Okładki magazynów jak dzieła sztuki

None

Obraz

/ 13Eisen Bernardo - miks sztuki wysokiej i masowej

Obraz
© Mag Art by Eisen Bernardo

Co się stanie, jeżeli połączymy klasyczną sztukę z lekko kiczowatymi okładkami kolorowych magazynów? Okazuje się, że efekt jest naprawdę intrygujący. Udowadnia to 29-letni Filipińczyk Eisen Bernardo w swoim projekcie "Mag + Art". Artysta scalił okładki popularnych czasopism z dziełami takich klasyków, jak Picasso, Botticelli czy van Gogh.

Rezultat jest naprawdę urokliwy i daje do myślenia. Okazuje się, że pomimo upływu lat, a może i całych wieków, artyści posługują się podobną estetyką. Czy więc istnieje aż tak wielka różnica między sztuką wysoką a rozrywką dla mas?

- Czułem w sobie, że okładki magazynów, jak i inne formy sztuki współczesnej, były inspirowane bezpośrednio lub pośrednio przez klasyczne obrazy - mówi autor projektu. - Można to traktować jako mój hołd dla czasopism jako miejsca ludzkiej ekspresji artystycznej, a także wehikułu pop-kultury.

Przedstawiamy kilka przykładów prac Bernarda.

(sr/mtr), kobieta.wp.pl

/ 13Eisen Bernardo - miks sztuki wysokiej i masowej

Obraz
© Mag Art by Eisen Bernardo

Co się stanie, jeżeli połączymy klasyczną sztukę z lekko kiczowatymi okładkami kolorowych magazynów? Okazuje się, że efekt jest naprawdę intrygujący. Udowadnia to 29-letni Filipińczyk Eisen Bernardo w swoim projekcie "Mag + Art". Artysta scalił okładki popularnych czasopism z dziełami takich klasyków, jak Picasso, Botticelli czy van Gogh.

Rezultat jest naprawdę urokliwy i daje do myślenia. Okazuje się, że pomimo upływu lat, a może i całych wieków, artyści posługują się podobną estetyką. Czy więc istnieje aż tak wielka różnica między sztuką wysoką a rozrywką dla mas?

- Czułem w sobie, że okładki magazynów, jak i inne formy sztuki współczesnej, były inspirowane bezpośrednio lub pośrednio przez klasyczne obrazy - mówi autor projektu. - Można to traktować jako mój hołd dla czasopism jako miejsca ludzkiej ekspresji artystycznej, a także wehikułu pop-kultury.

Przedstawiamy kilka przykładów prac Bernarda.

/ 13Eisen Bernardo - miks sztuki wysokiej i masowej

Obraz
© Mag Art by Eisen Bernardo

Co się stanie, jeżeli połączymy klasyczną sztukę z lekko kiczowatymi okładkami kolorowych magazynów? Okazuje się, że efekt jest naprawdę intrygujący. Udowadnia to 29-letni Filipińczyk Eisen Bernardo w swoim projekcie "Mag + Art". Artysta scalił okładki popularnych czasopism z dziełami takich klasyków, jak Picasso, Botticelli czy van Gogh.

Rezultat jest naprawdę urokliwy i daje do myślenia. Okazuje się, że pomimo upływu lat, a może i całych wieków, artyści posługują się podobną estetyką. Czy więc istnieje aż tak wielka różnica między sztuką wysoką a rozrywką dla mas?

- Czułem w sobie, że okładki magazynów, jak i inne formy sztuki współczesnej, były inspirowane bezpośrednio lub pośrednio przez klasyczne obrazy - mówi autor projektu. - Można to traktować jako mój hołd dla czasopism jako miejsca ludzkiej ekspresji artystycznej, a także wehikułu pop-kultury.

Przedstawiamy kilka przykładów prac Bernarda.

/ 13Eisen Bernardo - miks sztuki wysokiej i masowej

Obraz
© Mag Art by Eisen Bernardo

Co się stanie, jeżeli połączymy klasyczną sztukę z lekko kiczowatymi okładkami kolorowych magazynów? Okazuje się, że efekt jest naprawdę intrygujący. Udowadnia to 29-letni Filipińczyk Eisen Bernardo w swoim projekcie "Mag + Art". Artysta scalił okładki popularnych czasopism z dziełami takich klasyków, jak Picasso, Botticelli czy van Gogh.

Rezultat jest naprawdę urokliwy i daje do myślenia. Okazuje się, że pomimo upływu lat, a może i całych wieków, artyści posługują się podobną estetyką. Czy więc istnieje aż tak wielka różnica między sztuką wysoką a rozrywką dla mas?

