Ta marka kostiumów kąpielowych udowadnia, że rozstępy są super!
Nie wiedzieć czemu rozstępy przez wiele z nas uważane są za coś, czego koniecznie trzeba się pozbyć. Zupełnie inną wizję "tygrysich pasków" ma nowa marka Rheya Swim. W jej sklepie internetowym kostiumy kąpielowe reklamują właśnie kobiety z rozstępami. I wyglądają świetnie!
09.06.2017 | aktual.: 09.06.2017 15:53
Kiedy przeglądam w sieci letnie kampanie marek odzieżowych, spodziewam się zdjęć pięknych, seksownych modelek o nienagannych figurach i złocistej opaleniźnie. Do tego przyzwyczaiło mnie społeczeństwo. Dlatego, kiedy natknęłam się na zdjęcia reklamowe marki Rheya Swim, byłam naprawdę zaskoczona. W ich sklepie internetowym królują bowiem zdjęcia pośladków naznaczonych rozstępami. Subtelnymi, jednak wyraźnie widocznymi.
Znam wiele kobiet, które mają ogromne kompleksy na punkcie rozstępów. Samej zdarza mi się na to narzekać! Dlatego oglądanie kampanii reklamowej, w której modelki wyglądają zupełnie tak jak ja, było naprawdę miłym doświadczeniem. Myślę, że każda z nas poczuje sympatię, patrząc na ich produkty prezentowane w ten sposób.
Co kryje się za tym zabiegiem? - To było planowane. Na zdjęciach jestem ja i moja przyjaciółka. Kiedy zdjęcia wróciły od grafików, poczułam, że to zupełnie obce ciało. Byłyśmy poprawione do granic możliwości. Poprosiłam o nadanie mojej figurze jej prawdziwych kształtów i skaz. Chcę, żeby każda osoba odwiedzająca mój sklep mogła wyobrazić sobie dany produkt na sobie. I żeby czuła się swobodnie - mówi w wywiadzie dla "Elle" Chloe Madison, 21-letnia właścicielka Rheya Swim.
O akceptacji swoich niedoskonałości mówi się coraz częściej i chętniej. Niedawno Kendrick Lamar rapował o rozstępach, Chrissy Teigen chwaliła się nimi na swoim koncie na Instagramie, a Aniołki Victoria's Secret pokazały swoje "paski" na zdjęciach. Tak, nawet te seksbomby mają rozstępy!
Nie warto wstydzić się swojego ciała. Dobrze, że takie marki jak Rheya Swim zaczęły całemu światu uświadamiać: "Tak właśnie wygląda kobieta!"