Odkryj siebie i poczuj przyjemność! Kampania Durex i Answear

Poznawanie siebie i własnego ciała to ogromne wyzwanie, ale i mnóstwo satysfakcji, kiedy uda Ci się zmienić swoje podejście do odkrywania własnych stref erogennych. W ramach kampanii "Masz coś pod spodem" Durex i Answear.com zachęcają do zmiany podejścia do swojego ciała i odwagi w odkrywaniu siebie na nowo. To świetny sposób, aby się rozluźnić i poprawić ogólne samopoczucie. A zatem jak dążyć do pełnej satysfakcji z samopoznania i pogłębienia wrażliwości na dotyk? Przejdź dalej i dowiedz się więcej!

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Świadomość własnego ciała a preferencje Polaków – dlaczego kampania społeczna jest potrzebna?

Badania wykazują, że Polacy są narodem wyjątkowo zestresowanym, strachliwym w kontekście odkrywania nowych doznań, a także silnie przebodźcowanym. To powoduje, że odkrywanie tego, co mamy pod spodem może być niekiedy wyjątkowo trudne.

Niestety, ale odbija się to negatywnie na psychice każdego człowieka i zmniejsza poczucie szczęścia i bezpieczeństwa. Poznanie swojego ciała i samoakceptacja są istotne w kwestii:

  • redukcji odczuwanego stresu,
  • zmiany sposobu postrzegania siebie i świata,
  • poprawy ogólnej jakości snu,
  • zwiększenia produkcji oksytocyny w organizmie.

Założenia kampanii "Masz coś pod spodem" organizowanej przez Durex i Answear.com są proste. Informowanie o korzyściach wynikających ze stymulacji własnych stref erogennych ma powodować, że ludzie będą bardziej otwarci i chętniej sięgną po intymne doznania, które redukują stres i dają mnóstwo przyjemności na co dzień.

Kampania Durex i Answear.com „Masz coś pod spodem” ma na celu informowanie o korzyściach wynikających ze stymulacji własnych stref erogennych
Kampania Durex i Answear.com „Masz coś pod spodem” ma na celu informowanie o korzyściach wynikających ze stymulacji własnych stref erogennych© materiały partnera

Dlaczego samoakceptacja i odkrywanie swoich stref erogennych jest ważne?

Każdy człowiek powinien być w pełni świadomy swojego ciała i akceptować je mimo niedoskonałości. Odkrywając swoje miejsca erogenne, jednocześnie dbamy o nie poprzez pielęgnowanie: dotykiem i produktami, które umożliwiają relaksacyjny masaż. Dobrym wyborem są też gadżety intymne, które znacznie ułatwiają pokonywanie kolejnych barier w kontekście samoakceptacji i samozadowolenia.

Seksuolożka Patrycja Wonatowska i wskazuje: "Warto pamiętać, że dbanie o strefy erogenne oznacza też ich pielęgnację. Zarówno przez dotyk, jak i odpowiednie produkty, np. olejki do masażu czy specjalnie zaprojektowane gadżety intymne, które mogą pomóc odkrywać nowe wrażenia."

A zatem dlaczego warto przyłączyć się do misji kampanii "Masz coś pod spodem"? Powodów jest kilka:

  • zaczniesz czerpać radość z codziennego życia,
  • poznasz ciekawe sposoby, które pozwolą Ci na stymulację stref erogennych,
  • zadbasz o swój wellbeing życiowy.

Dodatkowo poprawisz swoje zdrowie psychiczne. Większa radość z życia i mniejszy stres to znacznie mniej problemów ze złym samopoczuciem. Answear.com z Durex w ramach kampanii społecznej wspiera dobrostan psychiczny ludzi, a także promuje intensywne odkrywanie własnych potrzeb i przyjemności.

Niech bliskość, intymność i samopoznawanie swojego ciała nie będzie tematem tabu. To ważny aspekt życia każdego człowieka. W praktyce im więcej radości czerpiesz ze stymulacji stref erogennych, tym więcej szczęścia i beztroski odczuwasz każdego dnia.

Kampania „Masz coś pod spodem” maja na celu pokazanie, jak wielką moc ma samoakceptacja i eksploracja własnych potrzeb
Kampania „Masz coś pod spodem” maja na celu pokazanie, jak wielką moc ma samoakceptacja i eksploracja własnych potrzeb© materiały partnera

Zdrowe podejście do rozwijania przyjemności – odkryj swoje ciało na nowo!

Durex i Answear.com zachęca do ciągłego odkrywania siebie i budowania pozytywnego podejścia do intymności. Kampania ma na celu zachęcić do odkrywania nawet tych najbardziej ukrytych miejsc na swoim ciele.

Zobacz w sobie to, co najpiękniejsze i rozwijaj umiejętności związane z dawaniem sobie przyjemności. Czasem kilkanaście minut relaksu sam na sam ze swoim ciałem potrafi zdziałać cuda w kontekście zdrowia fizycznego i psychicznego.

"…inspirujemy do wyrażania siebie poprzez styl i wybór ubrań, które podkreślają osobowość. Tym razem chcemy zrobić krok dalej – zachęcamy naszych użytkowników, aby zdejmując z siebie kolejne warstwy przyjrzeli się temu, co sprawia im przyjemność i jak mogą lepiej zadbać o swoje potrzeby…" – komentuje Anna Szwec, PR&Communication Manager z Answear.com.

W ramach kampanii społecznej Durex i Answear.com „Masz coś pod spodem” stworzona została specjalna aplikacja
W ramach kampanii społecznej Durex i Answear.com „Masz coś pod spodem” stworzona została specjalna aplikacja© materiały partnera

W ramach kampanii społecznej "Masz coś pod spodem" Durex i Answear.com zdecydowały się na uruchomienie aplikacji dostępnej online. Użytkownicy mogą poznawać strefy erogenne ukryte pod poszczególnymi elementami garderoby. To świetny sposób, aby poznać zasady bezpiecznej, efektownej i zadowalającej stymulacji. Warto też dodać, że kampanię społeczną wspiera szerokie grono influencerów.

Co ciekawe, w Fabryce Norblina, Kinogramie, Browarach Warszawskich czy Answear Concept Store pojawiły się manekiny promujące akcję społeczną. W ramach akcji powstał też podcast prowadzony przez Patrycję Wonatowską – seksuolożkę, psycholożkę, terapeutkę i edukatorkę seksualną. Według ekspertki "Świadomość własnego ciała oraz otwartość na przyjemność, jaką może ono dawać są kluczowe w dbaniu o nasz dobrostan." – powiedziała w podcaście Patrycja Wonatowska.

Zachęcamy też do odsłuchania podcastu, w którym mowa o istocie przyjemności i samoakceptacji w kontekście naszego zdrowia psychicznego. Podcast jest dostępny pod adresem: https://open.spotify.com/episode/5UzxCZxpGREB4QzU6MM0zc?si=199c9f1686654deb&nd=1&dlsi=326d2187b6304fcdo.

Warto dodać, że za strategię i koncepcję kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, a za komunikację PR kampanii i koordynację współpracy z influencerami w social mediach agencja Big Picture.

Wybrane dla Ciebie