- Czułem w sobie, że okładki magazynów, jak i inne formy sztuki współczesnej, były inspirowane bezpośrednio lub pośrednio przez klasyczne obrazy - mówi autor projektu. - Można to traktować jako mój hołd dla czasopism jako miejsca ludzkiej ekspresji artystycznej, a także wehikułu pop-kultury.

Przedstawiamy kilka przykładów prac Bernarda.

/ 13Eisen Bernardo - miks sztuki wysokiej i masowej

Obraz
© Mag Art by Eisen Bernardo

Co się stanie, jeżeli połączymy klasyczną sztukę z lekko kiczowatymi okładkami kolorowych magazynów? Okazuje się, że efekt jest naprawdę intrygujący. Udowadnia to 29-letni Filipińczyk Eisen Bernardo w swoim projekcie "Mag + Art". Artysta scalił okładki popularnych czasopism z dziełami takich klasyków, jak Picasso, Botticelli czy van Gogh.

Rezultat jest naprawdę urokliwy i daje do myślenia. Okazuje się, że pomimo upływu lat, a może i całych wieków, artyści posługują się podobną estetyką. Czy więc istnieje aż tak wielka różnica między sztuką wysoką a rozrywką dla mas?

- Czułem w sobie, że okładki magazynów, jak i inne formy sztuki współczesnej, były inspirowane bezpośrednio lub pośrednio przez klasyczne obrazy - mówi autor projektu. - Można to traktować jako mój hołd dla czasopism jako miejsca ludzkiej ekspresji artystycznej, a także wehikułu pop-kultury.

Przedstawiamy kilka przykładów prac Bernarda.

/ 13Eisen Bernardo - miks sztuki wysokiej i masowej

Obraz
© Mag Art by Eisen Bernardo

Co się stanie, jeżeli połączymy klasyczną sztukę z lekko kiczowatymi okładkami kolorowych magazynów? Okazuje się, że efekt jest naprawdę intrygujący. Udowadnia to 29-letni Filipińczyk Eisen Bernardo w swoim projekcie "Mag + Art". Artysta scalił okładki popularnych czasopism z dziełami takich klasyków, jak Picasso, Botticelli czy van Gogh.

Rezultat jest naprawdę urokliwy i daje do myślenia. Okazuje się, że pomimo upływu lat, a może i całych wieków, artyści posługują się podobną estetyką. Czy więc istnieje aż tak wielka różnica między sztuką wysoką a rozrywką dla mas?

- Czułem w sobie, że okładki magazynów, jak i inne formy sztuki współczesnej, były inspirowane bezpośrednio lub pośrednio przez klasyczne obrazy - mówi autor projektu. - Można to traktować jako mój hołd dla czasopism jako miejsca ludzkiej ekspresji artystycznej, a także wehikułu pop-kultury.

Przedstawiamy kilka przykładów prac Bernarda.

/ 13Eisen Bernardo - miks sztuki wysokiej i masowej

Obraz
© Mag Art by Eisen Bernardo

Co się stanie, jeżeli połączymy klasyczną sztukę z lekko kiczowatymi okładkami kolorowych magazynów? Okazuje się, że efekt jest naprawdę intrygujący. Udowadnia to 29-letni Filipińczyk Eisen Bernardo w swoim projekcie "Mag + Art". Artysta scalił okładki popularnych czasopism z dziełami takich klasyków, jak Picasso, Botticelli czy van Gogh.

Rezultat jest naprawdę urokliwy i daje do myślenia. Okazuje się, że pomimo upływu lat, a może i całych wieków, artyści posługują się podobną estetyką. Czy więc istnieje aż tak wielka różnica między sztuką wysoką a rozrywką dla mas?

- Czułem w sobie, że okładki magazynów, jak i inne formy sztuki współczesnej, były inspirowane bezpośrednio lub pośrednio przez klasyczne obrazy - mówi autor projektu. - Można to traktować jako mój hołd dla czasopism jako miejsca ludzkiej ekspresji artystycznej, a także wehikułu pop-kultury.

Przedstawiamy kilka przykładów prac Bernarda.

/ 13Eisen Bernardo - miks sztuki wysokiej i masowej

Obraz
© Mag Art by Eisen Bernardo

Co się stanie, jeżeli połączymy klasyczną sztukę z lekko kiczowatymi okładkami kolorowych magazynów? Okazuje się, że efekt jest naprawdę intrygujący. Udowadnia to 29-letni Filipińczyk Eisen Bernardo w swoim projekcie "Mag + Art". Artysta scalił okładki popularnych czasopism z dziełami takich klasyków, jak Picasso, Botticelli czy van Gogh.

