ModaQueen Latifah projektuje dla kobiet o pełnych kształtach

Queen Latifah projektuje dla kobiet o pełnych kształtach

Queen Latifah projektuje dla kobiet o pełnych kształtach
Źródło zdjęć: © Eastnews
14.06.2011 23:36

To będzie prawdziwe "królewska" kolekcja. Queen Latifah 27 sierpnia wypuszcza na rynek swoją linię odzieżową dla kobiet - w każdym rozmiarze. Gwiazda podkreśla, że nie chce, aby jej projekty nazywane były modą dla puszystych, tym bardziej, że termin plus-size nie przypadł jej do gustu. "To nazwa, z którą trzeba się pożegnać" zapewnia.

To będzie prawdziwe "królewska" kolekcja. Queen Latifah 27 sierpnia wypuszcza na rynek swoją linię odzieżową dla kobiet - w każdym rozmiarze. Gwiazda podkreśla, że nie chce, aby jej projekty nazywane były modą dla puszystych, tym bardziej, że termin plus-size nie przypadł jej do gustu. "To nazwa, z którą trzeba się pożegnać" zapewnia.

- Prawda jest taka, że niezależnie od tego, jaki mamy rozmiar, wszystkie chciałybyśmy nosić takie same ubrania: piękne, odlotowe. Dlatego ważne było dla mnie, żeby firma, z którą rozpocznę współpracę rozumiała i szanowała to podejście - mówi 41-letnia aktorka i piosenkarka.

Ostatecznie jej wybór padł na Home Shopping Network.
- Chciałam wypuścić na rynek ubrania, które sama chciałabym nosić. Jeśli będą dobre dla mnie, to będą dobre i dla innych.

Nawet dla tych – dodajmy - którzy zarabiają o wiele mniej niż hollywoodzka gwiazda. Ceny ubrań nie mają przekraczać 100 dolarów.

Queen Latifah często chwalona jest za wyczucie mody i wybór kreacji, w których pokazuje się na czerwonym dywanie. Wśród swoich ulubionych projektantów wymienia Donnę Karan i markę Marina Rinaldi dla pań plus-size. Jednak przyznaje, że nie zawsze ma okazję założyć kreacje sygnowane znanym nazwiskiem.

- Uwielbiam Ralpha Laurena, ale tylko jako projektanta. Podoba mi się jego pomysł na klasyczny, amerykański styl, chociaż uważam, że mógłby produkować ubrania w lepszych rozmiarach.

Stąd też pomysł na własną linię ubrań.
- Miałam poczucie, że większe dziewczyny nie są szanowane przez rynek odzieżowy, chociaż jesteśmy liczną klientelą. Nie chciałam startować z linią, która nie okazywałaby szacunku kobietom pełniejszym, o krągłych kształtach, wszystkim kobietom.

Daily Mail/opr.ma

(ma)

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (1)
Zobacz także