Reklama Diora, którą zobaczyło najwięcej osób. W roli głównej Natalie Portman
Zbliża się festiwal kreatywności Cannes Lions. Dlatego YouTube przygotował zestawienie najchętniej oglądanych reklam. W złotej dziesiątce pojawiła się reklama perfum Dior z udziałem aktorki Natalie Portman.
Wszystkie dzisięć reklam obejrzano w serwisie niemal 466 milionów razy, co zajęło ponad 9 mln godzin. Jak twórcy rankingu sprawdzają, co oglądało się najlepiej? Ustalali to w oparciu o najważniejsze dane przedstawiające zaangażowanie użytkowników serwisu. Nie bez znaczenia była liczba wyświetleń, procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego oraz to, przez ile czasu użytkownik tę reklamę oglądał.
Miejsce pierwsze zajęła indyjska reklama LG, która wzruszającą fabułą chwyta za serce najtwardszych. Na drugiej pozycji znalazła się reklama komputerowej gry strategicznej, stworzonej przez fińską firmę Supercell - Clash of Clans, a na trzecim - ta z udziałem Natalie Portman - Miss Dior.
Miejsce 1:
Miejsce 2:
Miejsce 3:
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl