Solar na Fashion Week Poland

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Obraz

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

10 / 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

Wybrane dla Ciebie
"Dom dobry" Smarzowskiego. Agata Turkot o cenie, jaką zapłaciła
"Dom dobry" Smarzowskiego. Agata Turkot o cenie, jaką zapłaciła
Dlaczego psy kopią w ziemi zanim się położą? Ekspertka wyjaśnia
Dlaczego psy kopią w ziemi zanim się położą? Ekspertka wyjaśnia
"Szok i niedowierzanie". Bosacka wspomina dzień rozstania z byłym mężem
"Szok i niedowierzanie". Bosacka wspomina dzień rozstania z byłym mężem
"Serce mi pęka". Weronika Marczuk opowiedziała, co dzieje się w Ukrainie
"Serce mi pęka". Weronika Marczuk opowiedziała, co dzieje się w Ukrainie
Odmawiają seksu. Seksuolog mówi o zmianach w sypialniach Polaków
Odmawiają seksu. Seksuolog mówi o zmianach w sypialniach Polaków
Połóż w kącie łazienki. Wyłapie rybiki co do jednego
Połóż w kącie łazienki. Wyłapie rybiki co do jednego
Dodaj ocet do gotowania ziemniaków. Już zawsze będziesz tak robić
Dodaj ocet do gotowania ziemniaków. Już zawsze będziesz tak robić
Trener psów ostrzega. Nie baw się z psem piłką tenisową
Trener psów ostrzega. Nie baw się z psem piłką tenisową
Anna Mucha cierpi na "lustrzycę". Mówi, jak to się objawia
Anna Mucha cierpi na "lustrzycę". Mówi, jak to się objawia
Ginekolodzy przed nimi ostrzegają. Są "autostradą" dla bakterii
Ginekolodzy przed nimi ostrzegają. Są "autostradą" dla bakterii
Kendall Jenner zmaga się z nietypową fobią. Nie chodzi o wygląd
Kendall Jenner zmaga się z nietypową fobią. Nie chodzi o wygląd
Zerwali zaręczyny. Wach pierwszy raz o rozstaniu z Tajner
Zerwali zaręczyny. Wach pierwszy raz o rozstaniu z Tajner