Solar na Fashion Week Poland

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Obraz

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

10 / 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

Wybrane dla Ciebie
Czuje się bardzo samotna. Nie ukrywa powodów
Czuje się bardzo samotna. Nie ukrywa powodów
Kiedy nasz mózg działa najefektywniej? Naukowcy wskazali konkretny wiek
Kiedy nasz mózg działa najefektywniej? Naukowcy wskazali konkretny wiek
Rozwiodła się z "Chłopakiem do wzięcia". Teraz pokazała nową miłość
Rozwiodła się z "Chłopakiem do wzięcia". Teraz pokazała nową miłość
Kto płaci, jeżeli stłukłeś słoik w sklepie? Oto co mówią przepisy
Kto płaci, jeżeli stłukłeś słoik w sklepie? Oto co mówią przepisy
Spadł śnieg? Oto jak go wykorzystasz w ogrodzie
Spadł śnieg? Oto jak go wykorzystasz w ogrodzie
Znak, że kot odchodzi. Nigdy nie ignoruj tych objawów
Znak, że kot odchodzi. Nigdy nie ignoruj tych objawów
Usmaż "po francusku". Będzie o wiele lepsza od klasycznej wersji
Usmaż "po francusku". Będzie o wiele lepsza od klasycznej wersji
Oszustwa przed świętami. Nie daj się wpuścić w maliny
Oszustwa przed świętami. Nie daj się wpuścić w maliny
Pełne hormonów i metali ciężkich. Nie kupuj na święta
Pełne hormonów i metali ciężkich. Nie kupuj na święta
Nowy świąteczny hit. "Czerwone korale" zamiast gwiazdy betlejemskiej
Nowy świąteczny hit. "Czerwone korale" zamiast gwiazdy betlejemskiej
Jest przewodniczką na Litwie. Mówi, jakie pytania zaczęła dostawać z Polski
Jest przewodniczką na Litwie. Mówi, jakie pytania zaczęła dostawać z Polski
Pies patrzy ci prosto w oczy? Komunikat jest jednoznaczny
Pies patrzy ci prosto w oczy? Komunikat jest jednoznaczny