Odkryj siebie i poczuj przyjemność! Kampania Durex i Answear
Poznawanie siebie i własnego ciała to ogromne wyzwanie, ale i mnóstwo satysfakcji, kiedy uda Ci się zmienić swoje podejście do odkrywania własnych stref erogennych. W ramach kampanii "Masz coś pod spodem" Durex i Answear.com zachęcają do zmiany podejścia do swojego ciała i odwagi w odkrywaniu siebie na nowo. To świetny sposób, aby się rozluźnić i poprawić ogólne samopoczucie. A zatem jak dążyć do pełnej satysfakcji z samopoznania i pogłębienia wrażliwości na dotyk? Przejdź dalej i dowiedz się więcej!
Świadomość własnego ciała a preferencje Polaków – dlaczego kampania społeczna jest potrzebna?
Badania wykazują, że Polacy są narodem wyjątkowo zestresowanym, strachliwym w kontekście odkrywania nowych doznań, a także silnie przebodźcowanym. To powoduje, że odkrywanie tego, co mamy pod spodem może być niekiedy wyjątkowo trudne.
Niestety, ale odbija się to negatywnie na psychice każdego człowieka i zmniejsza poczucie szczęścia i bezpieczeństwa. Poznanie swojego ciała i samoakceptacja są istotne w kwestii:
- redukcji odczuwanego stresu,
- zmiany sposobu postrzegania siebie i świata,
- poprawy ogólnej jakości snu,
- zwiększenia produkcji oksytocyny w organizmie.
Założenia kampanii "Masz coś pod spodem" organizowanej przez Durex i Answear.com są proste. Informowanie o korzyściach wynikających ze stymulacji własnych stref erogennych ma powodować, że ludzie będą bardziej otwarci i chętniej sięgną po intymne doznania, które redukują stres i dają mnóstwo przyjemności na co dzień.
Dlaczego samoakceptacja i odkrywanie swoich stref erogennych jest ważne?
Każdy człowiek powinien być w pełni świadomy swojego ciała i akceptować je mimo niedoskonałości. Odkrywając swoje miejsca erogenne, jednocześnie dbamy o nie poprzez pielęgnowanie: dotykiem i produktami, które umożliwiają relaksacyjny masaż. Dobrym wyborem są też gadżety intymne, które znacznie ułatwiają pokonywanie kolejnych barier w kontekście samoakceptacji i samozadowolenia.
Seksuolożka Patrycja Wonatowska i wskazuje: "Warto pamiętać, że dbanie o strefy erogenne oznacza też ich pielęgnację. Zarówno przez dotyk, jak i odpowiednie produkty, np. olejki do masażu czy specjalnie zaprojektowane gadżety intymne, które mogą pomóc odkrywać nowe wrażenia."
A zatem dlaczego warto przyłączyć się do misji kampanii "Masz coś pod spodem"? Powodów jest kilka:
- zaczniesz czerpać radość z codziennego życia,
- poznasz ciekawe sposoby, które pozwolą Ci na stymulację stref erogennych,
- zadbasz o swój wellbeing życiowy.
Dodatkowo poprawisz swoje zdrowie psychiczne. Większa radość z życia i mniejszy stres to znacznie mniej problemów ze złym samopoczuciem. Answear.com z Durex w ramach kampanii społecznej wspiera dobrostan psychiczny ludzi, a także promuje intensywne odkrywanie własnych potrzeb i przyjemności.
Niech bliskość, intymność i samopoznawanie swojego ciała nie będzie tematem tabu. To ważny aspekt życia każdego człowieka. W praktyce im więcej radości czerpiesz ze stymulacji stref erogennych, tym więcej szczęścia i beztroski odczuwasz każdego dnia.
Zdrowe podejście do rozwijania przyjemności – odkryj swoje ciało na nowo!
Durex i Answear.com zachęca do ciągłego odkrywania siebie i budowania pozytywnego podejścia do intymności. Kampania ma na celu zachęcić do odkrywania nawet tych najbardziej ukrytych miejsc na swoim ciele.
Zobacz w sobie to, co najpiękniejsze i rozwijaj umiejętności związane z dawaniem sobie przyjemności. Czasem kilkanaście minut relaksu sam na sam ze swoim ciałem potrafi zdziałać cuda w kontekście zdrowia fizycznego i psychicznego.
"…inspirujemy do wyrażania siebie poprzez styl i wybór ubrań, które podkreślają osobowość. Tym razem chcemy zrobić krok dalej – zachęcamy naszych użytkowników, aby zdejmując z siebie kolejne warstwy przyjrzeli się temu, co sprawia im przyjemność i jak mogą lepiej zadbać o swoje potrzeby…" – komentuje Anna Szwec, PR&Communication Manager z Answear.com.
W ramach kampanii społecznej "Masz coś pod spodem" Durex i Answear.com zdecydowały się na uruchomienie aplikacji dostępnej online. Użytkownicy mogą poznawać strefy erogenne ukryte pod poszczególnymi elementami garderoby. To świetny sposób, aby poznać zasady bezpiecznej, efektownej i zadowalającej stymulacji. Warto też dodać, że kampanię społeczną wspiera szerokie grono influencerów.
Co ciekawe, w Fabryce Norblina, Kinogramie, Browarach Warszawskich czy Answear Concept Store pojawiły się manekiny promujące akcję społeczną. W ramach akcji powstał też podcast prowadzony przez Patrycję Wonatowską – seksuolożkę, psycholożkę, terapeutkę i edukatorkę seksualną. Według ekspertki "Świadomość własnego ciała oraz otwartość na przyjemność, jaką może ono dawać są kluczowe w dbaniu o nasz dobrostan." – powiedziała w podcaście Patrycja Wonatowska.
Zachęcamy też do odsłuchania podcastu, w którym mowa o istocie przyjemności i samoakceptacji w kontekście naszego zdrowia psychicznego. Podcast jest dostępny pod adresem: https://open.spotify.com/episode/5UzxCZxpGREB4QzU6MM0zc?si=199c9f1686654deb&nd=1&dlsi=326d2187b6304fcdo.
Warto dodać, że za strategię i koncepcję kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, a za komunikację PR kampanii i koordynację współpracy z influencerami w social mediach agencja Big Picture.