Rezultat jest naprawdę urokliwy i daje do myślenia. Okazuje się, że pomimo upływu lat, a może i całych wieków, artyści posługują się podobną estetyką. Czy więc istnieje aż tak wielka różnica między sztuką wysoką a rozrywką dla mas?

- Czułem w sobie, że okładki magazynów, jak i inne formy sztuki współczesnej, były inspirowane bezpośrednio lub pośrednio przez klasyczne obrazy - mówi autor projektu. - Można to traktować jako mój hołd dla czasopism jako miejsca ludzkiej ekspresji artystycznej, a także wehikułu pop-kultury.

Przedstawiamy kilka przykładów prac Bernarda.

/ 13Eisen Bernardo - miks sztuki wysokiej i masowej

Obraz
© Mag Art by Eisen Bernardo

Co się stanie, jeżeli połączymy klasyczną sztukę z lekko kiczowatymi okładkami kolorowych magazynów? Okazuje się, że efekt jest naprawdę intrygujący. Udowadnia to 29-letni Filipińczyk Eisen Bernardo w swoim projekcie "Mag + Art". Artysta scalił okładki popularnych czasopism z dziełami takich klasyków, jak Picasso, Botticelli czy van Gogh.

Rezultat jest naprawdę urokliwy i daje do myślenia. Okazuje się, że pomimo upływu lat, a może i całych wieków, artyści posługują się podobną estetyką. Czy więc istnieje aż tak wielka różnica między sztuką wysoką a rozrywką dla mas?

- Czułem w sobie, że okładki magazynów, jak i inne formy sztuki współczesnej, były inspirowane bezpośrednio lub pośrednio przez klasyczne obrazy - mówi autor projektu. - Można to traktować jako mój hołd dla czasopism jako miejsca ludzkiej ekspresji artystycznej, a także wehikułu pop-kultury.

Przedstawiamy kilka przykładów prac Bernarda.

10 / 13Eisen Bernardo - miks sztuki wysokiej i masowej

Obraz
© Mag Art by Eisen Bernardo

Co się stanie, jeżeli połączymy klasyczną sztukę z lekko kiczowatymi okładkami kolorowych magazynów? Okazuje się, że efekt jest naprawdę intrygujący. Udowadnia to 29-letni Filipińczyk Eisen Bernardo w swoim projekcie "Mag + Art". Artysta scalił okładki popularnych czasopism z dziełami takich klasyków, jak Picasso, Botticelli czy van Gogh.

Rezultat jest naprawdę urokliwy i daje do myślenia. Okazuje się, że pomimo upływu lat, a może i całych wieków, artyści posługują się podobną estetyką. Czy więc istnieje aż tak wielka różnica między sztuką wysoką a rozrywką dla mas?

- Czułem w sobie, że okładki magazynów, jak i inne formy sztuki współczesnej, były inspirowane bezpośrednio lub pośrednio przez klasyczne obrazy - mówi autor projektu. - Można to traktować jako mój hołd dla czasopism jako miejsca ludzkiej ekspresji artystycznej, a także wehikułu pop-kultury.

Przedstawiamy kilka przykładów prac Bernarda.

11 / 13Eisen Bernardo - miks sztuki wysokiej i masowej

Obraz
© Mag Art by Eisen Bernardo

Co się stanie, jeżeli połączymy klasyczną sztukę z lekko kiczowatymi okładkami kolorowych magazynów? Okazuje się, że efekt jest naprawdę intrygujący. Udowadnia to 29-letni Filipińczyk Eisen Bernardo w swoim projekcie "Mag + Art". Artysta scalił okładki popularnych czasopism z dziełami takich klasyków, jak Picasso, Botticelli czy van Gogh.

Rezultat jest naprawdę urokliwy i daje do myślenia. Okazuje się, że pomimo upływu lat, a może i całych wieków, artyści posługują się podobną estetyką. Czy więc istnieje aż tak wielka różnica między sztuką wysoką a rozrywką dla mas?

- Czułem w sobie, że okładki magazynów, jak i inne formy sztuki współczesnej, były inspirowane bezpośrednio lub pośrednio przez klasyczne obrazy - mówi autor projektu. - Można to traktować jako mój hołd dla czasopism jako miejsca ludzkiej ekspresji artystycznej, a także wehikułu pop-kultury.

