Pokazała łazienkę klientki. Nagranie niesie się po sieci
Na TikToku zebrała już blisko 7,5 mln obserwujących, a każdy z jej filmów osiąga milionowe wyświetlenia. Czym zasłynęła tiktokerka? Dziewczyna zawodowo zajmuje się sprzątaniem i pokazuje najbrudniejsze domu klientów. Dzieli się także niezwykłymi efektami swojej pracy.
Auri Kananen to fińska influencerka, która jeszcze kilka lat temu nie wiedziała, że hobby przyniesie jej międzynarodową sławę. Titokerka od zawsze uwielbiała sprzątać, a efekty końcowe przynoszą jej ogromną radość. Jeszcze będąc w liceum, Auri sprzątała na zlecenia. Studiując zarządzanie i hotelarstwo zaczęła publikować pierwsze filmiki, jeszcze wtedy nie sądziła, że wkrótce jej filmy będą oglądać miliony.
Hobby stało się jej sposobem na życie
Pierwszym opublikowanym przez Auri filmikiem był ten ukazujący porządki w kuchni jej znajomych. Niepozorne wideo bardzo spodobało się internautom, a zaintrygowana tym odzewem Finka, postanowiła publikować kolejne materiały ukazujące jej pracę. Wkrótce tiktokerka zaczęła dzielić się wiedzą i doświadczeniem, które zdobyła w trakcie studiów.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
"Sprzątanie jest moim hobby i sposobem na życie. Mam nadzieję, że będę mogła zarazić innych moją miłością do tego zajęcia" - przyznała w jednym ze swoich filmików.
Auri nie spodziewała się, że jej filmiki będą tak popularne. Kiedy zaczęła je publikować, nie znała jeszcze dobrze angielskiego i nawet nie myślała o karierze influencerki.
"Nie wiedziałam, jak mam używać TikToka. Angielskiego nie znałam, a wszystkiego nauczyła mnie moja przyjaciółka. Jedyne, co znałam, to sprzątanie" - wyznała w jednym ze swoich postów.
Czytaj także: Wsyp do odpływu i zalej. Natychmiast "wyżre" cały brud
W wywiadzie dla "Good Morning America" Auri przyznaje, że "im brudniej, tym lepiej", a sprzątanie daje jej ogromną satysfakcję. Dziewczyna jest zdania, że dzięki swoim działaniom pomaga ludziom w potrzebie. Aktualnie Auri zaczęła pracę nad aplikacją, która będzie pomagać w planowaniu sprzątaniu w domu - jeśli użytkownicy nie będą pamiętać o wyrzuceniu śmieci, umyciu kabiny prysznicowej czy odkurzaniu, telefon ma im o tym przypominać.
Oprócz tego Auri marzy o wyprodukowaniu własnej linii produktów, które będą wzorowane na zestawie noszonym przez nią w filmikach - różowy fartuch i rękawice stały się jej znakiem rozpoznawczym.
Aktualnie jej media społecznościowe obserwuje miliony: 7,5 mln na TikToku, 2,7 mln na Instagramie oraz prawie 2,5 mln na YouTube.
"Chcę pokazać całemu światu, że sprzątanie może być fajną zabawą i jest seksowne. To mój cel" - przyznała w jednym z postów.
Zapraszamy na grupę FB - #Samodbałość. To tu będziemy informować na bieżąco o wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl