Biedronka promuje polskich projektantów
- Gdyby nie był to sukces, to byśmy tego nie kontynuowali. O liczbach nie mogę mówić, ale linie tworzone przez projektantów cieszą się ogromnym zainteresowaniem. To nie jest tylko akcja wizerunkowa. Ona ma przełożenie na realne wyniki finansowe – zapewnia.
Co ciekawe, kolekcje tworzone dla Biedronki przez projektantów są popularne nie tylko w dużych miastach, gdzie teoretycznie większa jest świadomość polskich marek modowych, ale nawet w tych małych miasteczkach.
- Robiliśmy porównania. Czasami dynamika jest trochę inna, ale sprzedaż finalna jest na tym samym poziomie. Proszę pamiętać, że dla klientów z małych miejscowości Biedronka to czasem jedyny większy sklep w okolicy. Poprzez designerskie kolekcje, chcemy dotrzeć z czymś ciekawym, ambitniejszym do wszystkich tych osób – podsumowuje Małgorzata Sosnowska.