18+
Uwaga!
Ta strona zawiera treści przeznaczone
wyłącznie dla osób dorosłych.
Wróć

Odkryj siebie i poczuj przyjemność! Kampania Durex i Answear

Poznawanie siebie i własnego ciała to ogromne wyzwanie, ale i mnóstwo satysfakcji, kiedy uda Ci się zmienić swoje podejście do odkrywania własnych stref erogennych. W ramach kampanii "Masz coś pod spodem" Durex i Answear.com zachęcają do zmiany podejścia do swojego ciała i odwagi w odkrywaniu siebie na nowo. To świetny sposób, aby się rozluźnić i poprawić ogólne samopoczucie. A zatem jak dążyć do pełnej satysfakcji z samopoznania i pogłębienia wrażliwości na dotyk? Przejdź dalej i dowiedz się więcej!

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Świadomość własnego ciała a preferencje Polaków – dlaczego kampania społeczna jest potrzebna?

Badania wykazują, że Polacy są narodem wyjątkowo zestresowanym, strachliwym w kontekście odkrywania nowych doznań, a także silnie przebodźcowanym. To powoduje, że odkrywanie tego, co mamy pod spodem może być niekiedy wyjątkowo trudne.

Niestety, ale odbija się to negatywnie na psychice każdego człowieka i zmniejsza poczucie szczęścia i bezpieczeństwa. Poznanie swojego ciała i samoakceptacja są istotne w kwestii:

  • redukcji odczuwanego stresu,
  • zmiany sposobu postrzegania siebie i świata,
  • poprawy ogólnej jakości snu,
  • zwiększenia produkcji oksytocyny w organizmie.

Założenia kampanii "Masz coś pod spodem" organizowanej przez Durex i Answear.com są proste. Informowanie o korzyściach wynikających ze stymulacji własnych stref erogennych ma powodować, że ludzie będą bardziej otwarci i chętniej sięgną po intymne doznania, które redukują stres i dają mnóstwo przyjemności na co dzień.

Kampania Durex i Answear.com „Masz coś pod spodem” ma na celu informowanie o korzyściach wynikających ze stymulacji własnych stref erogennych © materiały partnera

Dlaczego samoakceptacja i odkrywanie swoich stref erogennych jest ważne?

Każdy człowiek powinien być w pełni świadomy swojego ciała i akceptować je mimo niedoskonałości. Odkrywając swoje miejsca erogenne, jednocześnie dbamy o nie poprzez pielęgnowanie: dotykiem i produktami, które umożliwiają relaksacyjny masaż. Dobrym wyborem są też gadżety intymne, które znacznie ułatwiają pokonywanie kolejnych barier w kontekście samoakceptacji i samozadowolenia.

Seksuolożka Patrycja Wonatowska i wskazuje: "Warto pamiętać, że dbanie o strefy erogenne oznacza też ich pielęgnację. Zarówno przez dotyk, jak i odpowiednie produkty, np. olejki do masażu czy specjalnie zaprojektowane gadżety intymne, które mogą pomóc odkrywać nowe wrażenia."

A zatem dlaczego warto przyłączyć się do misji kampanii "Masz coś pod spodem"? Powodów jest kilka:

  • zaczniesz czerpać radość z codziennego życia,
  • poznasz ciekawe sposoby, które pozwolą Ci na stymulację stref erogennych,
  • zadbasz o swój wellbeing życiowy.

Dodatkowo poprawisz swoje zdrowie psychiczne. Większa radość z życia i mniejszy stres to znacznie mniej problemów ze złym samopoczuciem. Answear.com z Durex w ramach kampanii społecznej wspiera dobrostan psychiczny ludzi, a także promuje intensywne odkrywanie własnych potrzeb i przyjemności.

Niech bliskość, intymność i samopoznawanie swojego ciała nie będzie tematem tabu. To ważny aspekt życia każdego człowieka. W praktyce im więcej radości czerpiesz ze stymulacji stref erogennych, tym więcej szczęścia i beztroski odczuwasz każdego dnia.

Kampania „Masz coś pod spodem” maja na celu pokazanie, jak wielką moc ma samoakceptacja i eksploracja własnych potrzeb © materiały partnera

Zdrowe podejście do rozwijania przyjemności – odkryj swoje ciało na nowo!

Durex i Answear.com zachęca do ciągłego odkrywania siebie i budowania pozytywnego podejścia do intymności. Kampania ma na celu zachęcić do odkrywania nawet tych najbardziej ukrytych miejsc na swoim ciele.

