowe jeansy
Sławne siostry podrzędny program reality show i amatorskiego pornosa zamieniły w złoto, a siebie w marki warte miliony dolarów. Do sieci właśnie trafiła kampania Calvina Kleina z ich udziałem. Pięć kobiet w różnym wieku, różnego wzrostu, o różnych typach sylwetek, które łączą więzy krwi i prosta, stylizowana na lata 90. bielizna.
23.01.2018 | aktual.: 24.01.2018 12:19
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Uwaga mediów skupiła się tym razem nie na Kim Kardashian-West, ale na 20-letniej Kylie Jenner, która od kilku miesięcy podsyca zainteresowanie mediów sugestiami, że jest w ciąży. Na zdjęciach Kylie każdorazowo pozuje zakrywając brzuch. To, czy najmłodsza z sióstr spodziewa się dziecka jest niewątpliwie wielkim pytaniem naszych czasów. Wszystko wskazuje jednak na to, że przez najbliższe miesiące nie poznamy odpowiedzi.
Za tło trzem siostrom Kardashian i dwóm siostrom Jenner służy pomieszczenie stylizowane na stodołę i dwukolorowe koce. Our Family – to hasło przewodnie kampanii, która zaczęła się w listopadzie od zdjęć Solange Knowles, siostry Beyoncé i w której przed sławnymi siostrami wzięli udział m.in. A$AP Rocky, czy Kaia i Presley – dzieci Cindy Crawford.
Wszystkie zdjęcia kampanii wykonał Willy Vanderperre. Jak na kampanie marki wyszło, delikatnie mówiąc, średnio.