Solar na Fashion Week Poland

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Obraz

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

/ 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

10 / 10Solar wiosna/ lato 2012

Obraz
© Fashion Week Poland

Polska marka modowa założona w 1989 r., znana z kolekcji opartych na dzianinach o oryginalnych wzorach, produkowanych z najwyższej jakości materiałów. Solar łączy światowe trendy z oczekiwaniami polskich klientek, w efekcie czego powstają autorskie kolekcje o miejskim, a zarazem eleganckim charakterze, uzupełnione szeroką gamą akcesoriów.

Nowa kolekcja ukazuje drugie, niepokazywane dotąd szerszej publiczności oblicze marki. Energetyczna, ultra kobieca kolekcja czerpie z najgorętszych trendów sezonu, ściśle nawiązując jednak do wyrazistego, dobrze znanego polskim konsumentkom wizerunku marki.

Podczas pokazu panowała prawdziwie gorąca atmosfera. "Solar pokazał ciekawe kolory, odważne łączenia barw, ale przede wszystkim niesamowite wzory na materiałach. Bardzo cenię ich projekty" - powiedziała Joanna Horodyńska, a my w pełni się z nią zgadzamy.

Wybrane dla Ciebie

Jesienią pchają się do domu na potęgę. Przyciąga je jedno
Jesienią pchają się do domu na potęgę. Przyciąga je jedno
Rozwiedli się po dwóch latach. "Zaciskałam zęby w nocy"
Rozwiedli się po dwóch latach. "Zaciskałam zęby w nocy"
Szwedzka ministra zemdlała na konferencji. Przyczyna już jest znana
Szwedzka ministra zemdlała na konferencji. Przyczyna już jest znana
Zmienił wizerunek. Stylistka: "To nie przypadek"
Zmienił wizerunek. Stylistka: "To nie przypadek"
Postawił matce ultimatum. "Zrobiła mi najpiękniejszy prezent w życiu"
Postawił matce ultimatum. "Zrobiła mi najpiękniejszy prezent w życiu"
Postaw na balkonie. Zapomnisz o uciążliwych gołębiach
Postaw na balkonie. Zapomnisz o uciążliwych gołębiach
Krytykują nawet biust jej synowej. Dowbor nie ukrywa, co o tym myśli
Krytykują nawet biust jej synowej. Dowbor nie ukrywa, co o tym myśli
Straciła znajomych, gdy przestała udawać. "Całe życie oszukiwałam"
Straciła znajomych, gdy przestała udawać. "Całe życie oszukiwałam"
W takim stroju poszła na randkę z mężem. Są zdjęcia
W takim stroju poszła na randkę z mężem. Są zdjęcia
Połóż na poddaszu. Kuny szybko się wyniosą
Połóż na poddaszu. Kuny szybko się wyniosą
Tak pies wysyła "ostatnie ostrzeżenie". Lepiej nie lekceważ
Tak pies wysyła "ostatnie ostrzeżenie". Lepiej nie lekceważ
Nastolatka o "szon patrolach". Mówi, do czego są zdolni
Nastolatka o "szon patrolach". Mówi, do czego są zdolni