Zobacz w sobie to, co najpiękniejsze i rozwijaj umiejętności związane z dawaniem sobie przyjemności. Czasem kilkanaście minut relaksu sam na sam ze swoim ciałem potrafi zdziałać cuda w kontekście zdrowia fizycznego i psychicznego.

"…inspirujemy do wyrażania siebie poprzez styl i wybór ubrań, które podkreślają osobowość. Tym razem chcemy zrobić krok dalej – zachęcamy naszych użytkowników, aby zdejmując z siebie kolejne warstwy przyjrzeli się temu, co sprawia im przyjemność i jak mogą lepiej zadbać o swoje potrzeby…" – komentuje Anna Szwec, PR&Communication Manager z Answear.com.

W ramach kampanii społecznej Durex i Answear.com „Masz coś pod spodem” stworzona została specjalna aplikacja © materiały partnera

W ramach kampanii społecznej "Masz coś pod spodem" Durex i Answear.com zdecydowały się na uruchomienie aplikacji dostępnej online. Użytkownicy mogą poznawać strefy erogenne ukryte pod poszczególnymi elementami garderoby. To świetny sposób, aby poznać zasady bezpiecznej, efektownej i zadowalającej stymulacji. Warto też dodać, że kampanię społeczną wspiera szerokie grono influencerów.

Co ciekawe, w Fabryce Norblina, Kinogramie, Browarach Warszawskich czy Answear Concept Store pojawiły się manekiny promujące akcję społeczną. W ramach akcji powstał też podcast prowadzony przez Patrycję Wonatowską – seksuolożkę, psycholożkę, terapeutkę i edukatorkę seksualną. Według ekspertki "Świadomość własnego ciała oraz otwartość na przyjemność, jaką może ono dawać są kluczowe w dbaniu o nasz dobrostan." – powiedziała w podcaście Patrycja Wonatowska.

Zachęcamy też do odsłuchania podcastu, w którym mowa o istocie przyjemności i samoakceptacji w kontekście naszego zdrowia psychicznego. Podcast jest dostępny pod adresem: https://open.spotify.com/episode/5UzxCZxpGREB4QzU6MM0zc?si=199c9f1686654deb&nd=1&dlsi=326d2187b6304fcdo.

Warto dodać, że za strategię i koncepcję kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, a za komunikację PR kampanii i koordynację współpracy z influencerami w social mediach agencja Big Picture.

Materiał sponsorowany przez Answear.com

Wybrane dla Ciebie

Zamiast wyrzucać, włóż za kaloryfer. Prosty trik na ciepłe mieszkanie
Zamiast wyrzucać, włóż za kaloryfer. Prosty trik na ciepłe mieszkanie
Jeden z gwałcicieli Gisele Pelicot walczy o wolność. Twierdzi, że nie wiedział
Jeden z gwałcicieli Gisele Pelicot walczy o wolność. Twierdzi, że nie wiedział
Wyjawiła, co spotkało jej syna. "Oprawcy wiedzieli, gdzie są kamery"
Wyjawiła, co spotkało jej syna. "Oprawcy wiedzieli, gdzie są kamery"
Miała raka piersi. Przed operacją złożyła deklarację
Miała raka piersi. Przed operacją złożyła deklarację
Okrzyknięto ją "najpiękniejszą dziewczynką świata". Dziś ma 24 lata
Okrzyknięto ją "najpiękniejszą dziewczynką świata". Dziś ma 24 lata
Chroni matkę przed mediami. Powód nie jest tajemnicą
Chroni matkę przed mediami. Powód nie jest tajemnicą
"Genialne i mocne". Nowa grafika Damięckiej trafia w sedno
"Genialne i mocne". Nowa grafika Damięckiej trafia w sedno
"To było dwuznaczne". Jeździł za nią po całej Polsce
"To było dwuznaczne". Jeździł za nią po całej Polsce
Prowadzi PasjoDzielnię. "Zmiany są zauważalne już po kilku spotkaniach"
Prowadzi PasjoDzielnię. "Zmiany są zauważalne już po kilku spotkaniach"
Po kawie biegiem do WC? Lekarz tłumaczy, co to oznacza
Po kawie biegiem do WC? Lekarz tłumaczy, co to oznacza
Połóż pod maską. Żadna kuna już się nie zbliży
Połóż pod maską. Żadna kuna już się nie zbliży
"Zostawił mnie". Niezwykłe, co dziś mówi o byłym mężu
"Zostawił mnie". Niezwykłe, co dziś mówi o byłym mężu