Przełom w branży urodowej! Kobieta w hidżabie reklamuje produkty do pielęgnacji włosów L'Oréal
Do tej pory to było nie do pomyślenia. Marka L'Oréal Paris udowodniła, że można reklamować produkty do pielęgnacji włosów, w ogóle ich nie pokazując. Amena Khan przeszła właśnie do historii, stając się pierwszą modelką w hidżabie reklamującą produkty do pielęgnacji włosów.
19.01.2018 | aktual.: 19.01.2018 14:14
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
- Jestem bardzo podekscytowana i niesamowicie dumna z tego, że stałam się częścią nowej kampanii L'Oréal Paris Elvive World of Care, która prezentuje szeroki asortyment produktów przeznaczonych do wymagających włosów. "I'm The Pink One" został specjalnie opracowany dla matowych włosów, aby zwiększyć ich blask - wyjaśnia Amena Khan.
Amena Khan, brytyjska blogerka urodowa, została pierwszą modelką w hidżabie, która wystąpiła w kampanii fryzjerskiej. - Dosłownie umieścili dziewczynę w chuście, której włosów nie widać, w kampanii produktów do pielęgnacji włosów. Ponieważ to, co naprawdę doceniają w kampanii, to głos, który mam - wyjaśniła Khan. - Ile marek robi takie rzeczy? Niewiele - powiedziała w rozmowie z brytyjskim magazynem "Vogue".
Nową współpracę określiła "zmianą gry". Kampania ma za zadanie przeciwstawić się błędnym wyobrażeniom o kobietach noszących hidżab i ich związku z włosami. W powszechnej świadomości krąży bowiem przekonanie, że kobiety, które zasłaniają swoje włosy, nie dbają o nie. - Ten sposób myślenia pozbawia nas autonomii i poczucia niezależności. Włosy wymagają od nas szczególnej pielęgnacji - powiedziała i dodała, że hidżab nosi tylko publicznie, w domu już tego nie robi. - Kiedy zdejmuję szal, chcę, by moje włosy były bardziej promienne. Czyż nie mamy tak wszystkie? - zapytała.
- Dla mnie moje włosy są przedłużeniem mojej kobiecości, uwielbiam stylizować włosy, uwielbiam kosmetyki do włosów i to, jak ładnie pachną. Włosy to wyraz tego, kim jestem - powiedziała.
Amena Khan ma ponad 570 tys. obserwujących na Instagramie i nową współpracą pochwaliła się właśnie na tym portalu.