Nowoczesna klasyka to mój styl

Osobowość, temperament i emocje to trzy elementy, które wpływają na piękny umysł. Kampania wiosna-lato 2023 marki Patrizia Aryton zachęca odbiorców do tworzenia oraz życia według własnych zasad. Na piedestale stawia indywidualność, która dzięki nowej kolekcji wydobywa pewność siebie i wdzięk. Fokusem jest własny styl, który opiera się sezonowym upodobaniom i zmienności trendów.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

11.05.2023 12:34

Malownicze krajobrazy i tekstura miasta są tłem nowej kampanii Patrizia Aryton. Na magicznej Teneryfie warstwy historii, światło i cień, przejrzystość i różnorodność architektury, natura i to, co stworzył człowiek, łączą się ze sobą w idealnej harmonii.

Marka zaprasza do wspólnej podróży z pewną siebie, pełną pasji i energii bohaterką kampanii. To ona odgrywa kluczową rolę w komunikacji by żyć zgodnie z własnym stylem. "Podczas wizyt w naszych salonach zauważyłam nowe zjawisko, którym są odwiedziny stałych Klientek z ich córkami. Dziś to one w głównej mierze są na bieżąco z trendami – nie tylko modowymi, mają swoje ambicje, podchodzą do życia z większym luzem. Doradzają swoim Mamom, a same lubią eksperymentować, odkrywając produkty marki Patrizia Aryton." – opowiada Dyrektor Kreatywna Patrycja Cierocka-Szumichora.

Dla nich dedykowana jest kampania "Nowoczesna klasyka to mój styl" na sezon wiosna-lato 2023. Wracając do rodzinnych relacji i miłości do mody, która jest mocno zakorzeniona w DNA brandu, warto przypomnieć początki marki. Firma Aryton, założona ponad 30 lat temu przez wizjonerkę Danutę Cierocką i realistę Ryszarda Cierockiego stała się drugim domem dla ich córek – Patrycji i Sylwii. Od najmłodszych lat obie podglądały, a potem włączyły się w proces tworzenia rozpoznawalnego brandu, który dziś ma szansę na międzynarodowy sukces.

© materiały partnera

W spocie został zawarty osobisty przekaz, bliski każdej Kobiecie - "Moje pasje, ambicje, emocje – za to siebie lubię. Podobam się sobie, nie przebieram się za kogoś innego, po prostu chcę być sobą. Bo jestem idealna, kiedy jestem sobą". Operator dyskretnie podgląda miejskie życie, rejestrując klimat letniego luzu, relaksu i naturalnej swobody towarzyszący bohaterce kampanii. Żyjącej w zgodzie ze sobą, nie chcącej być przebraną, a dobrze ubraną.

Marka Patrizia Aryton pragnie by każda Kobieta znalazła swój język mody. Sposób, w jaki się ubiera, porusza, zachwyca, wiele mówi o tym, kim jest dana osoba. Dzięki niemu może pokazać światu swoją osobowość, zainteresowania, pasje. Nie chodzi tylko o ubrania, ale o to, jak je ze sobą łączy i jak się w nich czuje. Budowanie osobistego stylu polega na wyrażaniu siebie poprzez to, co nosisz. Misją zespołu projektantów polskiego brandu jest tworzenie ubrań, w których Klientki poczują się pewniej i atrakcyjniej. Stylizacja nie ma być przebraniem, a dodatkiem, który podkreśli indywidualny charakter Klientki.

© materiały partnera

"Od kilku sezonów prężnie pracuję z moim zespołem, aby na nowo zdefiniować tożsamość i wizualną komunikację brandu Patrizia Aryton. Sesja na sezon wiosna-lato 2023 wydaje się być kontynuacją zmian, które wciąż dotyczą najważniejszego ogniwa podczas procesu projektowania kolekcji – Kobiety. Chcielibyśmy uczcić zarówno wierne fanki, które od wielu lat reprezentują markę Patrizia Aryton oraz nowe Klientki, które od niedawna rozpoczęły ze mną podróż i budują swój styl. Z radością dzielę się swoim doświadczeniem, np. poprzez social media, dzięki czemu trafiamy do nowej grupy odbiorców." – opowiada Dyrektor Kreatywna Patrycja Cierocka-Szumichora.

Budowanie świadomości to cel marki Patrizia Aryton. Przekazanie wartości jakimi jest rzemiosło, najlepsze tkaniny i sprawdzone, ponadczasowe fasony. Kolekcja wiosna-lato 2023 oparta jest na odcieniach bieli i beżu z akcentem ciepłego brązu. Wśród jedwabi, lnu i bawełny pojawia się doceniana w ostatnich latach, przyjemna w dotyku tkanina cupro. Uzupełnieniem letniej kolekcji jest linia dopracowanych akcesoriów z butami i torebkami.

Kolekcja wiosna-lato 2023 jest dostępna w sklepie online patrizia.aryton.pl oraz w salonach stacjonarnych marki Patrizia Aryton w całej Polsce.

© materiały partnera

PATRIZIA ARYTON to polska marka ekskluzywna, która już od ponad 30 lat tworzy kolekcje, będące esencją unikatowej, modnej klasyki. Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka-Szumichora, Dyrektor Kreatywna. Pod jej okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki Patrizia Aryton. Każdy model od pierwszej kreski projektanta, poprzez konstrukcję, dobór tkaniny oraz profesjonalne szycie są starannie wykonane według najwyższych standardów.

Źródło artykułu:WP Kobieta