Przedstawiamy kilka przykładów prac Bernarda.

12 / 13Eisen Bernardo - miks sztuki wysokiej i masowej

Obraz
© Mag Art by Eisen Bernardo

Co się stanie, jeżeli połączymy klasyczną sztukę z lekko kiczowatymi okładkami kolorowych magazynów? Okazuje się, że efekt jest naprawdę intrygujący. Udowadnia to 29-letni Filipińczyk Eisen Bernardo w swoim projekcie "Mag + Art". Artysta scalił okładki popularnych czasopism z dziełami takich klasyków, jak Picasso, Botticelli czy van Gogh.

Rezultat jest naprawdę urokliwy i daje do myślenia. Okazuje się, że pomimo upływu lat, a może i całych wieków, artyści posługują się podobną estetyką. Czy więc istnieje aż tak wielka różnica między sztuką wysoką a rozrywką dla mas?

- Czułem w sobie, że okładki magazynów, jak i inne formy sztuki współczesnej, były inspirowane bezpośrednio lub pośrednio przez klasyczne obrazy - mówi autor projektu. - Można to traktować jako mój hołd dla czasopism jako miejsca ludzkiej ekspresji artystycznej, a także wehikułu pop-kultury.

Przedstawiamy kilka przykładów prac Bernarda.

13 / 13Eisen Bernardo - miks sztuki wysokiej i masowej

Obraz
© Mag Art by Eisen Bernardo

Co się stanie, jeżeli połączymy klasyczną sztukę z lekko kiczowatymi okładkami kolorowych magazynów? Okazuje się, że efekt jest naprawdę intrygujący. Udowadnia to 29-letni Filipińczyk Eisen Bernardo w swoim projekcie "Mag + Art". Artysta scalił okładki popularnych czasopism z dziełami takich klasyków, jak Picasso, Botticelli czy van Gogh.

Rezultat jest naprawdę urokliwy i daje do myślenia. Okazuje się, że pomimo upływu lat, a może i całych wieków, artyści posługują się podobną estetyką. Czy więc istnieje aż tak wielka różnica między sztuką wysoką a rozrywką dla mas?

- Czułem w sobie, że okładki magazynów, jak i inne formy sztuki współczesnej, były inspirowane bezpośrednio lub pośrednio przez klasyczne obrazy - mówi autor projektu. - Można to traktować jako mój hołd dla czasopism jako miejsca ludzkiej ekspresji artystycznej, a także wehikułu pop-kultury.

Przedstawiamy kilka przykładów prac Bernarda.

(sr/mtr), kobieta.wp.pl

Wybrane dla Ciebie

Kończy 50 lat. To z nim ma dwoje dzieci
Kończy 50 lat. To z nim ma dwoje dzieci
Ojciec go zostawił. Tak pisze o swoim synku
Ojciec go zostawił. Tak pisze o swoim synku
Dodali klauzulę "kokainową". Wyszła na jaw po rozstaniu
Dodali klauzulę "kokainową". Wyszła na jaw po rozstaniu
Tuje na działkach ROD. Oto co "mówi" regulamin
Tuje na działkach ROD. Oto co "mówi" regulamin
84-letnia matka z młodszym partnerem. Tak bawiła się na weselu córki
84-letnia matka z młodszym partnerem. Tak bawiła się na weselu córki
Miała tylko 13 lat. Jej występ w teledysku rozpętał aferę
Miała tylko 13 lat. Jej występ w teledysku rozpętał aferę
Przyłapała pasażerów. "Prosimy, aby nie robić tego, co na zdjęciu"
Przyłapała pasażerów. "Prosimy, aby nie robić tego, co na zdjęciu"
Wykonaj ten zabieg w październiku. Wiosną trawnik pięknie się zazieleni
Wykonaj ten zabieg w październiku. Wiosną trawnik pięknie się zazieleni
Kończy 61 lat. Tak wygląda dziś "najpiękniejsza kobieta świata"
Kończy 61 lat. Tak wygląda dziś "najpiękniejsza kobieta świata"
Włóż do suszonych grzybów. Ochronisz przed plagą szkodników
Włóż do suszonych grzybów. Ochronisz przed plagą szkodników
Ostatni dzwonek na zabieg. Borówki będziesz zbierać wiadrami
Ostatni dzwonek na zabieg. Borówki będziesz zbierać wiadrami
Wyciśnij do muszli. Po 10 minutach będzie lśnić jak nowa
Wyciśnij do muszli. Po 10 minutach będzie lśnić jak nowa