Pierwsza modelka z zespołem Downa podpisała kontrakt reklamowy
Świat mody coraz szerzej otwiera swoje drzwi i nie jest już dostępny jedynie dla wybranych. Od pewnego czasu karierę robią modelki o nietypowym wyglądzie. Do ich grona dołączyła Madeline Stuart. To pełna pasji dziewczyna z zespołem Downa, która udowadnia, że odwaga pozwala sięgać po największe marzenia.
Świat mody coraz szerzej otwiera swoje drzwi i nie jest już dostępny jedynie dla wybranych. Od pewnego czasu karierę robią modelki o nietypowym wyglądzie. Do ich grona dołączyła Madeline Stuart. To pełna pasji dziewczyna z zespołem Downa, która udowadnia, że odwaga pozwala sięgać po największe marzenia.
Na początku jedynym marzeniem 18-letniej Madeline Stuart było zrzucenie kilku dodatkowych kilogramów. Nadwaga przeszkadzała jej w życiu codziennym, a także utrudniała wykonywanie jej ukochanych układów cheerleaderskich. Szybki przyrost wagi, spowodowany kiepską przemianą materii, w przypadku Madeline jest następstwem zespołu Downa, z którym się urodziła.
Choroba jednak nie powstrzymała nastolatki. Z pomocą swojej mamy, odpowiedniej diety, a także ćwiczeń, Australijka w przeciągu roku zrzuciła prawie 20 kg! Zapierająca dech w piersiach metamorfoza, a także odwaga i konsekwencja, z jaką Madeline walczyła ze swoimi słabościami, zachwyciła nie tylko internautów na całym świecie (modelka ma już blisko 400 tysięcy fanów na Facebooku), ale także wiele organizacji wspierających ludzi dotkniętych tą chorobą.
Mnóstwo pozytywnych komentarzy oraz głosów uznania, które dotarły do nastolatki, spowodowały, że dziewczyna postanowiła spełnić swoje kolejne marzenie i... zostać modelką. Na kanałach społecznościowych pojawiły się zdjęcia z jej amatorskich sesji, a dzięki fanom i ich wsparciu, Madeline zainteresowała się również branża mody. Bo dziewczyna nie tylko chce sięgnąć gwiazd, ale także pokazać światu, że kobiety z zespołem Downa, tak jak inne mają prawo czuć się pięknie, seksownie i wyjątkowo.
Niedawno 18-letnia Australijka podpisała swój pierwszy kontrakt reklamowy z marką Manifesta oraz wzięła udział w kampanii akcesoriów nowo powstałej australijskiej marki everMaya.