Piękno różnorodności. Biżuteria, która łączy pokolenia
Każda kobieta jest niepowtarzalna i jedyna w swoim rodzaju. Piękno tkwi w różnorodności, dlatego – wbrew utartym kanonom urody – warto podkreślać swoje indywidualne cechy i traktować je jak prawdziwy atut. Marka Tous doskonale wie, że to właśnie różnice czynią kobiety wyjątkowymi, a najnowsza kampania z udziałem Maffashion i Roxy Węgiel jest tego najlepszym przykładem.
08.06.2022 | aktual.: 13.06.2022 10:21
Branża fashion od lat kreuje jeden, ściśle określony typ kobiecej urody, uznając go za ideał piękności. Wystarczy jednak odłożyć na bok magazyny o modzie i rozejrzeć się dookoła, żeby zrozumieć, jak bardzo ten sztucznie wykreowany wzorzec odbiega od rzeczywistości. W prawdziwym świecie każda z nas jest inna. Różnimy się wiekiem, typem urody, stylem życia i zainteresowaniami. I to właśnie różnice czynią nas wyjątkowymi. Kobiece piękno nie ma wieku, nie zna ograniczeń ani wytycznych dotyczących wyglądu. Ile kobiet na świecie, tyle definicji atrakcyjności. Tous doskonale zdaje sobie z tego sprawę – od początku swojego istnienia marka ma w swojej ofercie biżuterię, która zachwyci zarówno nastoletnią ekstrawertyczkę, jak i elegancką minimalistkę.
Siła międzypokoleniowego siostrzeństwa
Międzypokoleniowa więź to idea, która przyświeca marce Tous od zawsze. Na czele znanej na całym świecie, hiszpańskiej firmy jubilerskiej stoją kobiety w różnym wieku. Mimo widocznych różnic siostry Tous łączy rodzinna więź i zamiłowanie do pięknej biżuterii. Marka zarządzana przez cztery różne osobowości zaowocowała szerokim, zróżnicowanym asortymentem, który od lat przyciąga klientki z niemal każdego zakątka globu. Klientki Tous dzieli wiek, styl życia, a często także różnice kulturowe, a mimo to każda z nich potrafi znaleźć dla siebie dodatki, które podkreślą jej wyjątkowość. Różnorodne kolekcje dają nieograniczone możliwości komponowania i łączenia biżuterii, dzięki czemu każda z nas może wykreować własny niepowtarzalny look.
Tak różne, tak piękne
Marka Tous od lat powtarza, że piękno bierze się z tego, czym się od siebie różnimy. Dopełnieniem tej dewizy jest najnowsza kampania reklamowa, w której wzięły udział dwie wyjątkowe kobiety: Julia Kuczyńska Maffashion oraz Roxy Węgiel. Obie bohaterki różni wiek, pasja i droga rozwoju, jednak wystarczy spojrzeć na ten piękny duet, żeby dostrzec w nim doskonałą synergię.
Julia jest prawdziwą protagonistką dzisiejszych influencerek. Z zamiłowania do mody i blogowania stała się prawdziwą business woman, która z pasji uczyniła pełnoetetową pracę. Jej śmiałe eksperymenty ze stylem sprawiły, że stała się popularna także za granicą. Maffashion od lat pojawia się na najważniejszych europejskich tygodniach mody, zdobi zagraniczne edycje magazynów takich jak Vogue, Elle czy ekskluzywny L'Officiel. Utalentowana trzydziestolatka spełnia się nie tylko w modzie i biznesie, ale także w życiu prywatnym. Jako młoda mama sprawnie łączy zawodowe obowiązki z macierzyństwem. Mimo natłoku obowiązków zawsze wygląda kwitnąco, a jej modowe doświadczenie sprawia, że jest prawdziwym wzorem dla milionów kobiet.
Roksana Węgiel to nastoletnia zwyciężczyni Eurowizji Junior i wschodząca gwiazda polskiej estrady. Jej młodzieńcza świeżość w połączeniu z odrobiną szaleństwa elektryzuje młode pokolenie fanów. Sukces Roxy udowadnia, że warto wierzyć w marzenia i konsekwentnie iść za głosem serca. Młodziutkiej artystce muzyka gra w duszy od zawsze, a realizowanie pasji sprawia, że dziewczyna emanuje pozytywną energią.
Biżuteria, która łączy kobiety w każdym wieku
Nowe ambasadorki Tous udowadniają, że piękno nie zależy od metryki ani utartych wzorców. To właśnie nasze odmienne pasje, ścieżki zawodowe i gusty czynią nas kobietami o wyjątkowej urodzie i osobowości. Także asortyment marki Tous nie jest przyporządkowany do konkretnych grup wiekowych. Wszystkie dodatki z biżuteryjnych kolekcji pasują do każdej klientki, a szeroki wybór wzorów pomaga kobietom podkreślić ich indywidualny styl. Jak pięknie się różnić! Tous wie o tym najlepiej.