Polskie Dni w Zell am See – Kaprun 2006
Przez tydzień, od 8 do 15 lipca trwały Polskie Dni w Zell am see – Kaprun 2006. Poprzednia edycja Polskich Dni obyła się w Maso Corto, tegoroczny wielki sukces Kaprun spowodował, że przyszłoroczna impreza już teraz planowana jest w tym samym regionie!
22.07.2006 | aktual.: 25.06.2010 20:36
Przez tydzień, od 8 do 15 lipca trwały Polskie Dni w Zell am see – Kaprun 2006. Poprzednia edycja Polskich Dni obyła się w Maso Corto, tegoroczny wielki sukces Kaprun spowodował, że przyszłoroczna impreza już teraz planowana jest w tym samym regionie!
Sukces Kaprun to kilka rekordów: najliczniejsza w dotychczasowej historii grupa gości z Polski oraz celebrities oraz największa w porównaniu z poprzednimi latami możliwość aktywnego spędzania wolnego czasu. Na tegoroczny event przyjechało ponad 50 Gwiazd.
Organizatorami imprezy byli Testa Communications (www.testacommunications.pl)
, Die Europa Sportregion, Kitzsteinhorn. W trakcie wyjazu Testa Communications świętowała swoje 5. urodziny.
Przedpołudniami Goście Polskich Dni szusowali na stokach lodowca, testując sprzęt narciarski i snowboardowy firmy Salomon. Ekipa Salomona pomagała dobrać sprzęt odpowiedni do umiejętności i warunków fizycznych testujących. Po wyborze sprzętu instruktorzy z zakopiańskiej szkoły Strama szlifowali umiejętności uczestników wyjazdu. Zajęcia odbywały się w małych grupach, część szkoleń miała charakter indywidualny. W godzinach popołudniowych na uczestników czekały miedzy innymi takie niezapomniane atrakcje jak: baseny, bieg na orientację, golf, mecz piłki nożnej Polska-Austria, rolki, tenis, trekking z lamami, warsztaty tańsca z Anią Głogowską, wycieczka do wodospadów Krimml, zawody narciarskie i snowboardowe o Puchar Polskich Dni (Salomona, skionline.pl)
Codziennie wieczorami odbywały się koncerty muzyczne z udziałem: Hanny Śleszyńskiej, Papa Dance, De Mono, Zespółu Kowalski).
Sponsorami Polskich Dni w Zell am See – Kaprun 2006 byli: Salomon, Tissot, Harnaś, Mercedes Benz Marek Owczarek, Frencys, WTC DAF, Szkoła Narciarska Strama, Bols.
Patronami medialnymi Polskich Dni w Zell am See – Kaprun 2006 byli: Wirtualna Polska, Gala, Magazyn Ski, Moje Gotowanie, Podróże, Poznaj Świat, Przekrój, Radio Pin 102 FM, Sportnews, TVN, Vipnews.pl.