Paprika - historia i charakterystyka marki
Sukienka z najnowszej kolekcji Paprika
Paprika – historia marki
Odzieżowa marka Paprika powstała w 2003 roku dzięki dwóm pasjonatom mody: Jacques Hayez i Fabienne Bulteel. W ciągu 10 lat Paprika uruchomiła 75 sklepów na terenie Belgii i Luksemburga. Międzynarodową stronę internetową Paprika oddano do użytku w 2012 roku. Rok później pierwszy sklep Paprika został otwarty we Francji, a w kolejnych latach w Holandii i Niemczech. Obecnie firma zatrudnia w Europie przeszło 380 osób, pracujących przy tworzeniu i sprzedaży modnej garderoby dla pewnych siebie kobiet, niezależnie od noszonego rozmiaru ubrań.
Ubrania Paprika - charakterystyka
Odzież Paprika produkowana jest w rozmiarach powyżej 42, czyli 14-26. Ubrania Paprika wytwarzane są na naszym kontynencie, z myślą o wspieraniu europejskiej gospodarki. Wynikiem szacunku do natury jest kolekcja Paprika BIO. Marka szyje z naturalnych materiałów: lnu, bawełny, wiskozy, jedwabiu czy wełny, co zapewnia miękkość poszczególnych elementów kolekcji Paprika, wygodę ich noszenia i podnosi komfort codziennego życia. Rozmiarówka Paprika nie ogranicza komponowania stylizacji. Ubrania Paprika są dopasowane do typowo kobiecych, zaokrąglonych sylwetek, mają różne tekstury, wzory, a materiały są najlepsze jakościowo i nie podnoszą ostatecznych cen poszczególnych sztuk odzieży z kolekcji Paprika.