ModaSolar na Fashion Week Poland

Solar na Fashion Week Poland

Solar na Fashion Week Poland

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

1 / 9

Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

2 / 9

Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

3 / 9

Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

4 / 9

Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

5 / 9

Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

6 / 9

Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

7 / 9

Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

8 / 9

Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

9 / 9

Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

modafashion week polanddesigner avenue

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)